wanneer gaat ze vliegenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vriendin van me gaat half jaar stage lopen in Zuid Afrika
hebben ze in het oosten daar ook multiculti dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zat bij Decadentie enkel maar me af te vragen wat het betekende.
Die gasten waren echt zielig. Al 8 jaar er mee bezig, maar niet nog zo'n naam hebben dat je zonder vermomming op tv durft. Ga er dan gewoon staan en ben trots op wat je doet en sta er volledig achter. Wees niet zo'n schijtjoch wat huilend naar mamie toe rent als er iets gebeurt![]()
Dat is al eerder genoemd ja, maar niemand die er echt keihard voor strijd geloof ik. Kon me in een aantal punten wel vinden, want het is wel heel erg multicultureel op het moment in Nederland.
ik moet zeggen dat ik het ook wel gehoord heb, maar dat ik niet meteen kan uitleggen wat het is. En mijn idee erbij klopte wel na controle, maar paste niet in deze opvatting.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jongens kom op, decadentie is toch niet zo'n raar woord?
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vind van wel. Raar woord. 538 zou zeggen (jingle) Een woord dat je niet zo vaak hoort (einde jingle)quote:decadentie: culturele inzinking speciaal met betrekking tot moraal, kunst, wetenschap, de lust tot scheppen en ondernemen
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooie jingle vind ik datquote:Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind van wel. Raar woord. 538 zou zeggen (jingle) Een woord dat je niet zo vaak hoort (einde jingle)
dit dus... geen raar woord neequote:Op maandag 26 januari 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het ook wel gehoord heb, maar dat ik niet meteen kan uitleggen wat het is. En mijn idee erbij klopte wel na controle, maar paste niet in deze opvatting.
regel dat nou eensquote:Op maandag 26 januari 2009 10:24 schreef PieterBas het volgende:
Zo ik ga vandaag verder met mijn scriptie... Althans dat is wel de bedoeling
Tja, je kan niet alles delegeren of uitbesteden..quote:
Work on it! beetje delegeren is belangrijk!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, je kan niet alles delegeren of uitbesteden..
tuurlijk wel.. even wat meerdere persoonlijkheden laten aanmeten en gaan!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, je kan niet alles delegeren of uitbesteden..
Zeg Bootje, heb jij nog iets te doen vandaag ...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Work on it! beetje delegeren is belangrijk!
Nice try. You'll eventually get therequote:Op maandag 26 januari 2009 10:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeg Bootje, heb jij nog iets te doen vandaag ...
Was het eigenlijk van plan vanmiddag even te doen.. heb er leuke verhalen over gehoord/gelezen..quote:Op maandag 26 januari 2009 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nice try. You'll eventually get there
Gisteren nog Baby te huur gezien piet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |