Volledig mee eens...! (dat van twitter en gepraat he, die leeftijd dat ik opa ben heb ik nog niet bereikt...!)quote:foto Op vrijdag 16 januari 2009 10:15 schreef DoctorB het volgende:
vroeger, in de tijd van opa DoctorB, vroegen wij gewoon om iemands telefoonnummer, en dan schreef je dat op een morsig bierviltje.
Het feit dat er op twitter veel over gepraat wordt is wel een duidelijk teken. Een teken dat ik zo'n geval in ieder geval niet ga kopen.
prijzen liggen tussen de 12 en 15 euroquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Best tof eigenlijk. Veel makkelijker dan visitiekaartjes uitwisselen. Kost da?
Je kunt ook in groepjes van 12 kopen toch? Misschien moeten we een Fok! inkoopactie doenquote:foto Op vrijdag 16 januari 2009 10:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
prijzen liggen tussen de 12 en 15 euro
http://www.firebox.com/product/2266/Pokenquote:foto Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Best tof eigenlijk. Veel makkelijker dan visitiekaartjes uitwisselen. Kost da?
bij apartdesign.nl hebben ze de pokens ook al geloof ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
http://www.firebox.com/product/2266/Poken
Niet zover ik kon zien. Nadat ik de USB stick van de Poken in mijn pc stopte kreeg ik een autorun met een html file waarmee je kan startenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ziet er leuk uit! Ben dol op dit soort dingetjes...![]()
![]()
Vroeg me alleen wel af, zijn er bepaalde "systeemvereisten"? (moet je OS Windows zijn, of werkt het OS-onafhankelijk?).
Inderdaad, 14.95quote:foto Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef miss_bleu het volgende:
bij apartdesign.nl hebben ze de pokens ook al geloof ik
neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef marcel-o het volgende:
werkt dit ook met je Fok! en pFlock profiel.
hoezo? Je bepaalt namelijk zelf welke sociale netwerk jij wilt delenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als het niet met pFlock werkt, wil ik er zeker 1
Ah, je kan er van alles opzettenquote:foto Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hoezo? Je bepaalt namelijk zelf welke sociale netwerk jij wilt delenDus als zou PF er wel op staan dan zet je die er toch niet op
Twitter was de hype van 2008, en de mensen die daarop zo actief zijn zijn de hype-volgers. Niet zo vreemd dat deze mensen nu dus over "poken" ouwehoeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:07 schreef miss_bleu het volgende:
Op Twitter raakt men er niet over uitgesproken.
Heeft het dan geen meerwaarde boven een visitekaartje?quote:foto Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Twitter was de hype van 2008, en de mensen die daarop zo actief zijn zijn de hype-volgers. Niet zo vreemd dat deze mensen nu dus over "poken" ouwehoeren.
Een visitekaartje is bruikbaar door iedereen aan wie je die geeft.quote:foto Op vrijdag 16 januari 2009 11:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Heeft het dan geen meerwaarde boven een visitekaartje?
Een visitekaartje raak ik kwijt als ik em van iemand krijg. Het is altijd irritant om die dingen in je werkmap mee te moeten nemen. Deze Poken kan wel eens wat worden, imoquote:foto Op vrijdag 16 januari 2009 12:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een visitekaartje is bruikbaar door iedereen aan wie je die geeft.
Zo'n poken is afhankelijk van andere mensen met zo'n ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop