SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Gadget: Poken
Via http://www.doyoupoken.com kun je Poken's per 12 bestellen. Dat kost dan 120 euro. Oftewel 10 euro per poken. Als er genoeg animo is, kunnen we een inkoopactie organiseren
Kopers van eerste batch: (Dikgedrukt = betaald.)
GoeRoe86
Jo0Lz
Netsplitter
PouwelZ
VixenFromHell
Oksel
Q.
basst2005
Peter
Memento-Mori
gr8w8
KaasManiak
Totaal = 12
De 2e batch wordt geregeld door MISAN! hij koopt er zelf 4, dus in de 2e batch is nog 1 plekjes over!!
Kopers van batch twee:
Drummerdude
Placenta wel bevestigd, nog niet betaald
16meter
BoGu5
WebHawkjuh
Tourniquet
Roel_Jewel koopt Poken elders
Overwegers:
Marijkezwolle
boomstick
murpeh
WurM
Laatste posts uit het vorige topic:quote:Op zondag 25 januari 2009 13:18 schreef Misan het volgende:
ik wacht in elk geval tot duidelijk is wat de daadwerkelijke kosten zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 11:48 schreef Misan het volgende:
GoeRoe86 heb je al wat binnen? Je wacht nu al meer dan een week of niet?Game onquote:.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jo0Lz op 03-02-2009 13:12:23 ] Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
enige indicatie of het al verstuurd is of wat de uiteindelijke kosten zullen gaan worden?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb niet afgelopen zondag maar de zondag daarvoor besteld. Heb nog niets binnen.
Ik heb dinsdag al een mailtje gekregen da het verstuurd is. Ik ga er van uit dat het ergens bij TNT Nederland ligt. Geen indicatie van wat het gaat kostenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:41 schreef Misan het volgende:
[..]
enige indicatie of het al verstuurd is of wat de uiteindelijke kosten zullen gaan worden?
Of bij de douane..quote:Op maandag 26 januari 2009 12:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag al een mailtje gekregen da het verstuurd is. Ik ga er van uit dat het ergens bij TNT Nederland ligt. Geen indicatie van wat het gaat kosten
Ik ook. Ik weet net zoveel. Ik ga morgen eens de tnt en de douane bellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben benieuwd wanneer ze arriveren idd
misschien hebben ze bij dat bedrijf waar ze besteld zijn ook wel een verzendbewijsquote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet net zoveel. Ik ga morgen eens de tnt en de douane bellen.
Dat zou heel goed kunnen. Ze hebben dat niet gemaild. Maar als ie bij de douana staat is het trouwens niet raar. Ik las op verschillende fora dat dat soms 2 weken kan duren :Squote:Op maandag 26 januari 2009 22:55 schreef Misan het volgende:
[..]
misschien hebben ze bij dat bedrijf waar ze besteld zijn ook wel een verzendbewijs
Las je op die fora ook hoeveel het extra kostte?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Ze hebben dat niet gemaild. Maar als ie bij de douana staat is het trouwens niet raar. Ik las op verschillende fora dat dat soms 2 weken kan duren :S
Oh hell no. Poken != digitaal swaffelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:37 schreef Netsplitter het volgende:
M'n baas heeft er ook eentje.
Het woord digitaal swaffelen kreeg een rare nasmaak toen hij het zei.
idd, vraag me af hoe ze digitaal aftikken voor zich zien, perverselingenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh hell no. Poken != digitaal swaffelen.
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:36 schreef BoGu5 het volgende:
[..]
Las je op die fora ook hoeveel het extra kostte?
heb het adres nagekeken, dat klopt gewoon. Dus het zal bij de douane liggen....quote:Dear Mr. Ciftci
We apologize the delay. We use the Swiss Post as deliverer. The poken
pack is sent as a priority letter. The poken packs are normally,
delivered within 3 working days. You should receive it soon.
If you do not receive your poken pack that means
* it could be handled by the Dutch Customs. In this case they will
contact you asking for an invoice. Please, let me know if this is
the case. I will provide you an invoice.
* The worst case, it could be that the addressee is not correct and
the poken pack will be returned to the sender. In this case it
could take several days. Could you, please, check if the following
address is correct.
Zeg je nu dat we geduld moeten hebben? Of zeg je dat ze er al lang zouden moeten zijn? Ik begrijp het niet....quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:54 schreef gr8w8 het volgende:
Geduld, net twee weken, waarvan dus ook weekend enzo.
Morgen moeten ze er echter wel zijn hoor!
factuur wel ontvangen? heeft contact opnemen met douane ofzo zin denk je?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
Snelle reactie bij Poken
[..]
heb het adres nagekeken, dat klopt gewoon. Dus het zal bij de douane liggen....
Ik heb ooit ook contact gehad met de Douane over een iPhone maar het zijn echte ambtenaren. Je hebt weinig aan ze. Ik heb nog geen factuur ontvangen. Ik ga er vanuit dat die bij het pakketje is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Misan het volgende:
[..]
factuur wel ontvangen? heeft contact opnemen met douane ofzo zin denk je?
Daar doelde ik op, dan heb je iig een handvat bij de douane ofzoquote:* it could be handled by the Dutch Customs. In this case they will
contact you asking for an invoice. Please, let me know if this is
the case. I will provide you an invoice.
Wtf is een invoice?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:57 schreef Misan het volgende:
[..]
Daar doelde ik op, dan heb je iig een handvat bij de douane ofzo
Nou je hebt op andere fora iets gelezen over douane enzo. Ik ben benieuwd of je op diezelfde fora ook een hint hebt gekregen over wat het eventueel extra gaat kosten.quote:
ja ik bestel ook zsm. Mijn cc is ook geblokkeerd doordat ik de pinpas die eraan gekoppeld is kwijt was. Deze week krijg ik een nieuwe binnen (waarschijnlijk zaterdag ophalen bij het postkantoor aangezien ik ervoor moet tekenen en ik gewoon overdag werk doordeweeks)quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef BoGu5 het volgende:
[..]
Nou je hebt op andere fora iets gelezen over douane enzo. Ik ben benieuwd of je op diezelfde fora ook een hint hebt gekregen over wat het eventueel extra gaat kosten.
Meer OT: Misan, volgens mij kun je beter wel bestellen. Het kost hoogstens 2 euro per unit meer als hij eruit wordt gevist. Persoonlijk vind ik het die twee euro wel waard. Het heeft niet echt extra toegevoegde waarde om nu niet gewoon te bestellen iig.
Dat heeft mij er tot nu toe van weerhouden om er één aan te schaffen. Ik vind het best interessant en een goed idee, maar je weet niet of het aanslaat bij het 'grote publiek'. En als het niet aanslaat, heb je er niets aanquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef rondarts het volgende:
Volgens mij is dit wel een leuk dingetje. Heb alleen het idee, dat als ik straks zo'n "Poken" heb, ik niemand tegen kom die ook zo'n ding heeft:P Denk wel dat ik er eentje neem!
De 2e batch bedoel je?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef Misan het volgende:
Ik kan zaterdag mijn nieuwe bankpas en CC ophalen, zaterdag bestel ik dus ook.
Er zit nog een 2e en 3e batch in de pijplijn. Alleen hoe lang de wachttijd/besteltijd is weten we nog nietquote:Op zondag 1 februari 2009 08:42 schreef jpjedi het volgende:
Mijn vrouw en schoonzus willen er eentje. Is het mogelijk nog 2 mee te bestellen?
Tijd boeit niet zo..we komen pas eind maart naar NL.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Er zit nog een 2e en 3e batch in de pijplijn. Alleen hoe lang de wachttijd/besteltijd is weten we nog niet
En als je die nou niet hebt?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
anders staan die dingen ook leuk op de mantel van je schoorsteen of naast je pc
De poken of de mantel?quote:
Dat valt best tegen, maar 34 berichten vandaagquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
heb gebeld van tnt. Die zegt dat ik een track and trace nummer nodig heb. Gemaild met Poken om achter dat nummer te komen. Ik laat het weer weten als ik meer weet.
Heb jij de units al binnen?quote:
wat trammalant gehad met mijn bank die dubbele passen verstrekte die beide niet goed waren. Ik verwacht vandaag of morgen een werkende pasquote:
Heeft Poken het wel via TNT verstuurd?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
heb gebeld van tnt. Die zegt dat ik een track and trace nummer nodig heb. Gemaild met Poken om achter dat nummer te komen. Ik laat het weer weten als ik meer weet.
lijkt meer op selektvracht iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heeft Poken het wel via TNT verstuurd?
Ik heb het geld gehad. Voor de rest: Ik zit met dezelfde problemen als jullie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
This is getting really old, really fast.
heb jij m'n geld trouwens al wel binnen?and now, we wait.
Fijn dat ze dat ze mensen op de hoogte houden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
Net gebeld met Poken. Sinds 2 weken hebben ze problemen gehad met verzendingen naar Nederland. Ze gaan vandaag een nieuw pakket sturen, met track and trace code en deze naar mij mailen
Mjah idd. Naja, ik zou voor de avond iig een mailtje moeten krijgen....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fijn dat ze dat ze mensen op de hoogte houden.
quote:Dear Mr. Ciftci,
We apologize for the delay of your poken order. After investigating with
the Dutch Customs and the Dutch post, it seems that your poken pack was
lost. We will provide you today with a new shipment of 1 poken pack. It
will be sent with a tracking number to avoid a recurrence of this problem.
With best regards
Poken S.A.
Rue du Pont 22
CH-1003 Lausanne
Switzerland
www.doyoupoken.com
Vind je??quote:
ze gaan echt niet van alle pakketten uitzoeken of ze wel of niet bezorgd worden aangezien minimaal 99 van de 100 pakketten gewoon aankomt, standaard onderzoek zou weggegooid geld zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind je??
Vind het redelijk bagger dat ze daar pas mee komen nadat er om gevraagd is.
Dat hadden ze ook zelf kunnen melden.....
Dat ze een andere lading sturen vind ik niet meer dan normaal eerlijk gezegd....
Als bedrijf weet je meestal pas dat een pakket onderweg verdwenen is als de ontvanger (of de niet-ontvanger dus eigenlijk) vraagt waar het is gebleven..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind je??
Vind het redelijk bagger dat ze daar pas mee komen nadat er om gevraagd is.
Dat hadden ze ook zelf kunnen melden.....
Dat ze een andere lading sturen vind ik niet meer dan normaal eerlijk gezegd....
Dat snap ik, maar 26 jan jongstleden is er nog een mailtje gestuurd met de vraag hoe en wat.....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ze gaan echt niet van alle pakketten uitzoeken of ze wel of niet bezorgd worden aangezien minimaal 99 van de 100 pakketten gewoon aankomt, standaard onderzoek zou weggegooid geld zijn.
Komt bij mij over als een handelaars actie. Ik denk dat je post in dit topic niet zinnig voor de rest. Open een topic in V&A dan zullen de mods bepalen of het handel is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef geenspamgraag het volgende:
Niet om de organisator van deze IA te kruizen maar heb nog een aantal Pokens over (dacht dat meer mensen in de familie er een wilden hebben...).
Als je interesse hebt laat het even weten. Prijs is 10 euro per stuk (excl. verzenden, ophalen mag natuurlijk ook!).
Het is je eerste post. Je vraagprijs is hoger wat wij in beginsel hebben afgesproken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef geenspamgraag het volgende:
Als ik een handelaar was zou ik wel meer geld vragen! Heb gewoon een aantal over en las hier over langere levertijden. Waarom zou ik het dan niet aangeven? Maar goed... graag of niet hoor
Nope. Ik wacht nog steeds op de mededeling 'A wild Poken appeared!' voordat ik daadwerkelijk over wil gaan tot aanschaf, maar het lijkt er nog steeds niet echt op...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:22 schreef magnifor het volgende:
Zijn er al mensen die Pokens in het wild zijn tegengekomen? Ik ken niemand met een Poken, overigens heb ik zelf wel eentje.
het is heel wat andersquote:Op woensdag 4 februari 2009 06:50 schreef sig000 het volgende:
Wat ken je nu met zo'n stick meer dan elke andere die er al is?
IK snap er helemaal niets van inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 06:54 schreef Misan het volgende:
[..]
het is heel wat anders
Jij hebt het over een USB-stick of over wat anders?
lees de OP zou ik zeggen, daar staat het antwoord op je vraag inquote:Op woensdag 4 februari 2009 06:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
IK snap er helemaal niets van inderdaad.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:10 schreef raaavi het volgende:
Zet mij maar bij de overwegers.
Dan nog, dat degene die ze bestelt, moet ze doorversturen via post
daar zitten ook kosten aan?
Ja, mijn baas heeft er eentje, alleen niemand om mee te swaffelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:22 schreef magnifor het volgende:
Zijn er al mensen die Pokens in het wild zijn tegengekomen? Ik ken niemand met een Poken, overigens heb ik zelf wel eentje.
Ok ik maak geen gebruik van de paginas op het internet waar dat ding voor dient, wat nu?quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:09 schreef Misan het volgende:
[..]
lees de OP zou ik zeggen, daar staat het antwoord op je vraag in
Geen USB-stick dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |