Die besturing maakt me nooit veel uit die vind ik wel gaan! Maar ik wordt alleen zo moe van die monsters de hele tijdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Resident Evil sinds 4 is niet echt moeilijk meer. Gewoon voldoende afstand houden, headshots maken en action commands misbruiken. Niet dat je in 4 makkelijk zonder ammo kwam te zitten en met het feit dat je je wapens kon upgraden.
1 headshot met volledig geupgrade handgun was meestal al voldoende om de meeste lui om te leggen.
Ben dus wel benieuwd hoe dit met wapens in 5 zit.
In 4 heb ik bepaalde gedeeltes zelfs knife only gedaan. Gewoon groepjes lokken, eentje in het gezicht snijden en het hele groepje een roundhouse kick geven.![]()
En het hele gezeur dat je niet kan lopen en schieten tegelijk ook altijd. Heeft er nooit ingezeten bij een resident evil game en zal hopelijk ook niet gebeuren.
Als ik wil lopen en schieten tegelijk dan ga ik wel Left 4 Dead spelen.
Dat is ook idd zo maar ik vind dat toch altijd jammer! Die eerste trailer was zo vet van resident evil 5 met die lui allemaal op dat plein en die kerel die ze ophitst enzo! Maar dan even erna komen er al weer monsters uit hun mond enzo dat is jammer!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:26 schreef speknek het volgende:
Tsja Resident Evil heet in Japan niet voor niets Biohazard. Er moet toch wel iets van gemuteerde wezens in zitten.
Als het goed is gaat SpankmasterC hem dit weekend spelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:51 schreef DooD het volgende:
Ik ga dat morgen eens proberen een co-cop sessie in Resident Evil5. Best wel irritant trouwens een vaste baan. Tijd om te gamen heb ik alleen nog maar in het weekend.
Heren zijn er trouwens al reviews van Halo wars ergens verschenen. Ben namelijk benieuwd wat de eerste indrukken zijn van die game.
Ik heb wel zin, hoe laat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
In co-op is het in ieder geval wel een geweldige ervaring.![]()
Mensen die vanmiddag zin hebben in een sessie?
*zucht*quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als het goed is gaat SpankmasterC hem dit weekend spelen.
Ik ben bang dat je dat met de gamertag van de vorige eigenaar moet doen, voor zover ik weet kan je het niet aan een andere gamertag geven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:20 schreef Escape het volgende:
Hey, ik heb een vraag.
ik heb een xbox360 tweedehands gekocht met daarop nog 6 maande xbox live, maar is dat gekoppeld aan de useraccount of aan de xbox zelf? dus als ik zeg maar een nieuwe user account voor mij aanmaak, kan ik dan nog gebruik maken van die 6 maande xbox live, of moet ik daarvoor ingelogd blijven met de user account van de vorige eigenaar?
Lees je reactie nu pas (was ff Mirror's Edge aan het spelen) maar ik ga zo voetbal kijken. Vanavond wordt ook wat lastig (ga dan naar Ajaxquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
En het hele gezeur dat je niet kan lopen en schieten tegelijk ook altijd. Heeft er nooit ingezeten bij een resident evil game en zal hopelijk ook niet gebeuren.
Als ik wil lopen en schieten tegelijk dan ga ik wel Left 4 Dead spelen.
Klopt idd! Je kunt wel voor 800 punten je naam veranderen! Dus misschien kun je dat doen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dat met de gamertag van de vorige eigenaar moet doen, voor zover ik weet kan je het niet aan een andere gamertag geven.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef Edwinuss het volgende:
AQuila gaat in een film spelen.
Wie wil dat zien ?
Eens!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:08 schreef Un4 het volgende:
[..]
![]()
Gek he dat mensen daar om zeuren, kan in het echt toch ook gewoon. Ook gek he, dat mensen progressie verwachten in een gameserie. Dit is imho gewoon RE 4 in een andere setting en met coop.
Tegenwoordig is het gewoon totaal onnodig om zo'n enorm stroeve besturing te handhaven, alleen maar om de moeilijkheidsgraad omhoog te schroeven.
Hoezo kopen wil je niet? En ga Gears anders co-op spelen op INSANE ofzo dan ben je wel weer even bezigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:45 schreef stinkie het volgende:
Gears 2 net uitgespeeld. Nu verveel ik me want ik heb geen andere games en kopen wil ik niet
dat je er insane van wordt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo kopen wil je niet? En ga Gears anders co-op spelen op INSANE ofzo dan ben je wel weer even bezig![]()
Soms is die game tyfus irritant op INSANE!
Misschien wel een idee, want ik vond het maar een simpele bedoening. En ga niks kopen omdat ik eigenlijk die box al weg wilde doen 33n week of 3 na aanschaf (metaan na uitspelen Fallout)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoezo kopen wil je niet? En ga Gears anders co-op spelen op INSANE ofzo dan ben je wel weer even bezig![]()
Soms is die game tyfus irritant op INSANE!
Je hoeft in principe enkel het aantal orbs te halen om een nieuwe kracht vrij te spelen, dat is nodig om de game uit te spelen. Sommige orbs kun je inderdaad pas bij als je alle krachten hebt. Ik had er uiteindelijk 900+ en vond het orbhunten gelijkwaardig aan Crackdownquote:Op zondag 1 februari 2009 12:24 schreef AQuila360 het volgende:
Prince of Persia is wel vet![]()
Maar moet je alle seeds of light verzamelen? Want sommige kan ik niet bij heb ik het idee? Of gewoon genoeg om steeds die powers te kopen?
Oke dat dacht ik idd alquote:Op zondag 1 februari 2009 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hoeft in principe enkel het aantal orbs te halen om een nieuwe kracht vrij te spelen, dat is nodig om de game uit te spelen. Sommige orbs kun je inderdaad pas bij als je alle krachten hebt. Ik had er uiteindelijk 900+ en vond het orbhunten gelijkwaardig aan Crackdown
Toch vond ik zo weinig grond aan mijn voeten erg eentonig worden op een gegeven moment. Continue maar dat klimmen en klauteren. Stukken minder dan zijn voorgangers!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dat dacht ik idd al![]()
Het rondspringen doet me ook wel denken aan Crackdown! Je komt maar weinig vijanden tegen en dat vind ik ook wel een goed iets want dat gedeelte vind ik nooit leuk! Dat klimmen en klauteren is wel vet!
De voorgangers heb ik nooit gespeeld! Ik hou niet van dat soort games dus met veel vechten er tussen! Mij lukken die combo's ook nooit en ik vergeet altijd te blokkenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Toch vond ik zo weinig grond aan mijn voeten erg eentonig worden op een gegeven moment. Continue maar dat klimmen en klauteren. Stukken minder dan zijn voorgangers!
Nou Cyb die schijnt nog best oke te worden hoor! Deel 1 was super slecht maar dit schijnt een redelijk Gears achtige kloon te wordenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
24-02-09: 50 Cent: Blood on the Sand [ afbeelding ]
ja maar , 50 centquote:Op zondag 1 februari 2009 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nou Cyb die schijnt nog best oke te worden hoor! Deel 1 was super slecht maar dit schijnt een redelijk Gears achtige kloon te worden![]()
En ik heb 7 games in me kast zijn OMG WTF
Mafia 2 die er niet goed uitziet?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:44 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Mafia 2 !! ook al ziet het er niet heel erg goed uit ik heb er wel zin in
Dat denk ik idd ookquote:Op maandag 2 februari 2009 11:23 schreef Un4 het volgende:
15-06-09: Alpha Protocol![]()
![]()
Sleeper hit van het jaar!
Dat is van die Crackdown lui toch? Ik neem aan dat ze daar nog gewoon mee bezig zijn! Maar of het echt leuk wordt betwijfel ikquote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Weet iemand iets af van APB (All Points Bulletin)?
Dat leek me een hele gave game worden, met veel mensen een soort Cops and Robbers game spelen.
Ik hoor er alleen niks meer over.
Ja kan wel. Het idee leek me best OK. Free roaming cops and robbers, net als in GTA IV maar dan echt multiplayerbased, niet als een soort add-on voor bij een SP game.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook
[..]
Dat is van die Crackdown lui toch? Ik neem aan dat ze daar nog gewoon mee bezig zijn! Maar of het echt leuk wordt betwijfel ik![]()
Crackdown is de shizzle, echt een ontzettend toffe ondergewaardeerde gamequote:Op maandag 2 februari 2009 11:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook
[..]
Dat is van die Crackdown lui toch? Ik neem aan dat ze daar nog gewoon mee bezig zijn! Maar of het echt leuk wordt betwijfel ik![]()
Dat was fakequote:Op maandag 2 februari 2009 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Crackdown is de shizzle, echt een ontzettend toffe ondergewaardeerde game
Ze zijn met een opvolger bezig, al gaat die afspelen in precies dezelfde omgeving. Mensen noemen het daarom in de volksmond ook wel al Crackdown 1.5 ipv Crackdown 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |