op een toetsenbordje waar B N die zitten naast elkaar zitten wil ik wel eens een typo maken en daarna alsnog verkeerd verbeterenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef Moozzie het volgende:
En ik maar denken dat mijn nederlands bagger is
Dude ga vragen of ze em aanpassen. Het is godsgeklaagd!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op een toetsenbordje waar B N die zitten naast elkaar zitten wil ik wel eens een typo maken en daarna alsnog verkeerd verbeteren
Ik kan het mis hebben, maar op alle toetsenborden die ik heb zitten de B en de N naast elkaarquote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op een toetsenbordje waar B N die zitten naast elkaar zitten wil ik wel eens een typo maken en daarna alsnog verkeerd verbeteren
En toen de zeep voor Snakeys voeten opgepakt?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
Maar een of andere josti had proberen in te loggen op mijn account en zo dus mn password geblocked...
En omdat mn aanmeld-mailadres niet meer bestaat was het nieuwe wachtwoord dus niet meer te traceren
Dus toen maar LL2 aangemaakt, zodat ik kon miepen bij mensen die ik ken
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dudequote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ga vragen of ze em aanpassen. Het is godsgeklaagd!
Barraquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Barradie vind mij tenminste wel lief
Kan me niet voorstellenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Barradie vind mij tenminste wel lief
Ik moet even aan het werkquote:Op maandag 26 januari 2009 15:15 schreef Runx het volgende:
ik moet online solliciteren, wat een gebagger tegenwoordig
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En toen de zeep voor Snakeys voeten opgepakt?
Waardoor je account het weer deed
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik moet even aan het werk, wat een gebagger tegenwoordig
Nietquote:
Of klonkie PM'n?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik schaam me er voor![]()
spammen nu allemaal!
okquote:Op maandag 26 januari 2009 15:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Of klonkie PM'n?
Die vind het altijd zo leuk om te fiksen. Kan hij ons weer uitlachen enzo
quote:
ik had al iets gedaan maar ik wil geen naam topicquote:Op maandag 26 januari 2009 15:33 schreef Moozzie het volgende:
Doe maar iets als: Waar Friday12 faalt
Prutsersquote:Op maandag 26 januari 2009 15:34 schreef Klonk het volgende:
dan hoef ik niets meer te veranderen
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had al iets gedaan maar ik wil geen naam topic
Als hij het nou nog niet snapt....quote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een emo zegt meer dan 1000 woorden misschien snapt hij het nu
Heldquote:
tuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 15:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude beantwoord deze ook even
[..]
anders was ik ff langsgekomen en dan had ik met een honkbalknuppel en een pot glijmiddel laten zien hoe lief ik benquote:
Die blijft leukquote:
Vandaar dat je altijd misslaat met honkbalquote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
anders was ik ff langsgekomen en dan had ik met een honkbalknuppel en een pot glijmiddel laten zien hoe lief ik ben
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat ik het door de TT vergeten ben
Aanpassen hugodver!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat ik het door de TT vergeten ben
Zegt hij nou mafkees tegen mijquote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef Friday12 het volgende:
mooz
[GRTDOJW#648] - Waar het de laatste maandag van de maand is!
[GRTDOJW#648] - Waar we smileys uitproberen
jij heb ook een typo mafkees![]()
nu is mijn TT alweer fout
Ligt aan je internetquote:Op maandag 26 januari 2009 15:55 schreef Friday12 het volgende:
is fok overal traag of is het gewoon mijn internet
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En terecht
Het is echt een kut kind die mooz
Mac Donaldsquote:Op maandag 26 januari 2009 16:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het schijnt dat mac's alles wegtrekken hierzo
ik denk ik doe even aardig tegen jequote:Op maandag 26 januari 2009 16:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hier hebben we een menings verschil
Dat is zo niet coolquote:Op maandag 26 januari 2009 16:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
er zat iemand mee te kijken over mijn schouder
Ben ik niet gewendquote:Op maandag 26 januari 2009 16:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk ik doe even aardig tegen je
Dat is eigenlijk helemaal niet zo liefquote:Op maandag 26 januari 2009 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah schijt mac trekt mijn internet weg tyfus troep zeg
Gewoon return?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:08 schreef Friday12 het volgende:
en ik ben ondertussen aan het uitzoeken hoe return values werken in python
ja maar daarnaquote:
jazeker wel donder op met je mac mafkeesquote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk helemaal niet zo lief
Geen idee wat je bedoeltquote:Op maandag 26 januari 2009 16:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja maar daarna![]()
stel ik heb menu met yes/no
als ik yes druk wil ik in het vorige menu dus return value 1 hebben daar weet ik niet hoe het werkt
Die van mij (me werk) staat stof te happenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jazeker wel donder op met je mac mafkees
daarom ik vraag het wel aan medenerds op ircquote:
geef maarquote:Op maandag 26 januari 2009 16:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die van mij (me werk) staat stof te happen![]()
dalmakittensquote:
dat mannetje dat daar staat is klonkquote:
het is maandag ik ben brak jeweetz vandaar die TT/OP FAIL!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef Moozzie het volgende:
Als je nou per post had gereageerd, dan was het topic eerder vol
Ohjaquote:Op maandag 26 januari 2009 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is maandag ik ben brak jeweetz vandaar die TT/OP FAIL!
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef Friday12 het volgende:
ga nou niet zelf weg wij zijn de enige spammers nog
Ik ben er nog voor jequote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef Friday12 het volgende:
ga nou niet zelf weg wij zijn de enige spammers nog
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
man/man man/vrouw vrouw/vrouw ???
quote:Thats genius!!!!!!!
quote:What a bloody good idea...far out lol its really simple too
zekers lijkt me vetquote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou ik echt wel eens willen zien
En dan moet je nog 30 minuten op de bus wachtenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zekers lijkt me vet
hey crazy ik mag over paar min naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was om 5 uur klaarquote:Op maandag 26 januari 2009 17:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan moet je nog 30 minuten op de bus wachten
Alles goed?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef Crazy-p het volgende:
Moozziej
Friday ik moet nog 40 minuten
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neuj.. maar komt vast wel weer..
daar dan?
je moet ook niet internet van de buren jattenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:18 schreef Sgele het volgende:
Verdomme die internetverbinding van de buren is kut
Tja m'n ouders (zit daar op het moment even) hun internet is niet zo heel denderend..quote:Op maandag 26 januari 2009 18:35 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je moet ook niet internet van de buren jatten
lol.. ja kijk.. dat snap ik ook nog wel..quote:Op maandag 26 januari 2009 18:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja m'n ouders (zit daar op het moment even) hun internet is niet zo heel denderend..Om daar ook nog een wifi router tussen te gooien... nee dank u
Mogguh WL en kmbquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh MD!
oh hopelijk niets ernstigs met je vrouwtje ?
Het moet maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh kmb
Ben je er weer klaar voor ?
Dat is te erg voor woorden gewoon...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:05 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2172612.ece
![]()
Gevalletje van Eigen Schuld Dikke Bultquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:05 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2172612.ece
![]()
ah oke beter danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh WL en kmb
Niks ernstigs hoor, gewoon op controle...
tis bijna weekend moet je maar denkenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
tis bijna weekend moet je maar denken
Doe mij maar een choco deluxequote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie dan maar ?
[ afbeelding ]
geen probleem hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:23 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Doe mij maar een choco deluxe
Slagroomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen probleem hoor
das met slagroom en wiskey toch ?
[ afbeelding ]
Och, zodra de baas binnen komt ben ik meestal hier ook niet meer zo vaak te vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:31 schreef debbie_19 het volgende:
Wat is het nog stilletjes hier?zijn de baggeraars niet aanwezig?
Hmmm tja..ja ik werk ook via uitzendbureau. Toen ik nog bij een ander bedrijf werkte, werktequote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:33 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Och, zodra de baas binnen komt ben ik meestal hier ook niet meer zo vaak te vinden![]()
En vandaag ga ik eerder naar huis om langs wat uitzendbureau's te gaan...
Kijken of hun mij aan een baan kunnen helpen (en ik heb slechte ervaringen met uitzendbureau's)...
Ik zit dus op hete kolen... Deze week is mijn laatste week en ik heb nog niks in het verschiet...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm tja..ja ik werk ook via uitzendbureau. Toen ik nog bij een ander bedrijf werkte, werkte
ik ook via uitzendbureau. Beviel me niks. Ze konden me er easy uitwippen toen het slecht ging met
het bedrijf. Maar ja....moest toch werk hebben, dus toch weer via uitzendbureau. Kan niet zonder werk
gaan zitten. Maar als jij de tijd hebt om te solliciteren, dan zou ik het zeker in eerste instantie
niet via het uitzendbureau doen. Maar weet niet of je op hete kolen zit....
Hmmm ja WW is ook niks waard. Ten eerste duurt het weken/maanden voordat je je geld krijgt. Ik zit nu nog steeds te wachten op mijn 2 weken WW van eind december. En trouwens..als je een leuke baan vindt via het uitzendbureau met toekomst is het niet zo erg. Als je het naar je zin hebt enzo, zoals ik nu hier (bij een zekere autodealerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik zit dus op hete kolen... Deze week is mijn laatste week en ik heb nog niks in het verschiet...
Maar ik was ook niet van plan om echt heel lang voor zo'n uitzendbureau te gaan werken... Het is meer voor de Time Being zodat ik nog wat geld binnen krijg zeg maar... Ondertussen blijf ik natuurlijk gewoon doorzoeken... Andere optie is de WW... Maar ik wacht even tot woensdag om te kijken waar mijn agency mee komt, ze zijn druk bezig in ieder geval...
Daar zit ik dus ook op te hopen, dat ze een goede baan aanbieden, in plaats van die schijtbanen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm ja WW is ook niks waard. Ten eerste duurt het weken/maanden voordat je je geld krijgt. Ik zit nu nog steeds te wachten op mijn 2 weken WW van eind december. En trouwens..als je een leuke baan vindt via het uitzendbureau met toekomst is het niet zo erg. Als je het naar je zin hebt enzo, zoals ik nu hier (bij een zekere autodealer) Dan hoef je misschien niet eens verder te zoeken
Neeeeej maar dat moet je ook zeker niet doen!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:45 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook op te hopen, dat ze een goede baan aanbieden, in plaats van die schijtbanen...
Nu weet ik dat ik het niet moet vergelijken met toen ik van school af kwam en aan het werk probeerde te raken maar toch heb ik er niet zo'n goed gevoel bij - toen kreeg ik van die administratieve band waar je eigenlijk een hele dag registreerde wat voor fotocamera onderdelen er binnen kwamen of waarbij je hele dagen boekjes in elkaar stond te nieten...
Ik ga daarom ook niet ja zeggen tegen elke baan natuurlijk maar wel iets wat even wat zekerheid bied voor een tijdje...
En ik ben nu wat ouder en wijzer natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeeeej maar dat moet je ook zeker niet doen!!!ik was dat ook niet van plan hoor. Dit kwam gewoon op mijn pad
beetje geluk hebben. Gewoon goed kijken naar de werkomschrijving en taken. Als dit me niks had geleken had ik het echt niet gedaan hoor
dan had ik nu wel in de WW waarschijnlijk gezeten haha.
Gewoon iets doen waarbij je een goed gevoel krijgt. En tja...dan kan het nog altijd tegenvallen maar dat kan ook als je gewoon solliciteert. Maar goed, toen je van school af kwam wist je nog niet hoe of watnu wel. Dus je bent er helemaal zelf bij
in ieder geval veel suc6
Hoe "oud" ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
En ik ben nu wat ouder en wijzer natuurlijkhaha... Nee, maar volgens mij scheelt het nu ook een hoop dat ik al wat werkervaring heb opgebouwd natuurlijk!
Bedankt in ieder geval!
quote:
mogguhquote:
Neej vandaag kijk ik de andere kant uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mogguh
zozo dames, lekker aan het babbelen
en debs je hebt weer uitzicht op de snelweg en je eigen huis of nie?
je was gedaan je mag er vandaag weer in zeikertquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mogguh..waar haal jij het lef vandaan om mij uit de OP te halen om jezelf er neer te plaatsen?
![]()
so not done
Oooow dan heb je mooi al wat ervaring opgebouwdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:58 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
24... En ik werk nu bijna 4 vier...
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je was gedaan je mag er vandaag weer in zeikert
LLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:03 schreef Ladylike het volgende:
Hallo iedereen waar ik geen hallo tegen heb gezegd
jullie gaan nu al snel zeg
Daaromquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oooow dan heb je mooi al wat ervaring opgebouwd
Debsquote:
Vandaag ben ik weer in aanwezigheid van de mannen van de auto'squote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Debs
hoest met de mannen van de auto's (en de vrouwen van de administratie?)
Ja echt dat sucks big timequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:06 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik zie wel waar het strand vanmiddag... Hoop natuurlijk wel zo snel mogelijk weer aan de slag te gaan natuurlijk!
Thuis zitten
topic killer...quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik weer in aanwezigheid van de mannen van de auto'sdus dat komt wel goed
En dat is in zo'n mannenwereldjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
mmm volgens mij hebben de vrouwen vandaag hier de overhand...
nog 30 minuten
wat jank je danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeik hoef er niet in
heb niks boeiends...nog niet
LLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:03 schreef Ladylike het volgende:
Hallo iedereen waar ik geen hallo tegen heb gezegd
jullie gaan nu al snel zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |