Tuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
Dti velikaischi i liliputi?
Huppeldepup kinderen en lilliputters?![]()
Strazdvoeiquote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
TuurlijkWist je dat niet?
Strazdvoedje !!
Ja nie gavarjoe paroeskie
Klopt, al heb ik helemaal niets met Ruslandquote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Serious bizznizz boris!
Dat is trouwens een roessiese naam
Solnishkaquote:Op zondag 25 januari 2009 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
DA!![]()
Njet![]()
Gelukkig heb ik nog een Russische naam...
Nina is in mijn ogen dan weer een hoerennaam, maar dat kan ook komen door een Nina van mijn middelbare schoolquote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn een na favorietste meisjesnaam is Nina. Mooi, kort, vrouwelijk.![]()
Nou, dan weten jullie gelijk mijn top 2 aan meisjesnamen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn naam betekent wijsheid.. en in het Nederlands heet ik Sofie
Een hoer die Nina heet.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Nina is in mijn ogen dan weer een hoerennaam, maar dat kan ook komen door een Nina van mijn middelbare school.
Maar, je zegt net dat je Sofie heet.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Is ook mijn lievelings meisjesnaam.. Ik zou ook veel liever Sofie heten (met een f hoor.. ph is te chique en het is ook filosofie met een f) maar mijn moeder vond dat juist weer niet zo leuk dus heb ik nu een sacherijnig naam
![]()
Mocht ik ooit per ongeluk een kind krijgen moet het een meisje zijn en gaat ze Sofie heten..
Neuh dat nog niet eens, maar het was wel een hoer, in de betekenis dat ze het met alles en iedereen deed.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een hoer die Nina heet.Hoe poëtisch.
Heeft ze je gekwetst ofzo.
Ja behalve met jou dus. Vandaar toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh dat nog niet eens, maar het was wel een hoer, in de betekenis dat ze het met alles en iedereen deed.
Nee ik zei dat ik een Russische naam heb, maar in het Nederlands Sofie zou hetenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
Maar, je zegt net dat je Sofie heet.![]()
Of Nina uit GTSTquote:Op zondag 25 januari 2009 23:45 schreef DarkElf het volgende:
Bij Nina moet ik aan Nina Brink denken dus nah, not my cup of tea
Dat is net zoals Lodewijk-Louis-Ludwig-Luis ook 1 pot natquote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik een Russische naam heb, maar in het Nederlands Sofie zou heten![]()
Sonja is het geworden dus...
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee ik zei dat ik een Russische naam heb, maar in het Nederlands Sofie zou heten![]()
Sonja is het geworden dus...
leuk is dat vind ik, al die associaties die een mens kan hebben bij namenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of Nina uit GTSTOf de hond van een collega van mij.
Op zich wel een positieve naam. Sonneej zou een negatievere naam zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het een sacherijnige naam
Tsskquote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Tezz het volgende:
Oh leuk, namen!![]()
Ik wilde mijn kindje eerst Isabel noemen. Vond mijn man niet goed.
En als Bente een jongetje was geweest wilde ik haar hem Silvester (Sil) noemen. Vond mijn man ook niet goed.
ik heb ooit een hele lieve sonja gekendquote:
Was zeker bang dat hij scheef zou gaan praten..quote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Tezz het volgende:
En als Bente een jongetje was geweest wilde ik haar hem Silvester (Sil) noemen. Vond mijn man ook niet goed.
Tessa is ook Russischquote:Op zondag 25 januari 2009 23:49 schreef Tezz het volgende:
Oh leuk, namen!![]()
Ik wilde mijn kindje eerst Isabel noemen. Vond mijn man niet goed.
Doe niet zo raar! Sonja klinkt als zonquote:
Ik vind mijn naam ook niet leuk hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe niet zo raar! Sonja klinkt als zonen dat is helemaal niet chagrijnig!
En die troela van een Sonja Bakker is toch mooi multimiljonair, Steer
Tessa is arabisch. Is mij ooit verteld tenminste.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tessa is ook Russisch
En Silvester... eh... goed dat Bente Bente is en dat je man er een stokje voor zou steken.
Ik ben juf, dus bijna alle namen zijn voor mij verpestquote:Op zondag 25 januari 2009 23:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb ooit een hele lieve sonja gekend
maar nu is de naam "verpest" door die Noord hollandse knauwerd
Ik wilde gewoon de meest eenvoudige schrijfwijze.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:51 schreef DarkElf het volgende:
Isabel is idd leuk.
Bente trouwens ook, alleen denk ik altijd dat er een H mist op de een of andere manier
Daarom noemen mijn vrienden en zo me meestal Son en heb ik de bijnaam Sonnie aangenomenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe niet zo raar! Sonja klinkt als zonen dat is helemaal niet chagrijnig!
ah mooi, ouders die weten hoe het hoortquote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef Isabeau het volgende:
je gelooft het nooit!! Ik moet een baby inschrijven, echt nu net geboren en ze heet....tatadataaa! Sophie! met ph
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef Isabeau het volgende:
je gelooft het nooit!! Ik moet een baby inschrijven, echt nu net geboren en ze heet....tatadataaa! Sophie! met ph
Saski?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben heel tevreden met Saskia(vooral gezien het Russische alternatief dat mijn vader eerst had verzonnen)
Ik vind jouw naam vooral onverwachts.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind mijn naam ook niet leuk hoor.
Klopt.quote:
Vind het een erg leuke naamquote:Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon de meest eenvoudige schrijfwijze.
En we zijn op die naam gekomen toen we jaren terug naar de Olympische Winterspelen keken op tv. Daar was een ski-schansspringster uit een Scandinavisch land die zo heette. We riepen allebei tegelijk: da's een leuke naam, die gaan we onthouden....
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Hopelijk beledig ik niemand nu, maar ik heb een gruwelijke hekel aan de Jerry-Springer-Schreeuw-namen. Zoals Pearl, Heaven, Whitney, Shanisha etc. etc.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef borisz het volgende:
Zolang namen nog een beetje normaal blijven is het prima. Geen rare namen die bekende mensen nog wel eens willen bedenken, dat is pas verschrikkelijk.
Tsjatsjenkaquote:
Dat was nog een heel leuk mens ookquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind Iedereen vindt jouw naam vooral onverwachts.
Sylvana, Demi, Leroy..quote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hopelijk beledig ik niemand nu, maar ik heb een gruwelijke hekel aan de Jerry-Springer-Schreeuw-namen. Zoals Pearl, Heaven, Whitney, Shanisha etc. etc.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsjatsjenka(spelling weet ik niet hoor)
Nou ja, dat had ik vroeger ook wel hoor. Nu is Tessa een heel gangbare naam, maar 25 jaar geleden niet. Toen noemde je je hooguit je hond Tessa, maar toch niet je dochter? Mijn ouders hadden een vooruitziende blik qua naamkeuze denk ik. Het is inmiddels wat populairder geloof ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef DarkElf het volgende:
ik vond mijn naam ook nooit leuk, ondanks dat t goud betekentmaar mensen deden vroeger altijd zo : "huh?? hoe zeg je?" erover en dat vond ik altijd stom..
Bent(h)e, Mette, Herdis...allemaal mooie Deense namen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:54 schreef DarkElf het volgende:
Vind het een erg leuke naam![]()
Ken iemand die Mette heet, vind ik ook zo een leuke naam
Dat soort namen heb ik ook een hekel aan, Whitney gaat dan nog wel, maar Pearl, Heaven, Mercedis ofzo dat isquote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hopelijk beledig ik niemand nu, maar ik heb een gruwelijke hekel aan de Jerry-Springer-Schreeuw-namen. Zoals Pearl, Heaven, Whitney, Shanisha etc. etc.
Grappig, Zolota is 'goud' in Russisch maar ik geloof niet dat dat een meisjesnaam is daar.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:55 schreef DarkElf het volgende:
ik vond mijn naam ook nooit leuk, ondanks dat t goud betekentmaar mensen deden vroeger altijd zo : "huh?? hoe zeg je?" erover en dat vond ik altijd stom..
Ik had anders best wel Tessa's op school.. En dat was ook 25 jaar geleden.. Heel normale naam was dat.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik vroeger ook wel hoor. Nu is Tessa een heel gangbare naam, maar 25 jaar geleden niet. Toen noemde je je hooguit je hond Tessa, maar toch niet je dochter? Mijn ouders hadden een vooruitziende blik.
Dan was het waarschijnlijk alleen in mijn beleving zo. Ik wilde ook gewoon Monique, Linda of Marion heten!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had anders best wel Tessa's op school.. En dat was ook 25 jaar geleden.. Heel normale naam was dat.
Op de middelbare school liepen er genoeg Tessa's rondquote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had anders best wel Tessa's op school.. En dat was ook 25 jaar geleden.. Heel normale naam was dat.
De tekkel van mijn ouders in 1960 heette ook Tessa.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Tezz het volgende:
Nou ja, dat had ik vroeger ook wel hoor. Nu is Tessa een heel gangbare naam, maar 25 jaar geleden niet. Toen noemde je je hooguit je hond Tessa, maar toch niet je dochter? Mijn ouders hadden een vooruitziende blik qua naamkeuze denk ik. Het is inmiddels wat populairder geloof ik.
Grappig want Tessa is idd geen opvallende vreemde naam ofzo maar idd als dat toen anders was.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik vroeger ook wel hoor. Nu is Tessa een heel gangbare naam, maar 25 jaar geleden niet. Toen noemde je je hooguit je hond Tessa, maar toch niet je dochter? Mijn ouders hadden een vooruitziende blik qua naamkeuze denk ik. Het is inmiddels wat populairder geloof ik.
Bij Kody denk ik aan een zwart-rood geblokte blouse en van die bergschoenen....quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Bente is trouwens ook zo'n modenaam. Ik hoor het nu overal ineens.
Vriend van me is vorige week vader geworden van Kody. Vond ik wel origineel al heeft het toch een beetje een rare 'naklank'... Weet niet precies wat het is...
Yep, ik heb ook drie Sannes in de buurt.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat de Sanne-tijd een beetje voorbij is. In mijn omgeving zijn er 3 kinderen met de naam Sanne
Op zich geen vervelende naam. Is ook nog niet verpest door een leerling of zo, vorig jaar had ik een hele leuke Sanne in de groepquote:Op maandag 26 januari 2009 00:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Yep, ik heb ook drie Sannes in de buurt.
Kody ? Klinkt als een samentrekking van iets.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Bente is trouwens ook zo'n modenaam. Ik hoor het nu overal ineens.
Vriend van me is vorige week vader geworden van Kody. Vond ik wel origineel al heeft het toch een beetje een rare 'naklank'... Weet niet precies wat het is...
Aub nietquote:Op maandag 26 januari 2009 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Willem-Jan!
O, daar ken ik er ook twee vanquote:Op maandag 26 januari 2009 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Zullen we ook Sterre maar niet meer doen mensen
Nog beterquote:
Jaaaa, daar ken ik er ook één van! Een Chinees met zo'n ontzettend niet-Chinese naamquote:Op maandag 26 januari 2009 00:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Overigens heb je soms ook namen die echt niet bij iemand passen. Zo heb ik dit jaar een Afrikaanse jongen in de klas, vluchteling maar al een paar jaar in Nl, echt zo'n mooie donkere ebbenhouten kleur, en hij heet.. FredGeniaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |