Okay dan !quote:Op zondag 25 januari 2009 19:21 schreef DaMook het volgende:
Yeah, ik ben net zover met Sam als michiel veenstra
, ik heb hem ook werkende op mijn netwerk
.
Als Aston Martin maar niet failliet gaatquote:Op zondag 25 januari 2009 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een bestelling DB9 heb ik ook al jaren onder voorbehoud bij de dealer staan.
Productieve dag dusquote:Op zondag 25 januari 2009 19:21 schreef DaMook het volgende:
Yeah, ik ben net zover met Sam als michiel veenstra
, ik heb hem ook werkende op mijn netwerk
.
Jup, nu eens naar die php site ervan kijken. Kan ik (dalijk) vanaf mijn mac requestjes doen (aan de pc een meter erlangs)quote:
Werkt tof hoor, heb het ook op mn site gehadquote:Op zondag 25 januari 2009 19:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, nu eens naar die php site ervan kijken. Kan ik (dalijk) vanaf mijn mac requestjes doen (aan de pc een meter erlangs).
Ik wil het eerst allemaal werkende hebben hier en dan ga ik eens kijken naar poorten ed op mijn routerquote:Op zondag 25 januari 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Werkt tof hoor, heb het ook op mn site gehad
Ik heb het net ook even geïnstalleerd, maar net voordat ik IceCast wilde installeren en instellen wilde er iemand anders hier in huis van die PC gebruik maken (is tevens MediaCenter en zit gekoppeld aan de TV in de huiskamer, vandaarquote:Op zondag 25 januari 2009 19:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil het eerst allemaal werkende hebben hier en dan ga ik eens kijken naar poorten ed op mijn router.
En niet zuinigquote:Op zondag 25 januari 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen die piep in de plaat is irritant...
Ja, eigenlijk moet 'ie op 16:10 toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij kijkt vast in VLC met de beeldverhouding op 16:9?
Ik heb de website nu ook upquote:Op zondag 25 januari 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het net ook even geïnstalleerd, maar net voordat ik IceCast wilde installeren en instellen wilde er iemand anders hier in huis van die PC gebruik maken (is tevens MediaCenter en zit gekoppeld aan de TV in de huiskamer, vandaar). Later vanavond dus weer even verder prutsen.
Ik denk echter dat ik het wel iets sneller zal doen, want ik heb er vroeger ook al eens mee gewerkt.
Toen ben ik met sommige dingen best lang bezig geweest, zoals vinden waar de encoders verstopt waren.
Nee hoor, de standaard breedbeeld-beeldverhouding voor TV is 16:9, dus dat is wat je nodig hebt.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moet 'ie op 16:10 toch?
Daarom zal je geen localhost mogen gebruiken , voor als je hem extern koppeltquote:Op zondag 25 januari 2009 19:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de website nu ook up. Kan requests doen
.
Mjah ik heb nu even een tutorial erbij gepakt, maar ik mocht nergens in die php dingen localhost invullen. Maar mijn site wordt gehost op de pc waar ook sam opstaat dus heb het toch gedaan. En het werkt
.
Volgende stap, onderzoeken hoe ik hem van buiten mijn netwerk benaderbaar maak.
Hoe en wat enzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:59 schreef DaMook het volgende:
Ik heb de website nu ook up. Kan requests doen
.
Maar die site vraagt dan toch alsnog zijn gegevens lokaal op ? Als de site nu bij een provider had gestaan snap ik wel dat je geen localhost mag gebruiken.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom zal je geen localhost mogen gebruiken , voor als je hem extern koppelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |