Dank je!!!! Weer een fok-babyquote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Whaaaaaaa, wat gaaf! Leuk zeg!Gefeliciteerd!
Kinderwensquote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef DuchessX het volgende:
De naam 'Kinderwens' mag veranderd worden in DuchessX!En Juup© mag er ook bij natuurlijk
Wij zijn zeer, zeer zeeeeeeer gelukkig!
Ik ben in shockquote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef DuchessX het volgende:
De naam 'Kinderwens' mag veranderd worden in DuchessX!En Juup© mag er ook bij natuurlijk
Diaan, van harte!! Het is je zo hard gegundquote:Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Jelief, ook nog van harte gefeliciteerd natuurlijk. Ben erg nieuwsgierig naar de naam.
Ik zal vandeweek ons bevallingsverhaal nog even posten. Enne BE, de echte naam van Peaceman kun je wel ergens lezen op mn hyves hoor![]()
En ik moest vorige week echt lachen en me inhouden nav de discussie over de naam Lennon. Nog nooit had ik het hier op Fok! gelezen totdat moment... heel apart. Mijn reactie op die naam was ook maar heel kort.
Las dat er dus 4 babies op de 23e zijn geborenbijzonder hoor!!!
En nu ga ik naar mn bed
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Lief!
Pics?
Kersverse papa's zijn echt zo cute! Zo trots, zo helemaal vol van alles. Echt gaaf vind ik dat!
Dat meeeeeeen je niet!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef DuchessX het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:46 schreef Jelief het volgende:
zo en nu een echte post...
We zijn thuis! Ik heb nu og even geen tijd om het verhaal uitgebreid te doen en om alles bij te lezen.
Helaas staan de foto's nog op de camera dus dan maar alleen de naam
Onsje heet:
Ruben Sebastiaan.
(Troel ik was even bang dat hij op de verjaardag van jouw Ruben geboren zou worden)
Naar omstandigheden maken we het goed, ik lig in de kreukels en ga mij de komende dagen als een volleerde kraamvrouw gedragen en heel veel rust nemen.
Tot gauw!
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:43 schreef DuchessX het volgende:
Oh ja, bij deze onze ticker: [ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:32 schreef DuchessX het volgende:
Veel hé!!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:47 schreef DaviniaHR het volgende:
Gefeliciteerd!
Leuk, een kloon uit de kast
Ik heb ff geteld in het babietjestopic. er zijn tot nog toe 11 januari-babies geboren!
En de maand is nog niet om
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:46 schreef Jelief het volgende:
zo en nu een echte post...
We zijn thuis! Ik heb nu og even geen tijd om het verhaal uitgebreid te doen en om alles bij te lezen.
Helaas staan de foto's nog op de camera dus dan maar alleen de naam
Onsje heet:
Ruben Sebastiaan.
(Troel ik was even bang dat hij op de verjaardag van jouw Ruben geboren zou worden)
Naar omstandigheden maken we het goed, ik lig in de kreukels en ga mij de komende dagen als een volleerde kraamvrouw gedragen en heel veel rust nemen.
Tot gauw!
Kan weinig kwaad hoor het word pas vervelend als het niet meer weg trekt en je een litertje of 5 vocht vasthoudt of erger 16 literquote:Op maandag 26 januari 2009 09:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vandaag 27 weken zwanger, en m'n enkels zijn aan het eind van de dag al een beetje dik aan het worden van het vocht. M'n sokafdrukken staan er dan echt heel erg in en ik kan al een beetje kuiltjes duwen in 'n onderbenen. Ze zien er dan ook echt steviger uit.![]()
Kan dit kwaad? Het is normaal op het eind van de zwangerschap, maar ik moet nog drie maanden. Mijn bloeddruk is overigens goed.
Maar hoeveel opties wil je: tillen of niet tillen? Veel meer mogelijkheden zijn er niet, lijkt me toch?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef MeNicole het volgende:
Hoe doen de moeders die zwanger zijn en een peuter in huis hebben dat toch met tillen enzo? Als ik Mikael ook nog maar iets til krijg ik meteen een harde buik. Nu had ik dat bij de vlos aangekaart en die gaf alleen als tip niet meer tillen. Maar ja soms kom ik er echt niet onderuit. Laat hem al zelf op de commode enzo klimmen maar tis nogal een brokkenpiloot die geregeld op zijn snufferd gaat end an moet ik hem (te) vaak even helpen.
Ik wil tipsquote:Op maandag 26 januari 2009 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar hoeveel opties wil je: tillen of niet tillen? Veel meer mogelijkheden zijn er niet, lijkt me toch?
wat lief dat je aan me dacht! Ik had inderdaad een internetstoring die sinds eind van de ochtend eindelijk weer verholpen is!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:05 schreef happyme28 het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Fruppel is? (al had ze het wel over internet storing toch?)
Hier nog steeds gespannen. Woensdag heb ik weer een echo en dat zou uitsluitel moeten geven, dus erg spannend.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 443
De aanstaande papa's en mama's :
2009
26 januari 2009: Jore (jongen)
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
nee, ik heb deze zwangerschap geen gym gevolgd. Inderdaad apart.....quote:Op maandag 26 januari 2009 16:10 schreef Estrys het volgende:
gefeliciteerd alle nieuwe mama's en papa's.![]()
Diaan, jij zat niet toevallig bij mij op zwangerschapsgym? Daar is ook een jongen geboren met de naam Lennon. Zo hoor je die naam nooit... en zo duikt hij ineens overal op. Apart zeg, maar leuke naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |