Postbank rulesquote:
Ja GoeRoe.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef gr8w8 het volgende:
Valt wel op wie er nog niet betaald hebben hoor.
oftwel:quote:Bonjour Monsieur Ciftci,
Nous vous remercions pour votre commande. Nous vous informons que votre
commande a été expédié le 19 janvier 2009.
Vous recevrez votre commande par courrier postale.
Nous vous souhaitons une agréable journée.
quote:Hello Mister Ciftci,
We thank you for your order. We inform you that your order was sent on
January 19, 2009.
You will receive your order by mail.
We wish you a pleasant day.
Die blauwe heeft zelf nog niet eens betaaldquote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef gr8w8 het volgende:
Valt wel op wie er nog niet betaald hebben hoor.
Deed jij niet mee aan de actie? Ik zie naam nergens staan.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die blauwe heeft zelf nog niet eens betaald
Ik tvpde dit topic alleen maarquote:Op maandag 19 januari 2009 21:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Deed jij niet mee aan de actie? Ik zie naam nergens staan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef qu63 het volgende:
vanochtend een besteld via Apartdesign.nl
Nu eens kijken of er mensen in mijn omgeving zijn die poken
Nope, als t goed is morgenquote:
En terugquote:Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb je op twitter even een DM gestuurd
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:40 schreef Misan het volgende:
In overleg met GoeRoe86 doe ik de tweede batch. Ik koop zelf namelijk vier Pokens (van elke soort één), er is nog één plaats over in de batch, dus wie snel is heeft wat.
Iedereen in batch 2 stuur ik zo een pm!
Jawel. Het geld is ook al over gemaakt volgens KM maar nog niet binnen op mijn rekening.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Heeft KaasManiak nog niet eens iets laten horen?
Oh gelukkig! Vond het al zo stomquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jawel. Het geld is ook al over gemaakt volgens KM maar nog niet binnen op mijn rekening.
De Pokens zijn wel besteld al
Ik heb een goede reden, en dit is al afgestemd met GoeRoe.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die blauwe heeft zelf nog niet eens betaald
Geupdate in de OP.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ook het geld van KaasManiak is binnen!
Ik mag gewoon wat meer baggeren vanaf nu, toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb een goede reden, en dit is al afgestemd met GoeRoe.
ik check vanavond, morgenavond, etc of het geld binnen is en ik update de OP zelf wel even op dezelfde manier als jij gedaan hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb een goede reden, en dit is al afgestemd met GoeRoe.
[..]
Geupdate in de OP.
Misan, geef jij aan, wanneer je het geld van de mensen in batch 2 binnen hebt, dan update ik de OP.
Ja hoor. Ik note en edit het wel, daar niet van.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon wat meer baggeren vanaf nu, toch?
Oh duh. Jij kan dat zelfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef Misan het volgende:
[..]
ik check vanavond, morgenavond, etc of het geld binnen is en ik update de OP zelf wel even op dezelfde manier als jij gedaan hebt
Tofquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:23 schreef qu63 het volgende:
Er zit trouwens een geheugen op van 1 GB!
Ja, maar ik las ergens dat je er zelf niks kan opzetten. Klopt dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:23 schreef qu63 het volgende:
Er zit trouwens een geheugen op van 1 GB!
Klopt, hij is tegen schrijven beveiligdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar ik las ergens dat je er zelf niks kan opzetten. Klopt dat?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Klopt, hij is tegen schrijven beveiligd
Maar daar kan je best omheen werken op de een of andere manier
http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?p=1809199&postcount=28 ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:35 schreef voetballeh het volgende:
[..]
is daar al een handleidingkje voor te vinden?
wil er wel zelf data op kunnen zetten enzo voor ik er ook 1 wil
reageer ook nog even op mijn pm bittequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oeps. Topic was me even ontschoten, ik probeer vanavond 't geld over te maken, anders wordt 't morgen.
Overigens zou ik graag de panda willen
Donequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef Misan het volgende:
[..]
reageer ook nog even op mijn pm bitte
Enig idee of de inhoud veel zal verschillen met het NOS-item?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:56 schreef Tourniquet het volgende:
Vanavond (onder voorbehoud) bij Editie NL (RTL4, 18:15) een item over Poken!
Geen idee, ik zag het op http://twitter.com/jillesdotcomquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Enig idee of de inhoud veel zal verschillen met het NOS-item?
Kijken of ik het mee kan pakkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het op http://twitter.com/jillesdotcom
Zo te zien hebben ze pokens uitgedeeld op een basisschool.
[ afbeelding ]
Dat helpt niet echt om volwassen aan het idee te laten wennen. Kinderen zo'n ding geven. En ik heb niet het gevoel dat de RTL Redactie het idee achter de Poken heeft begrepen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:56 schreef Tourniquet het volgende:
Vanavond (onder voorbehoud) bij Editie NL (RTL4, 18:15) een item over Poken!
Ik denk dat het komt door de gedachtegang van de importeur, die wilde het op de markt brengen voor kids...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt om volwassen aan het idee te laten wennen. Kinderen zo'n ding geven. En ik heb niet het gevoel dat de RTL Redactie het idee achter de Poken heeft begrepen.
Jammer
Item was leuk, maar RTL meent bij alles het woord swaffelen erbij te moeten halen. Errrug irritant en compleet zinloosquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt om volwassen aan het idee te laten wennen. Kinderen zo'n ding geven. En ik heb niet het gevoel dat de RTL Redactie het idee achter de Poken heeft begrepen.
Jammer
Ik vond het item best kinderlijk eigenlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Item was leuk, maar RTL meent bij alles het woord swaffelen erbij te moeten halen. Errrug irritant en compleet zinloos.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het op http://twitter.com/jillesdotcom
Zo te zien hebben ze pokens uitgedeeld op een basisschool.
[ afbeelding ]
En snappen niets van de Engelstalige sites...quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Die mogen geen eens een facebook hebben.
laat staan dat ze linkedin gebruikenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Die mogen geen eens een facebook hebben.
Stuur Misan even een PM of je nog met de tweede ronde kunt meedoen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef Roi het volgende:
Houdt iemand het al bij voor de 3e ronde?
Ik hou het nog niet bij, maar ik wilde de 3e ronde wel doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef Roi het volgende:
Houdt iemand het al bij voor de 3e ronde?
vraag even uitgezet bij @jillesdotcomquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zit me ineens het volgende af te vragen....
Zouden er invoeringskosten gerekend gaan worden door de douane?
Dank!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:30 schreef Misan het volgende:
[..]
vraag even uitgezet bij @jillesdotcom
Antwoord: http://twitter.com/jillesdotcom/status/1139182772quote:
Then were fucked like a stray dog in China Townquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Misan het volgende:
[..]
Antwoord: http://twitter.com/jillesdotcom/status/1139182772
Als dit zo is, dan komt er dus ruim 35 euro per doos bij.
Binnen europa vrij verkeer van goederen en dienstenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Then were fucked like a stray dog in China Town
Die optie is bij mij meestal aangevinkt op mijn pakketten inderdaad.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | goederen vandaan? Waarde van de zending (exclusief verzekerings- en vervoerskosten) Belastingen bij invoer Uit een niet-EU-land Van ¤ 22 tot ¤ 150 Geen douanerechten Wel btw ¤ 150 en hoger Wel douanerechten Wel btw |
Onder de ¤150 houden dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:31 schreef Peter het volgende:
http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/
1e vraag:
[ code verwijderd ]
en
http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/
Wordt tijd dat ze dat wel gaan worden eigenlijk, zijn we ook meteen van die CHF afquote:
Omdat ik hem nu wil hebben en niet over een tijdjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die dingen liggen over een tijdje voor ¤2,50 bij de Action dus waarom nu bestellen
Worden ze niet gratis uitgedeeld op het werk dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omdat ik hem nu wil hebben en niet over een tijdje
Daarnaast wil ik heel graag 11 uitgeven en niet 2,50
Bij mij op het werk nog niet maar daar zijn ze sowieso niet altijd pioniersquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Worden ze niet gratis uitgedeeld op het werk dan?
Leuke gadget hoor, maar ik ga er niet voor betalen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bij mij op het werk nog niet maar daar zijn ze sowieso niet altijd pioniers
reageer nog even op twitterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
en nog steeds niet binnen.
Dat word betalen, dat kan niet anders
Onder de 22 euro als je geen btw wil betalen. Invoerkosten zijn procentueel veel lager dan die 19% btw.quote:
Maar per stuk zijn ze niet te bestellen vanuit Zwitserland.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onder de 22 euro als je geen btw wil betalen. Invoerkosten zijn procentueel veel lager dan die 19% btw.
idd en op veel sites in Nederland zijn ze 15 euro per stuk of 12 euro at randomquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar per stuk zijn ze niet te bestellen vanuit Zwitserland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |