Neeeeej maar dat moet je ook zeker niet doen!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:45 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook op te hopen, dat ze een goede baan aanbieden, in plaats van die schijtbanen...
Nu weet ik dat ik het niet moet vergelijken met toen ik van school af kwam en aan het werk probeerde te raken maar toch heb ik er niet zo'n goed gevoel bij - toen kreeg ik van die administratieve band waar je eigenlijk een hele dag registreerde wat voor fotocamera onderdelen er binnen kwamen of waarbij je hele dagen boekjes in elkaar stond te nieten...
Ik ga daarom ook niet ja zeggen tegen elke baan natuurlijk maar wel iets wat even wat zekerheid bied voor een tijdje...
En ik ben nu wat ouder en wijzer natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeeeej maar dat moet je ook zeker niet doen!!!ik was dat ook niet van plan hoor. Dit kwam gewoon op mijn pad
beetje geluk hebben. Gewoon goed kijken naar de werkomschrijving en taken. Als dit me niks had geleken had ik het echt niet gedaan hoor
dan had ik nu wel in de WW waarschijnlijk gezeten haha.
Gewoon iets doen waarbij je een goed gevoel krijgt. En tja...dan kan het nog altijd tegenvallen maar dat kan ook als je gewoon solliciteert. Maar goed, toen je van school af kwam wist je nog niet hoe of watnu wel. Dus je bent er helemaal zelf bij
in ieder geval veel suc6
Hoe "oud" ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
En ik ben nu wat ouder en wijzer natuurlijkhaha... Nee, maar volgens mij scheelt het nu ook een hoop dat ik al wat werkervaring heb opgebouwd natuurlijk!
Bedankt in ieder geval!
quote:
mogguhquote:
Neej vandaag kijk ik de andere kant uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mogguh
zozo dames, lekker aan het babbelen
en debs je hebt weer uitzicht op de snelweg en je eigen huis of nie?
je was gedaan je mag er vandaag weer in zeikertquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mogguh..waar haal jij het lef vandaan om mij uit de OP te halen om jezelf er neer te plaatsen?
![]()
so not done
Oooow dan heb je mooi al wat ervaring opgebouwdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:58 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
24... En ik werk nu bijna 4 vier...
Neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je was gedaan je mag er vandaag weer in zeikert
LLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:03 schreef Ladylike het volgende:
Hallo iedereen waar ik geen hallo tegen heb gezegd
jullie gaan nu al snel zeg
Daaromquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oooow dan heb je mooi al wat ervaring opgebouwd
Debsquote:
Vandaag ben ik weer in aanwezigheid van de mannen van de auto'squote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Debs
hoest met de mannen van de auto's (en de vrouwen van de administratie?)
Ja echt dat sucks big timequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:06 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik zie wel waar het strand vanmiddag... Hoop natuurlijk wel zo snel mogelijk weer aan de slag te gaan natuurlijk!
Thuis zitten
topic killer...quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik weer in aanwezigheid van de mannen van de auto'sdus dat komt wel goed
En dat is in zo'n mannenwereldjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
mmm volgens mij hebben de vrouwen vandaag hier de overhand...
nog 30 minuten
wat jank je danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeik hoef er niet in
heb niks boeiends...nog niet
LLquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:03 schreef Ladylike het volgende:
Hallo iedereen waar ik geen hallo tegen heb gezegd
jullie gaan nu al snel zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |