Zijn die fouten er al uit?quote:
Luie ondernemersquote:
Ja, ik ga even mijn kloon in OUD verraden!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:07 schreef leonieke het volgende:
Q zijn kid?
1 tot gisterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoeveel paketten zal die al verkocht hebben?
Ik ja, maar er zijn er nog 9 die ook gaan verkopenquote:
Homopinguïns geven ja-woordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ga even mijn kloon in OUD verraden!
Mijn vrouw is geen man!quote:
Pics or it isn't truequote:
Dat is zoiets als vragen of ik de babyfotos wil plaatsen, die krijg je nietquote:
Ik wil echt niet weten wat je doet in je vrije tijd.quote:
Vraag er dan niet naar..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten wat je doet in je vrije tijd.
Almere?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:35 schreef qu63 het volgende:
En op weg naar Almere, kijken of ik een stel MBO'ers over kan halen om HBO te gaan doen
Nogalquote:
ROC van Almere jaquote:
Zo acceptabel vond ik het niet echtquote:
Das best lullig eigenlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef Ynske het volgende:
k verdenk de jeugd ervan water onder de afdekking gegooid te hebben
Sla Irene even beurs, wil je?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef qu63 het volgende:
Even naar Life & Cooking om 2 pakketten weg te brengen!
Waarom denk je direct het slechtste van de mensen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef Ynske het volgende:
k verdenk de jeugd ervan water onder de afdekking gegooid te hebben
Krabben als je auto overdekt staat? Ik weet dat vrouwen niet kunnen parkeren, maar dit zou wel erg slecht zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom denk je direct het slechtste van de mensen?
Afhankelijk van de manier waarop je geparkeerd staat, kan je al minder lang of net langer moeten krabben.
En een half uur krabben is misschien toch een beetje overdreven?
Euh.. een carport?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krabben als je auto overdekt staat? Ik weet dat vrouwen niet kunnen parkeren, maar dit zou wel erg slecht zijn
Nah, zo koud is het hier nog niet geweest, de ijstijd is nog niet aangebrokenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh.. een carport?
In onze garage is ook nog geen poort en als het echt koud is, vriest het ook daar, hoor. Stel je voor: in een niet afgesloten ruimte vriezen.. het kan niet raar genoeg zijn
omdat er een enorme dikke ijslaag over zat, bij verschillende mensen de doeken er al afgetrokken waren, en er ineens allemaal lege flessen op de parkeerplaats lag?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom denk je direct het slechtste van de mensen?
Afhankelijk van de manier waarop je geparkeerd staat, kan je al minder lang of net langer moeten krabben.
En een half uur krabben is misschien toch een beetje overdreven?
warm water is echt slecht, en zodra je dan gaat rijden heb je weer ijsbloemen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:12 schreef leonieke het volgende:
Waarom heb je er dan geen warm water over gegoten? Oké, ze zeggen wel dat dat niet goed is voor het glas, maar ik heb dat al zo vaak gedaan. Kan misschien handig zijn voor in de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |