Okay dan !quote:Op zondag 25 januari 2009 19:21 schreef DaMook het volgende:
Yeah, ik ben net zover met Sam als michiel veenstra
, ik heb hem ook werkende op mijn netwerk
.
Als Aston Martin maar niet failliet gaatquote:Op zondag 25 januari 2009 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een bestelling DB9 heb ik ook al jaren onder voorbehoud bij de dealer staan.
Productieve dag dusquote:Op zondag 25 januari 2009 19:21 schreef DaMook het volgende:
Yeah, ik ben net zover met Sam als michiel veenstra
, ik heb hem ook werkende op mijn netwerk
.
Jup, nu eens naar die php site ervan kijken. Kan ik (dalijk) vanaf mijn mac requestjes doen (aan de pc een meter erlangs)quote:
Werkt tof hoor, heb het ook op mn site gehadquote:Op zondag 25 januari 2009 19:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, nu eens naar die php site ervan kijken. Kan ik (dalijk) vanaf mijn mac requestjes doen (aan de pc een meter erlangs).
Ik wil het eerst allemaal werkende hebben hier en dan ga ik eens kijken naar poorten ed op mijn routerquote:Op zondag 25 januari 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Werkt tof hoor, heb het ook op mn site gehad
Ik heb het net ook even geīnstalleerd, maar net voordat ik IceCast wilde installeren en instellen wilde er iemand anders hier in huis van die PC gebruik maken (is tevens MediaCenter en zit gekoppeld aan de TV in de huiskamer, vandaarquote:Op zondag 25 januari 2009 19:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil het eerst allemaal werkende hebben hier en dan ga ik eens kijken naar poorten ed op mijn router.
En niet zuinigquote:Op zondag 25 januari 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen die piep in de plaat is irritant...
Ja, eigenlijk moet 'ie op 16:10 toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij kijkt vast in VLC met de beeldverhouding op 16:9?
Ik heb de website nu ook upquote:Op zondag 25 januari 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het net ook even geīnstalleerd, maar net voordat ik IceCast wilde installeren en instellen wilde er iemand anders hier in huis van die PC gebruik maken (is tevens MediaCenter en zit gekoppeld aan de TV in de huiskamer, vandaar). Later vanavond dus weer even verder prutsen.
Ik denk echter dat ik het wel iets sneller zal doen, want ik heb er vroeger ook al eens mee gewerkt.
Toen ben ik met sommige dingen best lang bezig geweest, zoals vinden waar de encoders verstopt waren.
Nee hoor, de standaard breedbeeld-beeldverhouding voor TV is 16:9, dus dat is wat je nodig hebt.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moet 'ie op 16:10 toch?
Daarom zal je geen localhost mogen gebruiken , voor als je hem extern koppeltquote:Op zondag 25 januari 2009 19:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de website nu ook up. Kan requests doen
.
Mjah ik heb nu even een tutorial erbij gepakt, maar ik mocht nergens in die php dingen localhost invullen. Maar mijn site wordt gehost op de pc waar ook sam opstaat dus heb het toch gedaan. En het werkt
.
Volgende stap, onderzoeken hoe ik hem van buiten mijn netwerk benaderbaar maak.
Hoe en wat enzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:59 schreef DaMook het volgende:
Ik heb de website nu ook up. Kan requests doen
.
Maar die site vraagt dan toch alsnog zijn gegevens lokaal op ? Als de site nu bij een provider had gestaan snap ik wel dat je geen localhost mag gebruiken.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom zal je geen localhost mogen gebruiken , voor als je hem extern koppelt
DM.FMquote:
Nee, volgens mij wordt er een request naar je server gedaan van buiten af. Dus moet je iets met een ip doenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:13 schreef DaMook het volgende:
Maar die site vraagt dan toch alsnog zijn gegevens lokaal op ? Als de site nu bij een provider had gestaan snap ik wel dat je geen localhost mag gebruiken.
Nou ja ik weet nu waar ik dat aan moet passen dus dat doe ik wel zodra ik mijn router open heb staanquote:Op zondag 25 januari 2009 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, volgens mij wordt er een request naar je server gedaan van buiten af. Dus moet je iets met een ip doen
Als je de PHP-website draait op dezelfde machine kan je gewoon localhost gebruiken hoor, de request komt dan namelijk vanaf dezelfde PC.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar die site vraagt dan toch alsnog zijn gegevens lokaal op ? Als de site nu bij een provider had gestaan snap ik wel dat je geen localhost mag gebruiken.
Maar apple airport extreme is niet echt gemakkelijk met het openen van poortenof een dmz maken .
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef Noortje. het volgende:
HANS
Ik heb verdomme wéér Kaiser Chiefs gemist!
Had ik het toch goed beredeneerdquote:Op zondag 25 januari 2009 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je de PHP-website draait op dezelfde machine kan je gewoon localhost gebruiken hoor, de request komt dan namelijk vanaf dezelfde PC.
how do i make dmz active i have looked high and low everywhere what do i do.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja ik weet nu waar ik dat aan moet passen dus dat doe ik wel zodra ik mijn router open heb staan. Ben nu aan het zoeken hoe ik dat moet doen bij mijn airport extreme
.
Ik denk iets van 'virtual server' of 'portmapping' of '-forwarding' oid, en dan poort 80 TCP voor HTTP en (waarschijnlijk) 8000 TCP voor Icecast.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja ik weet nu waar ik dat aan moet passen dus dat doe ik wel zodra ik mijn router open heb staan. Ben nu aan het zoeken hoe ik dat moet doen bij mijn airport extreme
.
DMZ is juist iets wat je NIET wilt hebben. Dan geef je namelijk meteen alle poorten door aan 1 PC, die daardoor rechtstreeks aan het internet hangt. Het is veel veiliger om de poorten die je niet gebruikt gewoon op de router te laten eindigen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
how do i make dmz active i have looked high and low everywhere what do i do.
It took some searching, but I found the setting - it's called Default Host rather than DMZ.
From AirPort Help - reformatted by me
Setting up a host on your network
If you want to play network games, you can set up a computer on your AirPort network as the default host. This computer will be exposed to the Internet and receive all inbound traffic.
To set up a computer as a default host:
1. Open AirPort Admin Utility, located in Applications/Utilities.
2. Select your base station from the list and click Configure.
3. Click Show All Settings.
4. Click Base Station Options, then select the "Enable Default Host at" checkbox.
The default IP address is 10.0.1.253. Assign this address to the host computer. (Open the Network pane of System Preferences, choose AirPort from the Show pop-up menu, click TCP/IP, and choose Manually from the Configure pop-up menu.)
Meestal zijn featured danceplaten heerlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 20:19 schreef -Hans- het volgende:
damn wat een vette danceplaat blijft dit toch
Ik wist het van michiel pas toen ik er zelf ook al mee bezig wasquote:Op zondag 25 januari 2009 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk iets van 'virtual server' of 'portmapping' of '-forwarding' oid, en dan poort 80 TCP voor HTTP en (waarschijnlijk) 8000 TCP voor Icecast.
Toch grappig, Michiel begint met het opzetten van z'n eigen radiostationnetje en wij volgen massaal.
Dan zal ik eens gaan zoeken naar welke poorten ik open moet zetten voor sam, php, apache, mysql en ftp.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DMZ is juist iets wat je NIET wilt hebben. Dan geef je namelijk meteen alle poorten door aan 1 PC, die daardoor rechtstreeks aan het internet hangt. Het is veel veiliger om de poorten die je niet gebruikt gewoon op de router te laten eindigen.
Sterktequote:Op zondag 25 januari 2009 20:28 schreef DaMook het volgende:
Ik ga numb3rs en ncis kijkenen daarna werken. Tot morgen allemaal
Have fun!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:28 schreef DaMook het volgende:
Ik ga numb3rs en ncis kijkenen daarna werken. Tot morgen allemaal
Sam: niks, want dat gaan via Shoutcast of Icecastquote:Op zondag 25 januari 2009 20:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zal ik eens gaan zoeken naar welke poorten ik open moet zetten voor sam, php, apache, mysql en ftp.
IK steun hun radio activiteiten en reisactiviteitenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:59 schreef Jimbo het volgende:
maarja jullie zijn allemaal Llink mensen dus ....
Veenstras vreetvermaak, met erik-jan?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morgen Michiel tussen 12:00-14:00, keer achter het bureau lunchen
hmphquote:Op zondag 25 januari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
IK steun hun radio activiteiten en reisactiviteiten
Denk het niet. Erik-Jan is naar Veronica, voor MoguhhRickquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Veenstras vreetvermaak, met erik-jan?
dat laatste is niet doorgetwittertquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Veenstras vreetvermaak, met erik-jan?
Denk morgen maar is een topic voor openen in radio , even Giel skippenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk het niet. Erik-Jan is naar Veronica, voor MoguhhRick
Zie http://www.rickvanvelthuysen.nl/images/mrpostit.jpg
Begint 2 februari pasquote:Op zondag 25 januari 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk morgen maar is een topic voor openen in radio , even Giel skippen
Powned daar wil ik weer geen lid van wordenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hmph
sure de radio is wel tof maar zou dr nooit lid van worden, dan liever naar Powned
Inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen jammer dat paul er post
* eensquote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meestal zijn featured danceplaten heerlijk
Nee, ik ook niet..quote:Op zondag 25 januari 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Powned daar wil ik weer geen lid van worden
Wát!? Paul die in een topic zit wat negatief voor Giel isquote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen jammer dat paul er post
Whehequote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Om de kater weg te drinken? Verstandig. [ afbeelding ]
Paul en Giel zijn geen vriendjes meer.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet..
[..]
Wát!? Paul die in een topic zit wat negatief voor Giel is
IS Paul geen fan van Giel meer?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paul en Giel zijn geen vriendjes meer.
Strakke jasquote:Op zondag 25 januari 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
loop ik zaterdag de godganse dag te zoeken in utrecht naar wolmix lange jas.
Ik met mijn lompe lijf vind altijd te korte jassen of past niet bij de schouders
Alleen kunnen vinden voor 350-450 euro
zit ik net beetje te surfen vind ik deze
[ afbeelding ]
gelijk maar besteld, scheelt de helft
Hallo Treezzquote:Op zondag 25 januari 2009 21:26 schreef Treezz het volgende:
Paul en Giel geen vriendjes meer ?
Heb ik zo veel gemist ..
Heb ekstra niet gezien en gehoord vrijdag![]()
hallo trouwens
u2quote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
F*ck, toch weer de Megahit... 1x op een dag vind ik wel voldoende. *mute*
wat n puistig mannetjequote:Op zondag 25 januari 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
loop ik zaterdag de godganse dag te zoeken in utrecht naar wolmix lange jas.
Ik met mijn lompe lijf vind altijd te korte jassen of past niet bij de schouders
Alleen kunnen vinden voor 350-450 euro
zit ik net beetje te surfen vind ik deze
[ afbeelding ]
modellen hoofdquote:Op zondag 25 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat n puistig mannetjede jas is mooi
Hij is zelfs de TS.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:23 schreef 3FMaster het volgende:
Wát!? Paul die in een topic zit wat negatief voor Giel is
O nice, waar?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jeetjequote:Op zondag 25 januari 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nee, sinds dat Giel hem afwezen heeft op fok , is de liefde afgekoeld.
O, vanmmiddag nog het eea besteldquote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
www.esprit.nl, hoop jassen/mantels afgeprijsd voor leuke prijzen vanaf 129
Zal de puisten er toch niet bij krijgenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat n puistig mannetjede jas is mooi
Esprit in de aanbieding is goed te doen, de normale prijs is de hoofdprijs.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, vanmmiddag nog het eea besteld. Goedkoop, goed en vooral makkelijk
.
Nog ergere troepquote:Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Superclip op TMF is Metro Station. Komt 3FM weer aanzetten met het onbekende bandje, U2.
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:46 schreef 3FMaster het volgende:
Ey Hans, Eddy Zoey is in Grunn voor Hoe gastvrij is.. Nu we er toch zijn
Oh tof ! dan ga ik even kijkenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:46 schreef 3FMaster het volgende:
Ey Hans, Eddy Zoey is in Grunn voor Hoe gastvrij is..
Eusterpaaaark zeker?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:46 schreef 3FMaster het volgende:
Ey Hans, Eddy Zoey is in Grunn voor Hoe gastvrij is..
quote:
Whehehe, inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Eddy weet ze wel uit te zoeken zeg.. damn!
Studentesquote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan sprak het laatste huis mij toch wat meer aan met die chicks![]()
Jammer dat die maar zo kort in beeld waren...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan sprak het laatste huis mij toch wat meer aan met die chicks![]()
Top10 van Ilse op TMF..
Korrewegwijk en de Hoogte herkende ik wel, maar de laatste trouwens niet directquote:Op zondag 25 januari 2009 22:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Studentes.
Die kerel, waar ze vlak daarvoor bij aanbelden, woont hier 'n paar honderd meter vandaan.
Da's niet echt 'n probleemwijk.
Whehe, vond ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 25 januari 2009 22:25 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat die maar zo kort in beeld waren...
Dat was aan de rand van één van die twee wijken, volgens mij hoort dat nog net bij De Hoogte.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Korrewegwijk en de Hoogte herkende ik wel, maar de laatste trouwens niet direct.
Geweldig inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Whehe Ron Jans met de schoonmaak machine in de AH reclame
Perez achter de kassa. Ik vind 'm leuk.
Eigen schuld.... Dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vaak is de gast die er zit een verliezend gast en zo ook vandaag
Bron: http://twitter.com/AncillaTiliaquote:Weeehaaa! Someone´s gonna be on tv regularly (again) pretty soon! :-) Whatfor is a secret right now, but thou shall be suprised. 14 minuten ago from web
Ze gaat bij de EO aan de slagquote:Op zondag 25 januari 2009 23:06 schreef Sirolf het volgende:
En een verklaring waarom Ancilla wilde stoppen in de Freaknacht:
[..]
Bron: http://twitter.com/AncillaTilia
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vaak is de gast die er zit een verliezend gast en zo ook vandaag
uuhm dat is wel minder natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2009 02:36 schreef TheZapster het volgende:
![]()
Ik ga weer eens naar een wedstrijd van Ajax en ze verliezen ook meteen weer
Ik gewerkt, gelukkig kan ik nu dalijk naar bed, dat geluk heb jij nietquote:
Zou idd nog wel een paar uur willen blijven liggenquote:Op maandag 26 januari 2009 07:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gewerkt, gelukkig kan ik nu dalijk naar bed, dat geluk heb jij niet.
Werkt niet in FF (station offline).quote:Op maandag 26 januari 2009 07:48 schreef DaMook het volgende:
Wie wil er even testen. *klik*
Let niet op de muziek die mogelijk gedraaid wordt.
Gelieve te testen of de link werkt, de site werkt, het requesten werkt en of je kunt luisteren.
Daar had ik vorige week toen ik ochtend dienst had ook last van, rond 1 uur pas naar bed terwijl de wekker om 5 uur weer gaatquote:Op maandag 26 januari 2009 07:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kloten. Ik ook veel te kort, wederom te laat naar bed. Baaah.
De site werkt ook niet ?quote:Op maandag 26 januari 2009 07:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Werkt niet in FF (station offline).
DM.FMquote:Op maandag 26 januari 2009 07:48 schreef DaMook het volgende:
Wie wil er even testen. *klik*
Let niet op de muziek die mogelijk gedraaid wordt.
Gelieve te testen of de link werkt, de site werkt, het requesten werkt en of je kunt luisteren.
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Franz Ferdinand en Novastar ook beiden bevestigd.
Novastarquote:Op maandag 26 januari 2009 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Franz Ferdinand en Novastar ook beiden bevestigd.
Tot nu toe niet gelukt neem ik aanquote:Op maandag 26 januari 2009 08:09 schreef Jimbo het volgende:
zoo, dalijk de auto in en giel aan. kijken of ie vandaag wel een glimlach op mn gezicht toveren kan
Novastar vind ik persoonlijk wel tof, maar met Milow ben ik wel een beetje klaarquote:Op maandag 26 januari 2009 08:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Novastar![]()
Totvoor kort vond ik er gewoon weinig aan, maar sinds ze die overgewaardeerde niksigheid zijn gaan hypen op 3FM begin ik me er toch flink aan te storen. Zelfde geldt voor Milow.
Zo ik was even een uurtje ofline dankzij een modem wat niet meer wilde meewerkenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Site werkt, requesten werk, luisteren kan ik niet testen door geblokkeerde poorten.
EDIT 2 : als je het interne ip gebruikt lokaal werkt het dan wel ?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo ik was even een uurtje ofline dankzij een modem wat niet meer wilde meewerken.
Voor shoutcast had ik alleen poort 8000 open staan, nu 8000 en 8001. Hopelijk werkt het nu.
EDIT: nee dus.
EDIT 2: wel, tenminste als ik zel via de url http://88.159.252.90:8000 probeer. http://88.159.252.90/listen.pls krijg ik niet geprobeerd op mijn mac.
Volgens mij werkt listen.pls sowieso niet op mijn macquote:Op maandag 26 januari 2009 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
EDIT 2 : als je het interne ip gebruikt lokaal werkt het dan wel ?
Met Michiel praatte hij veel beterquote:Op maandag 26 januari 2009 09:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
heerlijke gesprekken tussen mart en giel
Ja, de sfeer was opeens anders toenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met Michiel praatte hij veel beter.
Was jou request trouwens I'm like a bird ? (ter controlequote:Op maandag 26 januari 2009 09:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Site werkt, requesten werk, luisteren kan ik niet testen door geblokkeerde poorten.
Stukken beterquote:Op maandag 26 januari 2009 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja, de sfeer was opeens anders toen
faal door giel iddquote:Op maandag 26 januari 2009 08:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tot nu toe niet gelukt neem ik aan
Zelfs Annemieke Vermolen zijn buddy, was erg koeltjes over Giel en zijn vriendin.
lolquote:Op maandag 26 januari 2009 09:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Giel is niet netjes volgens Mart
T'is alleen wel die ruk layout van SAMquote:Op maandag 26 januari 2009 09:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was jou request trouwens I'm like a bird ? (ter controle).
Jaaa de Prodigy zou wel ubber vet zijnquote:Op maandag 26 januari 2009 09:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
faal door giel idd
maarja, tof FF en killers
nu nog een beetje hopen op the prodigyschijnen geruchten te zijn dat die de dance act worden\
Checkquote:Op maandag 26 januari 2009 09:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was jou request trouwens I'm like a bird ? (ter controle).
Ik wist wel dat noortje iets slechts voor ons betekende, en zie hier ik heb gelijk. Jij vind het hier leukquote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef Jimbo het volgende:
ik wil bij deze Noortje. even bedanken dat ik door haar een 3fm verslaafde ben geworden
ik vind t echt toffe radio (en vervolgens op fok spammen in dit topic, poste vroeger alleen in ONZ en nu alleen hier en PP topic
![]()
)
dusja
bedankt
Alleen nu nog even onzin achterlaten in onzinquote:Op maandag 26 januari 2009 09:23 schreef Jimbo het volgende:
ik wil bij deze Noortje. even bedanken dat ik door haar een 3fm verslaafde ben geworden
ik vind t echt toffe radio (en vervolgens op fok spammen in dit topic, poste vroeger alleen in ONZ en nu alleen hier en PP topic
![]()
)
dusja
bedankt
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wist wel dat noortje iets slechts voor ons betekende, en zie hier ik heb gelijk. Jij vind het hier leuk.
Moet via iTunes wel werken tochquote:Op maandag 26 januari 2009 09:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij werkt listen.pls sowieso niet op mijn mac.
Ik ben er zaterdag mee begonnenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:22 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
T'is alleen wel die ruk layout van SAM
Momenteel ben ik bezig met mijn eigen scripting voor het kunnen requesten.
Dan gaat ie de playlist ophalen en dan doet ie niets aspelen ofzo. Kan ook zijn dat ik geen geduld hebquote:Op maandag 26 januari 2009 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet via iTunes wel werken toch
Giel is niet zo van de requests, dus je moet wel bijna kanker hebben en dood gaan wil ie wat voor je draaienquote:Op maandag 26 januari 2009 09:27 schreef Jimbo het volgende:
kan je via giel@3fm.nl ook plaatjes aanvragen of kan je alleen maar via de sms aanvragen ?
het begin van het eindequote:Op maandag 26 januari 2009 09:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wist wel dat noortje iets slechts voor ons betekende, en zie hier ik heb gelijk. Jij vind het hier leuk.
Vragen staan vrij. zitten redelijk wat knutselaars hier in het topicquote:Op maandag 26 januari 2009 09:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag mee begonnen. Tis voorlopig ook vooral voor mezelf en experimenteren
. Een van de volgende stappen is idd een leuke pagina maken. Met het liefste allerlei dingen die ik nog niet ken, wat niet moeilijk is want ik ken nog helemaal geen php ed
.
dan doen we datquote:Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Giel is niet zo van de requests, dus je moet wel bijna kanker hebben en dood gaan wil ie wat voor je draaien
En op msn ondertussenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vragen staan vrij. zitten redelijk wat knutselaars hier in het topic
Wil er best naar kijken , kan er niet vak inhoudelijk naar kijken, maar wel naar totale plaatjequote:Op maandag 26 januari 2009 09:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
En op msn ondertussen. Maar ik vind dat uitzoeken wel leuk opzich
. Alleen jammer dat de trial maar 2 weken is
, komende week ook maar kijken of er een keygen voor sam is. Wil er gerust voor betalen, maar 200 euro
, en voordat ik weet of ik er echt iets mee doe. Wil toch wel een trial van 1 a 2 maanden
.
Owja mijn solicitatiebrief is af (toch wat nuttigs gedaan in dat internet loos uurtje net) . Nu nog door iemand laten controleren die er wat meer verstand van heeft dan ik
.
Als je op msn komt stuur ik hemquote:Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil er best naar kijken , kan er niet inhoudelijk naar kijken, maar naar totale plaatje
Je hebt een pbtjequote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je op msn komt stuur ik hem, staan behalve mijn naam die ook in profiel te vinden is toch geen dingen in die geheim zijn
.
Hoop echt dat die ipv deze week dan maar volgende week megahit wordtquote:
sam als in dat radio programmatjequote:Op maandag 26 januari 2009 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil er best naar kijken , kan er niet vak inhoudelijk naar kijken, maar wel naar totale plaatje
Daar ging die reactie niet overquote:Op maandag 26 januari 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sam als in dat radio programmatje
je die zijn er
Me2quote:Op maandag 26 januari 2009 09:50 schreef DaMook het volgende:
Hoop echt dat die ipv deze week dan maar volgende week megahit wordt.
Iedereen lijkt er wel lyrisch over te zijn , maar merk er weinig terug van in de megahitquote:Op maandag 26 januari 2009 09:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoop echt dat die ipv deze week dan maar volgende week megahit wordt.
Ouwe Nelly Fruitella platenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iets met een vogel.
forza was ook tofquote:
Die ook ja, maar toen ze met Timbaland ging samenwerken ging het al snel de verkeerde kant opquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:16 schreef Sersjee het volgende:When the rain begins to fall
![]()
Heerlijke plaat om vals mee te brullen!
toen ze getrouwd is ging het pas foutquote:Op maandag 26 januari 2009 10:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Die ook ja, maar toen ze met Timbaland ging samenwerken ging het al snel de verkeerde kant op.
Gerard@3fm.nlquote:Op maandag 26 januari 2009 10:21 schreef Jimbo het volgende:
wat is ekdom zn mail bij 3fm ?
gerard@3fm.nl of ekdom@3fm.nl ?
dat dusquote:
dankequote:
Ik denk zomaar dat het een hele lange plank is, daar helemaal bovenin.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die plank daarboven moet toch bijna doorzakken met dit soort klassiekers.
1983 is ook al een tijdje geledenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:30 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe kan het dat ik mij herrinner dat dit lied veeeeel ouder is, maar overal staat dat het uit '83 komt
oud van geest ?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:30 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe kan het dat ik mij herrinner dat dit lied veeeeel ouder is, maar overal staat dat het uit '83 komt
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat het een hele lange plank is, daar helemaal bovenin.
naja zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1983 is ook al een tijdje geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |