Tja, in 't Westland heb je geen van beide, maar ik weet toch ook het verschil (jij ook..)quote:Op maandag 26 januari 2009 10:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was het eigenlijk van plan vanmiddag even te doen.. heb er leuke verhalen over gehoord/gelezen..
Het verschil tussen een metro en een tram niet weten.. (Al kwamen we in topic 787 tot de conclusie, dat er wat uitzonderingen zijn)
Onder het motto van pak een organogram en schrap van de onderste laag de helftquote:Op maandag 26 januari 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
Er worden maar 7000 banen geschrapt bij ING
en 6000 bij Philipsquote:Op maandag 26 januari 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
Er worden maar 7000 banen geschrapt bij ING
Je bent geweldigquote:Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef Milou__ het volgende:
Hey puala, ik heb je 5 sterren gegeven![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onder het motto van pak een organogram en schrap van de onderste laag de helft
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en 6000 bij Philips
Wereldwijd dan..
Voetbalquote:Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie heeft eigenlijk nog spannende weekendverhalen..?
Door Wateringen gaat er een tramquote:Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, in 't Westland heb je geen van beide, maar ik weet toch ook het verschil (jij ook..)
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
dat zal wel ja, al moest de topman ook vertrekken geloof ik
Vrijwillig. Ten minste, dat is de officiële verklaringquote:ING maakte vandaag ook bekend dat Michel Tilmant per direct opstapt als bestuursvoorzitter van de bank.
Ook wel bekend als "De fietsenstalling van Den Haag"quote:Op maandag 26 januari 2009 10:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Door Wateringen gaat er een tramHoewel dat eigenlijk Wateringse Veld is...
Ach, ze zullen er vast niet om treurenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Vrijwillig. Ten minste, dat is de officiële verklaring
Tja, je moet ook kijken hoe ze die mensen ontslaan.. Verlengen ze aflopende contracten niet, of is het 's-morgens tegen hele afdelingen zeggen... Pak je spullen maar, morgen zijn jullie op non-actief gezet.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onder het motto van pak een organogram en schrap van de onderste laag de helft
Dat zal ook de laatste niet zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Vrijwillig. Ten minste, dat is de officiële verklaring
Twee optredens gehadquote:Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
Wie heeft eigenlijk nog spannende weekendverhalen..?
Number 1 down, only 6999 to go.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zal ook de laatste niet zijn.
Ik had het meer over bestuurders van banken die er niet best aan toe zijn.quote:
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat een metro boven de grond een sneltram is..quote:Op maandag 26 januari 2009 10:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was het eigenlijk van plan vanmiddag even te doen.. heb er leuke verhalen over gehoord/gelezen..
Het verschil tussen een metro en een tram niet weten.. (Al kwamen we in topic 787 tot de conclusie, dat er wat uitzonderingen zijn)
Dat was Damziskiii of iets dergelijksquote:Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef Bootje84 het volgende:
Btw, las dat Damsco een ban van een maand heeft. Die kwam toch vroegâh hier?
Klopt ook deels.. althans volgens Wikipediaquote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat een metro boven de grond een sneltram is..
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopt ook deels.. althans volgens Wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sneltram
ah.. nou ja.. tot zover de aanvulling over sneltram danquote:Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopt ook deels.. althans volgens Wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sneltram
tram: boven grond door stad...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef Milou__ het volgende:
Ik zou zo 123 het verschil tussen een tram en een metro ook niet kunnen uitleggen hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |