Ik stond ook met een bek vol tanden en had echt moeite om mijn lach in te houden.quote:
Die heb ik, Office 2007, welke plugin?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Office 2007 ookHeb je wel de gratis plug in voor nodig
Eens testenquote:Op maandag 26 januari 2009 12:12 schreef PieterBas het volgende:
Deze
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=4d951911-3e7e-4ae6-b059-a2e79ed87041&displaylang=en
Ik weet alleen niet of het met een semi legale versie werkt..![]()
Rustig, aan mijn scriptie gezeten.. gesport, naar oma geweest.. Lekker burgelijk dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:21 schreef Bootje84 het volgende:
7 minuutjes en Bootje gaat ook eten. * Bootje84 heeft trek.
Hoe was jouw weekend Pietje?
KLM is sowieso belachelijk duurquote:Op maandag 26 januari 2009 12:57 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. dat een enkele reis duurder is.. dat snap ik.. maar dat ik opeens ¤611 voor een enkeltje Stockholm moet betalen (met KLM).. Terwijl een retour maar ¤283 kost..
Dan maar met SAS
Ja,quote:
lekker bezig. Was gewoon een kwestie van geduld dus?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mooi, schijf werkt. FTP toegang werkt. Mappen staan in Deze Computer als netwerkmappen. Muziek staat er voro 12% op, dat gaat dus nog wel even duren.
Nee, schijf ging de eerste keer blijkbaar niet goed aan. Lampje brandde wel, maar toch niet goed ofzo. Dus even opnieuw gedaan en toen hoorde ik ook wat meer activiteit die op booten leek.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lekker bezig. Was gewoon een kwestie van geduld dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 januari 2009 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Geen colleges volgen, tentamens slecht leren, cijfers: 7,0 en 7,2. Ik heb slechtere periodes gekend op deze opleiding.
beter tochquote:Op maandag 26 januari 2009 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Geen colleges volgen, tentamens slecht leren, cijfers: 7,0 en 7,2. Ik heb slechtere periodes gekend op deze opleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |