Het feit dat een metro ondergronds rijdt (90% van de tijd). Daarnaast krijgt de metro stroom van het spoor en niet van kabels die erboven hangen.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef Milou__ het volgende:
Ik zou zo 123 het verschil tussen een tram en een metro ook niet kunnen uitleggen hoor..
En wat is de tram in Den Haag dan.. Die gaat onder de grond...(gedeeltelijk)quote:Op maandag 26 januari 2009 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
tram: boven grond door stad...
metro: ondergrond
???
Als ik het zou moeten uitleggen zou ik het houden op ondergrond, bovengronds en metro heeft zo'n ding op het dak voor de stroom van boven. Maar goed, dan baseer ik het gewoon op wat ik elke dag ziequote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef Milou__ het volgende:
Ik zou zo 123 het verschil tussen een tram en een metro ook niet kunnen uitleggen hoor..
Werkt dat nog een beetje, dat iBood?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als het goed is krijg ik zometeen eindelijk mijn externe schijf die ik een tijd terug via iBood bestelde. Werd wel eens tijd ook.
en dus de metro die boven de grond gaat, maar geen gelijkvloerse kruisingen heeft.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En wat is de tram in Den Haag dan.. Die gaat onder de grond...(gedeeltelijk)
We noemen net de verschillen opquote:Op maandag 26 januari 2009 11:00 schreef PieterBas het volgende:
Nu mogen die 2 niet weten wat het verschil is tussen een tram en een metro.. Wij weten het ook eigenlijk niet
Nee, trage ellende is het. En dan mailen dat ik 'm uiterlijk donderdag (de15e) zou krijgen. Zaterdag (de 24e dus) hebben ze een eerste poging tot leveren gedaan. En dit schijnt vaak te gebeuren. Dus dit zou best eens mijn laatste bestelling daar kunnen zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Werkt dat nog een beetje, dat iBood?
Grote mond, maar waar maken hoe maar..quote:Op maandag 26 januari 2009 11:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, trage ellende is het. En dan mailen dat ik 'm uiterlijk donderdag (de15e) zou krijgen. Zaterdag (de 24e dus) hebben ze een eerste poging tot leveren gedaan. En dit schijnt vaak te gebeuren. Dus dit zou best eens mijn laatste bestelling daar kunnen zijn.
DAt is altijd zoquote:Op maandag 26 januari 2009 11:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Grote mond, maar waar maken hoe maar..
Ik krijg van bol.com meestal het pakketje eerder, dan het "uw bestelling is verzonden" bericht. Dealextreme zegt dat ze altijd binnen een x aantal dagen leveren.. Wat meestal ook klopt, maar dan ligt het altijd nog een paar dagen bij de douane.quote:
Ik bestel nooit daarquote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik krijg van bol.com meestal het pakketje eerder, dan het "uw bestelling is verzonden" bericht. Dealextreme zegt dat ze altijd binnen een x aantal dagen leveren.. Wat meestal ook klopt, maar dan ligt het altijd nog een paar dagen bij de douane.
Ik heb seizoen 2-3 in 2 dagen gekeken.. terwijl het buiten +25 graden was..quote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef The_Dean het volgende:
How I Met Your Mother
Kan niet stoppen met kijken! In dit tempo heb tegen het einde van de week de 4 seizoenen al gezien
bij Bol of bij dealextreme?quote:
heb je die gekocht? of gedownload? Ik moet eigenlijk ook ff zoekenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef The_Dean het volgende:
How I Met Your Mother
Kan niet stoppen met kijken! In dit tempo heb tegen het einde van de week de 4 seizoenen al gezien
Ja, beetje jammer.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Grote mond, maar waar maken hoe maar..
Gedownloadquote:Op maandag 26 januari 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb je die gekocht? of gedownload? Ik moet eigenlijk ook ff zoeken
ja.. zal het vast wel ff kunnen vinden. Moet eigenlijk eens zorgen dat ik hiervandaag mijn thuiscomputer kan benaderen. Kan ik wat dingen aangooien enzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gedownload
Het staat er inderdaad wel ergens op hoor... maar heb voor de zekerheid alles bewaar, hoef ik het later niet nog eens down te loaden. Als de serie afgelopen is misschien even de DVDbox halen [als die er is...].
Ik had een LAN-party toen het ook rond de 28 graden was.. In een kamer met 8 pc'squote:Op maandag 26 januari 2009 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2-3 in 2 dagen gekeken.. terwijl het buiten +25 graden was..
Windowsquote:Op maandag 26 januari 2009 11:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig, een scherm van de setup dat op de voorgrond blijft en daarachter een melding van Windows waarbij ik de blokkering van de setup (uitgaand netwerkverkeer) moet opheffen. Zo lang ik dat niet doe, blijft de setup hangen en zolang de setup blijft hangen, kan ik dat venster niet zien omdat die achter de setup zit.
Alt-tab?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig, een scherm van de setup dat op de voorgrond blijft en daarachter een melding van Windows waarbij ik de blokkering van de setup (uitgaand netwerkverkeer) moet opheffen. Zo lang ik dat niet doe, blijft de setup hangen en zolang de setup blijft hangen, kan ik dat venster niet zien omdat die achter de setup zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |