DM.FMquote:Op maandag 26 januari 2009 07:48 schreef DaMook het volgende:
Wie wil er even testen. *klik*
Let niet op de muziek die mogelijk gedraaid wordt.
Gelieve te testen of de link werkt, de site werkt, het requesten werkt en of je kunt luisteren.
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Franz Ferdinand en Novastar ook beiden bevestigd.
Novastarquote:Op maandag 26 januari 2009 08:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Franz Ferdinand en Novastar ook beiden bevestigd.
Tot nu toe niet gelukt neem ik aanquote:Op maandag 26 januari 2009 08:09 schreef Jimbo het volgende:
zoo, dalijk de auto in en giel aan. kijken of ie vandaag wel een glimlach op mn gezicht toveren kan
Novastar vind ik persoonlijk wel tof, maar met Milow ben ik wel een beetje klaarquote:Op maandag 26 januari 2009 08:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Novastar![]()
Totvoor kort vond ik er gewoon weinig aan, maar sinds ze die overgewaardeerde niksigheid zijn gaan hypen op 3FM begin ik me er toch flink aan te storen. Zelfde geldt voor Milow.
Zo ik was even een uurtje ofline dankzij een modem wat niet meer wilde meewerkenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Site werkt, requesten werk, luisteren kan ik niet testen door geblokkeerde poorten.
EDIT 2 : als je het interne ip gebruikt lokaal werkt het dan wel ?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo ik was even een uurtje ofline dankzij een modem wat niet meer wilde meewerken.
Voor shoutcast had ik alleen poort 8000 open staan, nu 8000 en 8001. Hopelijk werkt het nu.
EDIT: nee dus.
EDIT 2: wel, tenminste als ik zel via de url http://88.159.252.90:8000 probeer. http://88.159.252.90/listen.pls krijg ik niet geprobeerd op mijn mac.
Volgens mij werkt listen.pls sowieso niet op mijn macquote:Op maandag 26 januari 2009 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
EDIT 2 : als je het interne ip gebruikt lokaal werkt het dan wel ?
Met Michiel praatte hij veel beterquote:Op maandag 26 januari 2009 09:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
heerlijke gesprekken tussen mart en giel
Ja, de sfeer was opeens anders toenquote:Op maandag 26 januari 2009 09:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met Michiel praatte hij veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |