Ik heb op jouw aanraden basisboek wiskunde besteld dus als het tegenvalt hou ik jou aansprakelijkquote:
Ja, nu werkt het helemaal niet, geen enkele directory listing via FTP. Kan wel inloggen, maar mag vervolgens niks, ook niet met het admin account.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in de wiki ook? Dan gooi ik Milou er daar bij
goed spulquote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, nu werkt het helemaal niet, geen enkele directory listing via FTP. Kan wel inloggen, maar mag vervolgens niks, ook niet met het admin account.
Je zou zeggen dat je van een merk als LaCie wel iets meer kan verwachten, maar nee.quote:
Das goed. Maar als het lukt, mag je straks 1% van je salaris afdragen om je dankbaarheid te tonenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb op jouw aanraden basisboek wiskunde besteld dus als het tegenvalt hou ik jou aansprakelijk
Deal. Maar momenteel loop ik stage en is m'n maandsalaris slechts 250,-quote:Op maandag 26 januari 2009 15:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Das goed. Maar als het lukt, mag je straks 1% van je salaris afdragen om je dankbaarheid te tonen
ja had ik wel verwachtquote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je van een merk als LaCie wel iets meer kan verwachten, maar nee.
Volgende topic ben je erbijquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:37 schreef Bootje84 het volgende:
Keeley Hazel
Heerlijke tieten.
Verder ben ik nu een positieve bijdrage aan het leveren aan Puala.. Ben te goed voor deze wereld
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kom snel, dit topic vol spammen met z'n alle
Nou ja, ik ga de manual maar eens lezen dan. Wellicht word ik daar wijzer van.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja had ik wel verwacht![]()
Maar helaas
Wiki ook ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in de wiki ook? Dan gooi ik Milou er daar bij
Eens kijken hoe snel wij deze vol krijgenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kom snel, dit topic vol spammen met z'n alle
We zullen het record wel niet meer kunnen halenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eens kijken hoe snel wij deze vol krijgen
Dat denk ik ook niet neequote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We zullen het record wel niet meer kunnen halen
In het vorige topic ging het niet specifiek over jou volgens mijquote:Op maandag 26 januari 2009 15:51 schreef Bootje84 het volgende:
Dit is btw alweer mijn 3e naamtopic volgens mij. Ten minste, deze niet letterlijk, maar toch wel een klein beetje een subtiele hint
Zie ondertitelquote:Op maandag 26 januari 2009 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
In het vorige topic ging het niet specifiek over jou volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |