Ik ging juist niet naar Frankrijk omdat daar heel Nederland altijd zit.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
Op wintersport gaan en dan verwachten dat je geen Nederlanders tegen gaat komen...
Hoe naief.
Was dan naar Oostenrijk gegaan...quote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Ik ging juist niet naar Frankrijk omdat daar heel Nederland altijd zit.Maar in Zwitserland zat het ook vol waar ik zat dan
![]()
+1quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
Op wintersport gaan en dan verwachten dat je geen Nederlanders tegen gaat komen...
Hoe naief.
volgende keer een land nemen die niet wordt opgenoemd bij rtl ontbijtnieuws met ski hoogtesquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Achmed666 het volgende:
[..]
Ik ging juist niet naar Frankrijk omdat daar heel Nederland altijd zit.Maar in Zwitserland zat het ook vol waar ik zat dan
![]()
Waar zitten ze niet danquote:Op maandag 26 januari 2009 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Was dan naar Oostenrijk gegaan...
Ow wacht, daar zitten ze ook...
Joe madderfakkerquote:
Antarctica.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ja je ziet altijd direct de Nederlanders. Of het zijn van die gezinnetjes met 3 blonde kinderen die je er direct tussenuit pikt, of het zijn een groep asociale en brutale kampers, die je er ook direct tussenuit pikt.
Moet je eens naar Egypte gaan, stikt van de Russen daarquote:
Ohh net tokkies dusquote:Op maandag 26 januari 2009 11:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Moet je eens naar Egypte gaan, stikt van de Russen daar!
En serieus om 10 uur 's morgens aan de sterke drankhele dag bezopen rondlopen in van die smerige ballenknijpers, zelfs in string sommige 'mannen'
, 's avonds ruzie zoeken. Russen zijn verschrikkelijk.
Maar die sletjes kan je wel weer hard batsen.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Of bij het zwembad, de ordinaire sletjes met de opgeschoten jongens, die de hele dag schreeuwen, elkaar in het water duwen en de inhoud van hun zak chips verspreiden over de grond, 90% kans dat ze Nederlands zijn.
Slovenië? Tsjechië vast ook in mindere mate dan de landen als Frankrijk, Zwitserland en Oostenrijkquote:
Turkije schijn je ook goed te kunnen skiënquote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Slovenië? Tsjechië vast ook in mindere mate dan de landen als Frankrijk, Zwitserland en Oostenrijk
Noorwegen bijna geen Nederlandersquote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Slovenië? Tsjechië vast ook in mindere mate dan de landen als Frankrijk, Zwitserland en Oostenrijk
Zat ik ook al te denken maarja.. wat maakt het uitquote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef OldJeller het volgende:
Is de TT niet een beetje dubbel?
Zijn Nederlandse toeristen altijd niet op het moment dat ze toerist zijn, min of meer (in binnen- of buitenland) op "vakantie"?
Omdat: verkeerd.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken maarja.. wat maakt het uit
Jij bent er duidelijk nooit geweest, in het rijke gedeelte dan(het ski-gebied dus).quote:Op maandag 26 januari 2009 11:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Slovenië?
Op vakantie in Slovenië?
Vakantie moet wel leuk blijven natuurlijk.
Nee, in die categorie van "vakantie" staan de sloppenwijken van Bangladesh nog altijd net iets hoger dan Slovenië.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:36 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij bent er duidelijk nooit geweest, in het rijke gedeelte dan(het ski-gebied dus).
Haha. Sukkel.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Slovenië?
Op vakantie in Slovenië?
Vakantie moet wel leuk blijven natuurlijk.
Als je alles wilt aanmerken wat er hier (fok in het algemeen) verkeerd staat ben je nog wel een hele dag bezigquote:
Oh is dat wat ik hoor te doen voor de 45.000 euro die ze elk jaar op m'n bank storten?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Heb je je fietsvakantie al bij elkaar gewerkt met je krantenwijk?
Nee, dat is wat je krijgt voor vijf maanden voorover bukken in Slovenië voor vadsige Duitsers.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh is dat wat ik hoor te doen voor de 45.000 euro die ze elk jaar op m'n bank storten?
Zomer terroristenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Of bij het zwembad, de ordinaire sletjes met de opgeschoten jongens, die de hele dag schreeuwen, elkaar in het water duwen en de inhoud van hun zak chips verspreiden over de grond, 90% kans dat ze Nederlands zijn.
Heu, dat klinkt meer als Britten.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die zijn de andere 10%, maar afhankelijk van het land waar je bent kunnen die ook juist de 90% zijn.quote:
britten in warm land = altijd verbrandquote:
Scandinavie...quote:
Scandinavie is te duur voor de gemiddelde tokkie en het alcohol is duurder.. dan wordt het après skiën toch een duur geintjequote:Op maandag 26 januari 2009 12:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nederlanders zat in Scandinavië, maar tokkies zie je daar inderdaad veel minder.
QFT !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |