Tuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Dti velikaischi i liliputi?
Huppeldepup kinderen en lilliputters?![]()
Strazdvoeiquote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
TuurlijkWist je dat niet?
Strazdvoedje !!
Ja nie gavarjoe paroeskie
Klopt, al heb ik helemaal niets met Ruslandquote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Serious bizznizz boris!
Dat is trouwens een roessiese naam
Solnishkaquote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
DA!![]()
Njet![]()
Gelukkig heb ik nog een Russische naam...
Nina is in mijn ogen dan weer een hoerennaam, maar dat kan ook komen door een Nina van mijn middelbare schoolquote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn een na favorietste meisjesnaam is Nina. Mooi, kort, vrouwelijk.![]()
Nou, dan weten jullie gelijk mijn top 2 aan meisjesnamen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn naam betekent wijsheid.. en in het Nederlands heet ik Sofie
Een hoer die Nina heet.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Nina is in mijn ogen dan weer een hoerennaam, maar dat kan ook komen door een Nina van mijn middelbare school.
Maar, je zegt net dat je Sofie heet.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Is ook mijn lievelings meisjesnaam.. Ik zou ook veel liever Sofie heten (met een f hoor.. ph is te chique en het is ook filosofie met een f) maar mijn moeder vond dat juist weer niet zo leuk dus heb ik nu een sacherijnig naam
![]()
Mocht ik ooit per ongeluk een kind krijgen moet het een meisje zijn en gaat ze Sofie heten..
Neuh dat nog niet eens, maar het was wel een hoer, in de betekenis dat ze het met alles en iedereen deed.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een hoer die Nina heet.Hoe poëtisch.
Heeft ze je gekwetst ofzo.
Ja behalve met jou dus. Vandaar toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh dat nog niet eens, maar het was wel een hoer, in de betekenis dat ze het met alles en iedereen deed.
Nee ik zei dat ik een Russische naam heb, maar in het Nederlands Sofie zou hetenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
Maar, je zegt net dat je Sofie heet.![]()
Of Nina uit GTSTquote:Op zondag 25 januari 2009 23:45 schreef DarkElf het volgende:
Bij Nina moet ik aan Nina Brink denken dus nah, not my cup of tea
Dat is net zoals Lodewijk-Louis-Ludwig-Luis ook 1 pot natquote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik een Russische naam heb, maar in het Nederlands Sofie zou heten![]()
Sonja is het geworden dus...
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik een Russische naam heb, maar in het Nederlands Sofie zou heten![]()
Sonja is het geworden dus...
leuk is dat vind ik, al die associaties die een mens kan hebben bij namenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of Nina uit GTSTOf de hond van een collega van mij.
Op zich wel een positieve naam. Sonneej zou een negatievere naam zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het een sacherijnige naam
Tsskquote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Tezz het volgende:
Oh leuk, namen!![]()
Ik wilde mijn kindje eerst Isabel noemen. Vond mijn man niet goed.
En als Bente een jongetje was geweest wilde ik haar hem Silvester (Sil) noemen. Vond mijn man ook niet goed.
ik heb ooit een hele lieve sonja gekendquote:
Was zeker bang dat hij scheef zou gaan praten..quote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Tezz het volgende:
En als Bente een jongetje was geweest wilde ik haar hem Silvester (Sil) noemen. Vond mijn man ook niet goed.
Tessa is ook Russischquote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Tezz het volgende:
Oh leuk, namen!![]()
Ik wilde mijn kindje eerst Isabel noemen. Vond mijn man niet goed.
Doe niet zo raar! Sonja klinkt als zonquote:
Ik vind mijn naam ook niet leuk hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe niet zo raar! Sonja klinkt als zonen dat is helemaal niet chagrijnig!
En die troela van een Sonja Bakker is toch mooi multimiljonair, Steer
Tessa is arabisch. Is mij ooit verteld tenminste.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tessa is ook Russisch
En Silvester... eh... goed dat Bente Bente is en dat je man er een stokje voor zou steken.
Ik ben juf, dus bijna alle namen zijn voor mij verpestquote:Op zondag 25 januari 2009 23:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb ooit een hele lieve sonja gekend
maar nu is de naam "verpest" door die Noord hollandse knauwerd
Ik wilde gewoon de meest eenvoudige schrijfwijze.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:51 schreef DarkElf het volgende:
Isabel is idd leuk.
Bente trouwens ook, alleen denk ik altijd dat er een H mist op de een of andere manier
Daarom noemen mijn vrienden en zo me meestal Son en heb ik de bijnaam Sonnie aangenomenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe niet zo raar! Sonja klinkt als zonen dat is helemaal niet chagrijnig!
ah mooi, ouders die weten hoe het hoortquote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef Isabeau het volgende:
je gelooft het nooit!! Ik moet een baby inschrijven, echt nu net geboren en ze heet....tatadataaa! Sophie! met ph
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef Isabeau het volgende:
je gelooft het nooit!! Ik moet een baby inschrijven, echt nu net geboren en ze heet....tatadataaa! Sophie! met ph
Saski?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben heel tevreden met Saskia(vooral gezien het Russische alternatief dat mijn vader eerst had verzonnen)
Ik vind jouw naam vooral onverwachts.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind mijn naam ook niet leuk hoor.
Klopt.quote:
Vind het een erg leuke naamquote:Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon de meest eenvoudige schrijfwijze.
En we zijn op die naam gekomen toen we jaren terug naar de Olympische Winterspelen keken op tv. Daar was een ski-schansspringster uit een Scandinavisch land die zo heette. We riepen allebei tegelijk: da's een leuke naam, die gaan we onthouden....
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Hopelijk beledig ik niemand nu, maar ik heb een gruwelijke hekel aan de Jerry-Springer-Schreeuw-namen. Zoals Pearl, Heaven, Whitney, Shanisha etc. etc.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef borisz het volgende:
Zolang namen nog een beetje normaal blijven is het prima. Geen rare namen die bekende mensen nog wel eens willen bedenken, dat is pas verschrikkelijk.
Tsjatsjenkaquote:
Dat was nog een heel leuk mens ookquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind Iedereen vindt jouw naam vooral onverwachts.
Sylvana, Demi, Leroy..quote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hopelijk beledig ik niemand nu, maar ik heb een gruwelijke hekel aan de Jerry-Springer-Schreeuw-namen. Zoals Pearl, Heaven, Whitney, Shanisha etc. etc.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsjatsjenka(spelling weet ik niet hoor)
Nou ja, dat had ik vroeger ook wel hoor. Nu is Tessa een heel gangbare naam, maar 25 jaar geleden niet. Toen noemde je je hooguit je hond Tessa, maar toch niet je dochter? Mijn ouders hadden een vooruitziende blik qua naamkeuze denk ik. Het is inmiddels wat populairder geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef DarkElf het volgende:
ik vond mijn naam ook nooit leuk, ondanks dat t goud betekentmaar mensen deden vroeger altijd zo : "huh?? hoe zeg je?" erover en dat vond ik altijd stom..
Bent(h)e, Mette, Herdis...allemaal mooie Deense namen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:54 schreef DarkElf het volgende:
Vind het een erg leuke naam![]()
Ken iemand die Mette heet, vind ik ook zo een leuke naam
Dat soort namen heb ik ook een hekel aan, Whitney gaat dan nog wel, maar Pearl, Heaven, Mercedis ofzo dat isquote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hopelijk beledig ik niemand nu, maar ik heb een gruwelijke hekel aan de Jerry-Springer-Schreeuw-namen. Zoals Pearl, Heaven, Whitney, Shanisha etc. etc.
Grappig, Zolota is 'goud' in Russisch maar ik geloof niet dat dat een meisjesnaam is daar.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef DarkElf het volgende:
ik vond mijn naam ook nooit leuk, ondanks dat t goud betekentmaar mensen deden vroeger altijd zo : "huh?? hoe zeg je?" erover en dat vond ik altijd stom..
Ik had anders best wel Tessa's op school.. En dat was ook 25 jaar geleden.. Heel normale naam was dat.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik vroeger ook wel hoor. Nu is Tessa een heel gangbare naam, maar 25 jaar geleden niet. Toen noemde je je hooguit je hond Tessa, maar toch niet je dochter? Mijn ouders hadden een vooruitziende blik.
Dan was het waarschijnlijk alleen in mijn beleving zo. Ik wilde ook gewoon Monique, Linda of Marion heten!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had anders best wel Tessa's op school.. En dat was ook 25 jaar geleden.. Heel normale naam was dat.
Op de middelbare school liepen er genoeg Tessa's rondquote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had anders best wel Tessa's op school.. En dat was ook 25 jaar geleden.. Heel normale naam was dat.
De tekkel van mijn ouders in 1960 heette ook Tessa.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Tezz het volgende:
Nou ja, dat had ik vroeger ook wel hoor. Nu is Tessa een heel gangbare naam, maar 25 jaar geleden niet. Toen noemde je je hooguit je hond Tessa, maar toch niet je dochter? Mijn ouders hadden een vooruitziende blik qua naamkeuze denk ik. Het is inmiddels wat populairder geloof ik.
Grappig want Tessa is idd geen opvallende vreemde naam ofzo maar idd als dat toen anders was.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik vroeger ook wel hoor. Nu is Tessa een heel gangbare naam, maar 25 jaar geleden niet. Toen noemde je je hooguit je hond Tessa, maar toch niet je dochter? Mijn ouders hadden een vooruitziende blik qua naamkeuze denk ik. Het is inmiddels wat populairder geloof ik.
Bij Kody denk ik aan een zwart-rood geblokte blouse en van die bergschoenen....quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Bente is trouwens ook zo'n modenaam. Ik hoor het nu overal ineens.
Vriend van me is vorige week vader geworden van Kody. Vond ik wel origineel al heeft het toch een beetje een rare 'naklank'... Weet niet precies wat het is...
Yep, ik heb ook drie Sannes in de buurt.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat de Sanne-tijd een beetje voorbij is. In mijn omgeving zijn er 3 kinderen met de naam Sanne
Op zich geen vervelende naam. Is ook nog niet verpest door een leerling of zo, vorig jaar had ik een hele leuke Sanne in de groepquote:Op maandag 26 januari 2009 00:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yep, ik heb ook drie Sannes in de buurt.
Kody ? Klinkt als een samentrekking van iets.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Bente is trouwens ook zo'n modenaam. Ik hoor het nu overal ineens.
Vriend van me is vorige week vader geworden van Kody. Vond ik wel origineel al heeft het toch een beetje een rare 'naklank'... Weet niet precies wat het is...
Aub nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Willem-Jan!
O, daar ken ik er ook twee vanquote:Op maandag 26 januari 2009 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Zullen we ook Sterre maar niet meer doen mensen
Nog beterquote:
Jaaaa, daar ken ik er ook één van! Een Chinees met zo'n ontzettend niet-Chinese naamquote:Op maandag 26 januari 2009 00:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Overigens heb je soms ook namen die echt niet bij iemand passen. Zo heb ik dit jaar een Afrikaanse jongen in de klas, vluchteling maar al een paar jaar in Nl, echt zo'n mooie donkere ebbenhouten kleur, en hij heet.. FredGeniaal!
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Zullen we ook Sterre maar niet meer doen mensen
Mijn kids hebben best leuke namen vind ik zelf, alleen de oudste heeft zijn naam veranderdDat kan ook nog natuurlijk
![]()
Oh ja, joh?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaa, daar ken ik er ook één van! Een Chinees met zo'n ontzettend niet-Chinese naam
Vreselijk, echt.quote:
Ja geweldig! Die nemen voor het gemak vaak van die leuke makkelijke namen aan!! Zo heet de favo chinees van mijn opa (rip) Kareltjequote:Op maandag 26 januari 2009 00:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, daar ken ik er ook één van! Een Chinees met zo'n ontzettend niet-Chinese naam
Kareltje! Die houden we er inquote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja geweldig! Die nemen voor het gemak vaak van die leuke makkelijke namen aan!! Zo heet de favo chinees van mijn opa (rip) KareltjeWas makkelijker voor die Hollandels
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja geweldig! Die nemen voor het gemak vaak van die leuke makkelijke namen aan!! Zo heet de favo chinees van mijn opa (rip) KareltjeWas makkelijker voor die Hollandels
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
WAAAATquote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan krijg je het Jan Six effectquote:Op maandag 26 januari 2009 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vreselijk, echt.
Bij Q in de klas was er een jongetje die heette Schilleman.
Yep, als voornaam... achternaam de Vos.
Al generaties lang in zijn familie
http://www.naughty-by-nature.nl/2001/schilleman.htmlquote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef DarkElf het volgende:
Schilleman
Ik kende wel ooit een Dingeman(voornaam ja)
whehehequote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En het is echt een schat van een kerelquote:
+1 herkenbaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En het is echt een schat van een kerelHij is toen zelfs komen condoleren toen mijn opa was overleden. (En hij heeft echt een serieuze chinees met echt goed eten en niet dat nep spul)
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
En het is echt een schat van een kerelHij is toen zelfs komen condoleren toen mijn opa was overleden. (En hij heeft echt een serieuze chinees met echt goed eten en niet dat nep spul)
Dat valt nog niet mee...quote:Op maandag 26 januari 2009 00:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]doe je je best om een leuke naam te verzinnen die nergens eng mee rijmt enzo..
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
De Chinese Kareltje die ik ken is ook een schat van een kerel.
Slaap lekker! Mes wenst je een goede nacht toequote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef borisz het volgende:
Maarre uw Strijder gaat slapen
Lekker cryptisch weer
En is het echt zo'n Chinees klein mannetje?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nog steeds hoor. In Akersloot
Ik zit echt in een lachstuip hier.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Sunny heeft geen idee hoe grappig hij is
Klopt, maar ik ben dan ook behoorlijk blond he. Wel ff rekening mee houden hoor!!quote:Op maandag 26 januari 2009 00:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sunny heeft geen idee hoe grappig hij is
Nou eigenlijk.. voor een Chinees is hij nog best aan de lange kantquote:Op maandag 26 januari 2009 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En is het echt zo'n Chinees klein mannetje?![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ineens zo'n zin om de draak te steken met Steer
Ik haak af.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou eigenlijk.. voor een Chinees is hij nog best aan de lange kant
Ehhhmm....quote:Op maandag 26 januari 2009 00:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken Karel de chinees heus wel hoor, en ik heb ook al met hem gezoend
Trusten DEquote:Op maandag 26 januari 2009 00:19 schreef DarkElf het volgende:
beste CUL-lers, deze nog even jonge blomgaat zo eens slapen..
Trusten Elfquote:Op maandag 26 januari 2009 00:19 schreef DarkElf het volgende:
beste CUL-lers, deze nog even jonge blomgaat zo eens slapen..
Niet met die uit Akersloot neequote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil jij niet met een Chinees die Karel heet zoenen dan?
Ik ben nog nooit van m'n leven in dat gat geweest.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet met die uit Akersloot nee![]()
Te donkerquote:Op maandag 26 januari 2009 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben nog nooit van m'n leven in dat gat geweest.
Ik zal lijf zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:25 schreef kaasplankje het volgende:
ik ga ook slapuh, wel leif zijn voor elkaar hé?
Wij zijn altijd leif.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:25 schreef kaasplankje het volgende:
Dan hoef ik je ook niet te bedanken voor de condoleancequote:Op maandag 26 januari 2009 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van m'n leven in dat gat geweest.
Ik heb je hier nog niet zien posten, dus waar ben je zo moe van dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 00:25 schreef kaasplankje het volgende:
Dat had ik ook bedacht idd. Alleen ben ik morgen vrijquote:Op maandag 26 januari 2009 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou 1 uur aan voor mezelf.
Beetje seksen voor het slapen doet vaak wonderen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat had ik ook bedacht idd. Alleen ben ik morgen vrijAls ik had moeten werken was ik om 22.30 mee gegaan met
en mezelf tot slapen moeten dwingen (en nu nog liggen lezen dus..)
Oh nee, ik slaap al jaren een uurtje of 4 en dan ben ik wakker. Dan ga ik nog even tot de wekker van die kleine slaapjes doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Kan jij met 6 uur slaap toe, Bluezz? Ik zou dat echt niet volhouden. Ik voel me af en toe net een beer in winterslaap. Liefst elke nacht 9 uur slaap, anders ben ik moe
Normaal gesproken werkt dat prima, maar gister werd ik er dus alleen maar wakker vanquote:Op maandag 26 januari 2009 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje seksen voor het slapen doet vaak wonderen.
Of geldt dat alleen voor mannen, qua in slaap vallen?
Ja.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:49 schreef golfer het volgende:
Beetje seksen voor het slapen doet vaak wonderen.
Of geldt dat alleen voor mannen, qua in slaap vallen?
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Lieve allemaal, ik ga ook naar bed.
Slaap lekkel
Dag Fredquote:Op maandag 26 januari 2009 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Lieve allemaal, ik ga ook naar bed.
Slaap lekkel
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Ja.
Ik wil dan meer, langer, nog eens enzo. Heeft jouw vrouw dat ook?
Neequote:Op maandag 26 januari 2009 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Lekker is dat, LeinJe hebt toch wel even flink gescholden?
alcohol verslaving, en zeg maar bij dronken zijn erg sjaggo worden ipv vrolijk zoals de meeste mensen.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft ze dan, cybermans? En ook goedemorgen
Ja klote kan dat zijn heh? Echt balenquote:Op maandag 26 januari 2009 08:31 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen btw
ik werd straks wakker uit echt zo een nare droom!Ik was helemaal mijn kluts kwijt en lichtelijk upset ..
Ik heb dat gelukkig echt zelden zulke nare dromen..
waarom kunnen dromen zo ontzettend echt zijn? (tot er ineens een detail inzit waarvan je denkt "huh?" en toen werd ik ook wakker gelukkig...
Je hebt voorkennis begrijp ik hier uit?quote:Op maandag 26 januari 2009 07:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Godver. Zorg ik dat ik om kwart over 7 thuis ben zodat de monteur erin kan om de badkamer af te maken, komt ie niet'Ziek'
Ammehoela. 's Avonds een vent, 's ochtends een vent
*SCHOP*quote:Op maandag 26 januari 2009 09:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom hier even zuchten hoorLang to-do lijstje voor vandaag, en ik heb straks avonddienst
Oudjes
![]()
- Wasgoed opruimen
- Hardlopen
- Douchen
- Eten halen voor vanavond
- Langs Hema?
- Boekenkast opruimen
*zucht* Wil er iemand schoppen zodat ik aan punt 2 ga?
Ah, ok, dan is het goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Lianne, ik heb geen voorkennis hoor. Maar ik moest ff op m schelden![]()
- Wasgoed opruimen
- Hardlopen
- Douchen
- Langs Hema?
- Boekenkast opruimen
Zo. Nu douchen en wat eten, dan boodschappen. Hardlopen viel vies tegen
Daar dacht de klusjesman vast anders overquote:Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef AKnynke het volgende:
mijn god, wat gingen jullie weer hard!
Zo, vanmorgen vroeg stond ik in de kast bij de voordeur m'n kleren uit te zoeken in m'n t-shirt en onderbroekje, toen de deurbel ging, de klusjesman. Dat voelt wel stom!
Hardlopen met jou zal denk ik driedubbeldik tegenvallenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, ok, dan is het goed.![]()
Je bent er wel van op de hoogte dat er een griepgolf heerst op dit moment?
Dat hardlopen wat vies tegenvalt, overkomt mij ook regelmatig.
Ik duik in de lunchpauze de duinen weer in met mijn collega's die allemaal veel te snel lopen voor me.
Leuk is datquote:Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef AKnynke het volgende:
mijn god, wat gingen jullie weer hard!
Zo, vanmorgen vroeg stond ik in de kast bij de voordeur m'n kleren uit te zoeken in m'n t-shirt en onderbroekje, toen de deurbel ging, de klusjesman. Dat voelt wel stom!
Nee, geen pepesan. Ik vond t niet lekkerquote:Op maandag 26 januari 2009 10:31 schreef Den_Haag het volgende:
Weer pepesan? Zijn daar trouwens nog foto's van?
iig een lekker flesje chardonnay voor bij de verse pasta vanavond met erbij buffelmozzarella met gremolata ( erin fijngesneden peterselie, knoflook, chilipeper, zwarte olijven en lekkere olie)quote:Op maandag 26 januari 2009 11:54 schreef Liejannuh het volgende:
Idd DarkElf!
Ik ben trots op je!
Heb je nog wat lekkers gekocht?
gewoon nog een schop onderje hol verkopen:quote:Op maandag 26 januari 2009 12:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou. Lijstje :
- Wasgoed opruimen
- Hardlopen
- Douchen
- Langs Hema?
- Boekenkast opruimen
Hema is dicht, zus wil straks naar het ziekenhuis gebracht voor controle en die boekenkast kan mooi in de shit zakken![]()
Leuke zaak jaquote:Op maandag 26 januari 2009 11:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen!
Zaterdag in Beverwijk in de 'oriental' daar geweest. weer veel te veel rotzooi gehaald. Ik wordt altijd hebberig van die winkel.
* Den_Haag kijkt op de klokquote:Op maandag 26 januari 2009 12:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik doe t morgen welVandaag geen tijd meer
Klinkt goed!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
iig een lekker flesje chardonnay voor bij de verse pasta vanavond met erbij buffelmozzarella met gremolata ( erin fijngesneden peterselie, knoflook, chilipeper, zwarte olijven en lekkere olie)
Ik was toen zelfs al aan het hardlopen!quote:Jij je hardloopkleren al aan voor een rondje duinen? (dat moet echt zálig zijn om te kunnen doen, zo hup de duinen in)
Nee die wil ik wel nog eens proberen, weet alleen niet waar ze die verkopen behalve in Groningen?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klinkt goed!!!
Heb je de buffelmozzarella uit Groningen al eens geproefd? Die is zo lekker!
[..]
Ik was toen zelfs al aan het hardlopen!En ik heb geen 12 hoestbuien gehad onderweg!
Maar ik werk idd op een briljante lokatie!
Jûh, mafkeesquote:Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag kijkt op de klok
idd, de dag is bijna voorbij
Ja, ik werk dus ook op een heul mooie plekquote:Op maandag 26 januari 2009 13:16 schreef DarkElf het volgende:
das wel fijn op een hele fijne locatie werken, mijn zus heeft ook op een hele mooie locatie gewerkt; mooi landhuis met enorm park eromheen ergens in t gooi ofzo... das fijn idd dan als je even eruit wilt tijdens de lunch
Ik weet nog wel een italiaanse traiteur in Amsterdam waar ze het verkopen.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee die wil ik wel nog eens proberen, weet alleen niet waar ze die verkopen behalve in Groningen?
das wel fijn op een hele fijne locatie werken, mijn zus heeft ook op een hele mooie locatie gewerkt; mooi landhuis met enorm park eromheen ergens in t gooi ofzo... das fijn idd dan als je even eruit wilt tijdens de lunch
Ik heb mijn voorraad ook weer aangevuld.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuke zaak ja, ik sla altijd een hoop bamisoup in daar
fijn hoor een mooie plek om je heen, das veel meer stimulerend dan een industrieterrein.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik werk dus ook op een heul mooie plek
Net een student z'n toetsen in laten zien. Hij had over-all niet echt goed gescoord en snapte niet goed waarom. Argh, dat vind ik zulke rottige gesprekjes
Oh ja das al dichterbijquote:Op maandag 26 januari 2009 13:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een italiaanse traiteur in Amsterdam waar ze het verkopen.
Dat is alvast een stuk dichter bij dan Groningen.
Zie bij mij ook het verschil in werklokaties. Mijn vorige werkgever zat op een industrieterrein in Amersfoort Noord! En nu in de duinen!
Welke verdieping woon je Annie?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
En binnen een maand tijd weer alle liften dood...
http://www.spitsnieuws.nl(...)ften_weer_actie.html
Jij al wat lekkers bedacht wat je samen met mij gaat maken?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:12 schreef Bluezz het volgende:
DH, ik ben er weer jah
Al rijst gekocht?![]()
Vierde. Ik pak altijd de trap al. Behalve met boodschappenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Welke verdieping woon je Annie?
Wel goed voor je conditie!
Ook rete irritant als je net boodschappen hebt gedaan overigens.
Ik woon in Zeist ja. In die flat van het nieuwsbericht. Een stuk van Zeist dat volgens mij door God of een ander wezen verantwoordelijk voor van alles verlaten is en nooit echt aan de tijd is aangepastquote:Op maandag 26 januari 2009 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
Woon je in Zeist, Anthraxx? En kun je lekkere taarten bakken?
*moet binnenkort op kraamvisite in die regionen
Balen van die lift ja. Ik vind 6 trappen al zo'n ramp (met een sixpack pellegrino).
hey anthraxx woon jij om de hoek waar ik werk. Laan van eikelsteijnquote:Op maandag 26 januari 2009 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik woon in Zeist ja. In die flat van het nieuwsbericht. Een stuk van Zeist dat volgens mij door God of een ander wezen verantwoordelijk voor van alles verlaten is en nooit echt aan de tijd is aangepast. Het ziet er niet uit. De omgeving is verschrikkelijk, hoewel er meer studenten komen te wonen, maar de ruimte is prima en het is dicht bij de universiteit. Van binnen merk je nauwelijks meer iets van de rotzooi buiten gelukkig
.
Grappigquote:Op maandag 26 januari 2009 15:51 schreef cybermans het volgende:
[..]
hey anthraxx woon jij om de hoek waar ik werk. Laan van eikelsteijn
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Cybermans, sterkte met alles rondom je moederZiet ze het zelf in of gaat het toch nog onder wat dwang?
DH, ik ben er weer jah
Al rijst gekocht?![]()
Die eerste stap vind ik al zo stoer van haar!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:02 schreef cybermans het volgende:
Al die dingen zijn vrijwillig. Ze heeft nu ja gezegt maar ze ziet er wel tegenop
Wordt binnengehaald as we speakquote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef DarkElf het volgende:
Die wil ik ook nog zien.
wij hebben van de week revolutionary road gezien , vond het een hele goeie film maar was vooral erg getroffen door Kate Winslet haar rol en hoe zij die neerzette...
Ik maakte slechts een grap. I'm a sucker for Titanic.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:42 schreef DarkElf het volgende:
nou de link is er natuurlijk wel maar ik vond hem nergens te bekennen in deze film.
ohw echt waar?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik maakte slechts een grap. I'm a sucker for Titanic.
ik denk alleen Kate jou nietquote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef golfer het volgende:
Kate zou ik wel kunnen doen, als ik de kans kreeg.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil een nieuwe avatar maar ik heb geen inspiratie
ja ken het, zit ook al rond te neuzen.. maar heb geen inspiratie.........quote:Op maandag 26 januari 2009 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil een nieuwe avatar maar ik heb geen inspiratie
eeehhhhquote:Op maandag 26 januari 2009 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://lh6.ggpht.com/_BdfGi03RNpo/RxWmIX27slI/AAAAAAAAAPE/5FSDtsoM05c/muizen.JPG&imgrefurl=http://picasaweb.google.com/lh/photo/p3xHFU5ovsCnC1l5xus60g&usg=__Xg4Lc1-a-LrrSZSgAKWlmLbiiGk=&h=336&w=419&sz=15&hl=nl&start=46&um=1&tbnid=cFOALtmceFZQpM:&tbnh=100&tbnw=125&prev=/images%3Fq%3Dkaasplankje%26start%3D40%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN
Met muisjes......
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef DarkElf het volgende:
ja ken het, zit ook al rond te neuzen.. maar heb geen inspiratie.........
oh hemel die mails en nu pm's heb ik al jáárenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Naaais
Krijg je weer van die PM's: "Ben jij dat echt op die Avatar, DE?"
maar jij bent dat toch ook?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh hemel die mails en nu pm's heb ik al jááren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
echt? dacht die tietenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zeg oren, maar hij bedoelt je knieën
Ja, het inkomen ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Maar innerlijk is ook heel belangrijk.
Inkomen in een kartonnen doos lijkt mij helemaal niets.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:04 schreef DarkElf het volgende:
wat? wat heb je aan innerlijk in een kartonnen doos?![]()
Ik ben een pauper met een sloeberinkomenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? wat heb je aan innerlijk in een kartonnen doos?![]()
niet zo serieus johquote:Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een pauper met een sloeberinkomenEn ik krijg de komende jaren ook geen opslag, ofzo
Maar jij kan koken en de liefde van een man.....quote:Op maandag 26 januari 2009 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben een pauper met een sloeberinkomenEn ik krijg de komende jaren ook geen opslag, ofzo
yep, zegt de mijne ook altijdquote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar jij kan koken en de liefde van een man.....
Oh, ik baal er niet echt van, hoor! We hebben eerst een tijd met z'n 2en van meneers salaris geleefd en dat ging ook best.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet zo serieus joh
enne je hebt zelf deze richting gekozen hoor
en er zijn er niet zoveel dus ik neem aan dat je je zakken kan gaan vullen een keer
Ja hoor, zit hier heerlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 23:15 schreef DarkElf het volgende:alles ok op je nieuwe plekkie met de leuke wasmachinestickers?
idd, maar dat heeft de dame van vandaag niet gered.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
t zijn natuurlijk ook fantastische dingen
Je bent wel heel raar hè.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me dat wel eens af: wat heeft een vrouw eigenlijk te bieden aan een man, of beter: wat wíl een vrouw die van een man houdt eigenlijk bieden aan hem?
Behalve lekker eten koken?
Wat heeft een man een vrouw te bieden? Een warm lijf om tegenaan te kruipen in bed en gewoon een beetje gezelschapquote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me dat wel eens af: wat heeft een vrouw eigenlijk te bieden aan een man, of beter: wat wíl een vrouw die van een man houdt eigenlijk bieden aan hem?
Behalve lekker eten koken?
Leesproblemenquote:
Nee.quote:
Hmmm, klinkt goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat heeft een man een vrouw te bieden? Een warm lijf om tegenaan te kruipen in bed en gewoon een beetje gezelschap
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heeft een man een vrouw te bieden? Een warm lijf om tegenaan te kruipen in bed en gewoon een beetje gezelschap
Van harte gefeliciteerd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |