Ik ging juist niet naar Frankrijk omdat daar heel Nederland altijd zit.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
Op wintersport gaan en dan verwachten dat je geen Nederlanders tegen gaat komen...
Hoe naief.
Was dan naar Oostenrijk gegaan...quote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Ik ging juist niet naar Frankrijk omdat daar heel Nederland altijd zit.Maar in Zwitserland zat het ook vol waar ik zat dan
![]()
+1quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
Op wintersport gaan en dan verwachten dat je geen Nederlanders tegen gaat komen...
Hoe naief.
volgende keer een land nemen die niet wordt opgenoemd bij rtl ontbijtnieuws met ski hoogtesquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Ik ging juist niet naar Frankrijk omdat daar heel Nederland altijd zit.Maar in Zwitserland zat het ook vol waar ik zat dan
![]()
Waar zitten ze niet danquote:Op maandag 26 januari 2009 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Was dan naar Oostenrijk gegaan...
Ow wacht, daar zitten ze ook...
Joe madderfakkerquote:
Antarctica.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ja je ziet altijd direct de Nederlanders. Of het zijn van die gezinnetjes met 3 blonde kinderen die je er direct tussenuit pikt, of het zijn een groep asociale en brutale kampers, die je er ook direct tussenuit pikt.
Moet je eens naar Egypte gaan, stikt van de Russen daarquote:
Ohh net tokkies dusquote:Op maandag 26 januari 2009 11:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Moet je eens naar Egypte gaan, stikt van de Russen daar!
En serieus om 10 uur 's morgens aan de sterke drankhele dag bezopen rondlopen in van die smerige ballenknijpers, zelfs in string sommige 'mannen'
, 's avonds ruzie zoeken. Russen zijn verschrikkelijk.
Maar die sletjes kan je wel weer hard batsen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Of bij het zwembad, de ordinaire sletjes met de opgeschoten jongens, die de hele dag schreeuwen, elkaar in het water duwen en de inhoud van hun zak chips verspreiden over de grond, 90% kans dat ze Nederlands zijn.
Slovenië? Tsjechië vast ook in mindere mate dan de landen als Frankrijk, Zwitserland en Oostenrijkquote:
Turkije schijn je ook goed te kunnen skiënquote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Slovenië? Tsjechië vast ook in mindere mate dan de landen als Frankrijk, Zwitserland en Oostenrijk
Noorwegen bijna geen Nederlandersquote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Slovenië? Tsjechië vast ook in mindere mate dan de landen als Frankrijk, Zwitserland en Oostenrijk
Zat ik ook al te denken maarja.. wat maakt het uitquote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef OldJeller het volgende:
Is de TT niet een beetje dubbel?
Zijn Nederlandse toeristen altijd niet op het moment dat ze toerist zijn, min of meer (in binnen- of buitenland) op "vakantie"?
Omdat: verkeerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken maarja.. wat maakt het uit
Jij bent er duidelijk nooit geweest, in het rijke gedeelte dan(het ski-gebied dus).quote:Op maandag 26 januari 2009 11:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Slovenië?
Op vakantie in Slovenië?
Vakantie moet wel leuk blijven natuurlijk.
Nee, in die categorie van "vakantie" staan de sloppenwijken van Bangladesh nog altijd net iets hoger dan Slovenië.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:36 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij bent er duidelijk nooit geweest, in het rijke gedeelte dan(het ski-gebied dus).
Haha. Sukkel.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Slovenië?
Op vakantie in Slovenië?
Vakantie moet wel leuk blijven natuurlijk.
Als je alles wilt aanmerken wat er hier (fok in het algemeen) verkeerd staat ben je nog wel een hele dag bezigquote:
Oh is dat wat ik hoor te doen voor de 45.000 euro die ze elk jaar op m'n bank storten?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Heb je je fietsvakantie al bij elkaar gewerkt met je krantenwijk?
Nee, dat is wat je krijgt voor vijf maanden voorover bukken in Slovenië voor vadsige Duitsers.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh is dat wat ik hoor te doen voor de 45.000 euro die ze elk jaar op m'n bank storten?
Zomer terroristenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Of bij het zwembad, de ordinaire sletjes met de opgeschoten jongens, die de hele dag schreeuwen, elkaar in het water duwen en de inhoud van hun zak chips verspreiden over de grond, 90% kans dat ze Nederlands zijn.
Heu, dat klinkt meer als Britten.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die zijn de andere 10%, maar afhankelijk van het land waar je bent kunnen die ook juist de 90% zijn.quote:
britten in warm land = altijd verbrandquote:
Scandinavie...quote:
Scandinavie is te duur voor de gemiddelde tokkie en het alcohol is duurder.. dan wordt het après skiën toch een duur geintjequote:Op maandag 26 januari 2009 12:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nederlanders zat in Scandinavië, maar tokkies zie je daar inderdaad veel minder.
QFT !quote:
Ja wie gaat nou alleen zuipen op vakantie je komt toch om van de rust en omgeving te genietenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:29 schreef dagdag het volgende:
Hierom ga ik als vrienden op vakantie gaan naar salou niet mee.
ben je eindelijk weg uit
Nederland kom je ze daar tegen.
Indd en culturele activiteiten!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Ja wie gaat nou alleen zuipen op vakantie je komt toch om van de rust en omgeving te genieten
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Moet je eens naar Egypte gaan, stikt van de Russen daar!
En serieus om 10 uur 's morgens aan de sterke drank hele dag bezopen rondlopen
whehe, idd... zo duidelijk altijd. Idd blond haar, vaak roodverbrand, felgekleurde kleding aan met strepen en van die broeken die tot halverwege de enkels komen (quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ja je ziet altijd direct de Nederlanders. Of het zijn van die gezinnetjes met 3 blonde kinderen die je er direct tussenuit pikt, of het zijn een groep asociale en brutale kampers, die je er ook direct tussenuit pikt.
Ja, en dan met name de (oranje) driekwartsbroeken van zoonlief, de bierpens van papa, de naveltruitjes van dochter en de 'vlotte' haren van moeder.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:57 schreef Heathen. het volgende:
Je pikt Nederlanders er ook altijd makkelijk uit. Kleding gedrag... echt een irritant volkje.
Conclusie: iedereen moet gewoon in zijn eigen land blijven.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en dan met name de (oranje) driekwartsbroeken van zoonlief, de bierpens van papa, de naveltruitjes van dochter en de 'vlotte' haren van moeder.
Duitsers herken je ook meteen aan hun kleding en de Fransen en Russen aan hun asociale gedrag en hun weigering fatsoenlijk Engels te spreken.
Eigenlijk zijn 90% van de toeristen vuilakken
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:48 schreef Adidah het volgende:
[..]
Conclusie: iedereen Marokkanen moeten gewoon in eigen land blijven.
Canada en VS: Is te duur...quote:
Oh oh wat een humor.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef motherflocker het volgende:
Conclusie: iedereen Marokkanen moeten gewoon in eigen land blijven.
In Patagonie (Zuid-Chili) heb ik er in 6 dagen ook dertig verschillenden gezien tijdens een route door de bergen.quote:
Dat noemen ze familiebezoek tegenwoordig.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:49 schreef jnee877 het volgende:
Gelukkig gaan ze weer terug, kan je van al die nikkers en murken hier niet zeggen, die nemen hier al 30 jaar lang vakantie.
Zucht, LOL als somige mensen absoluut geen idee hebben waar ze over pratenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, in die categorie van "vakantie" staan de sloppenwijken van Bangladesh nog altijd net iets hoger dan Slovenië.
Ik niet Nederlander zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 20:48 schreef Exstreem het volgende:
Nederlanders die over Nederlanders klaagen
Jawel ik ben perfect ingeburgerd ik me hier goed gedragen jij denk ik niet jij voelt je aangesprokenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog erger, buitenlanders die over Nederlanders klagen
perfect ingeburgd zeg je?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:45 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Jawel ik ben perfect ingeburgerd ik me hier goed gedragen jij denk ik niet jij voelt je aangesprokenjij tokkies verdedigingen
Ik mag hopen dat je dit expres doet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:45 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Jawel ik ben perfect ingeburgerd ik me hier goed gedragen jij denk ik niet jij voelt je aangesprokenjij tokkies verdedigingen
Wat is er misquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit expres doet.
Boeit het echt?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef OldJeller het volgende:
Is de TT niet een beetje dubbel?
Zijn Nederlandse toeristen altijd niet op het moment dat ze toerist zijn, min of meer (in binnen- of buitenland) op "vakantie"?
Is TS geen Marokkaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:34 schreef Droomert het volgende:
TS zeurt dat er Nederlanders zitten terwijl hij, ook nederlander, er ook zit.
Hypocriet
Neenee ik ben indo ik ben indo![]()
![]()
![]()
Nee dat ben je niet
Je hoort gewoon bij 'de Nederlanders', als je dat niet wil of niet bent, dan hoor je hier niet thuis of moet je hier niet gaan wonen.
Altijd zeuren over discriminatie en dit en dat en dan wel zeggen dat je zelf anders bent![]()
Die vind je natuurlijk niet in Zwitserland, die hebben al genoeg sneeuw waar ze vandaan komen. Om hen tegen te komen moet je naar Turkije, daar heb je er echt veelquote:
Ik gedraag me niet als een Nederlander meneertjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:34 schreef Droomert het volgende:
TS zeurt dat er Nederlanders zitten terwijl hij, ook nederlander, er ook zit.
Hypocriet
Neenee ik ben indo ik ben indo![]()
![]()
![]()
Nee dat ben je niet
Je hoort gewoon bij 'de Nederlanders', als je dat niet wil of niet bent, dan hoor je hier niet thuis of moet je hier niet gaan wonen.
Altijd zeuren over discriminatie en dit en dat en dan wel zeggen dat je zelf anders bent![]()
Tijd voor een integratiecursus dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:13 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Ik gedraag me niet als een Nederlander meneertje
Dan word ik tokkiequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijd voor een integratiecursus dus.
Ik kom nooit in Spanjequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef fathank het volgende:
Iedereen klaagt altijd over andere toeristen op vakantie. Die zuipen teveel, maken teveel herrie en gedragen zich asociaal. Maar zelf zijn ze altijd het braafste jongetje van de klas.
En als je niet tussen de paupers wil zitten moet je niet in een pauperhotel gaan zitten in pauper Salou.
Ik klaag niet over toeristen. Ik ben op vakantie om te genieten, niet om m'n humeur te laten vergallen door anderen.
Zonder paspoort kom je inderdaad moeilijk het land uit. Misschien moet je je VOC-slavendrijver eens lief aankijken of je een keer een weekje vrij mag.quote:
Ik kom alleen in mooie landen zoals Noorwegenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Zonder paspoort kom je inderdaad moeilijk het land uit. Misschien moet je je VOC-slavendrijver eens lief aankijken of je een keer een weekje vrij mag.
Noorwegenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:41 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Ik kom alleen in mooie landen zoals Noorwegen![]()
Maar dan heb je het natuurlijk ook over een bepaald soort groep mensen. Ik neem aan dat jij je wel gewoon fatsoenlijk in het buitenland gedraagt. Zelf kom ik nooit op vakantiebestemmingen zoals Ibiza.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:12 schreef Slappy het volgende:
Maar Nederlanders zeuren wel altijd over buitenlanders maar ondertussen rellen ze net zoveel mee zie Ibiza.
Uiteraard ik ga nooit naar zulke bestemmingenquote:Op woensdag 15 april 2009 00:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar dan heb je het natuurlijk ook over een bepaald soort groep mensen. Ik neem aan dat jij je wel gewoon fatsoenlijk in het buitenland gedraagt. Zelf kom ik nooit op vakantiebestemmingen zoals Ibiza.
ahum!quote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Noorwegen bijna geen NederlandersNoorwegen
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:23 schreef daniman het volgende:
[..]
ahum!
Toen ik afgelopen zomer in noorwegen op vakantie was kwam ik anders elke dag wel ergens nederlanders tegen!
-edit- Maar goed dat waren idd geen tokkie-achtige mensen. Noorwegen is voor mij ook HET land![]()
![]()
Ja ik win altijd van me vriendenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik speel in elk land waar ik me begeef altijd "spot de Nederlander". Dat is een leuk spel waarbij je van een afstandje goed moet zoeken naar driekwartsbroeken, naveltruitjes en vlotte kapsels en als ze echt Nederlanders blijken te zijn geef ik mezelf een punt.
Die passen zich aan aan het gedrag dat ze elders van de Nederlandse gezien hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef leolinedance het volgende:
Nee, de buitenlanders in Nederland gedragen zich allemaal fatsoenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |