Hé. Jij hier.quote:
Fleske! Ja, ik dacht, laat ik ook es binnenvallen.quote:
Niet zo lillek doen.quote:
met je lapoquote:Op zondag 25 januari 2009 18:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fleske! Ja, ik dacht, laat ik ook es binnenvallen.
Jazeker!quote:
Nou, da's te zeggenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker!
Je hebt al aardig wat kilometers afgelegd in de eerste maand vh jaar??
Oh, okay.. Ghehe.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, da's te zeggenNa 4 dagen stond er al 1300+ op de teller. 2000 per maand leidt tot de score van afgelopen jaar, en die was naar mijn smaak toch behoorlijk teleurstellend.
Ik heb een DAGrecord van 1968 staan hoor, dus dit is echt zwaar on-boeiendquote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef JDude het volgende:
1947 al! Dat heb ik op de weg denk ik nog niet eens gehaald.
Hi. Hallo!quote:
Da's ongeveer net zo tof als mijn wegrecord van 3500 km. in 42 uur.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een DAGrecord van 1968 staan hoor, dus dit is echt zwaar on-boeiend
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's ongeveer net zo tof als mijn wegrecord van 3500 km. in 42 uur.
Ik fiets 30 km per week. Prima zat.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wel extreem ja
![]()
Ik had eigenlijk het idee dat mijn weekrecord van 5612 km ook nog wel wat voorstelde
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je hebt geluk gehad
[url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/105678/-Boer-aan-stukken-gereten-door-tijger.html
dank jequote:Mooi plaatje wel
Dat rij ik met de auto ongeveerquote:Op zondag 25 januari 2009 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik fiets 30 km per week. Prima zat.
Laat ze er zelf overheen klimmenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr waren zelfs mensen die een hondje totaan de open omheining lieten gaan
[..]
dank je
Na even Googlemappen moet ik 't bijstellen tot 3400-en-een-beetje, maar tochquote:Op zondag 25 januari 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat is wel extreem ja
![]()
Ik had eigenlijk het idee dat mijn weekrecord van 5612 km ook nog wel wat voorstelde
Gawd. Waar zou ik dan geweest zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:03 schreef JDude het volgende:
Na even Googlemappen moet ik 't bijstellen tot 3400-en-een-beetje, maar toch. Met z'n tweeën overigens, anders was ik dood geweest denk ik
.
Nog steeds naast hem?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gawd. Waar zou ik dan geweest zijn.
Gewoon, temidden van de paarse heidequote:Op zondag 25 januari 2009 19:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gawd. Waar zou ik dan geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat zou knap zijn geweest, ze was er niet bij.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:07 schreef qu63 het volgende:
Nog steeds naast hem?
Maar dan tussen 6 plankjes misschien..
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon, temidden van de paarse heideDan had ik niet zoveel op FOK gehangen. Dan had ik je nooit gemeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Is dat mijn schuld?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:13 schreef Kuukske het volgende:
Dan had ik niet zoveel op FOK gehangen.
Ja. Jij was zooeen SC geek.quote:
ach, cruise control aanquote:Op zondag 25 januari 2009 19:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Na even Googlemappen moet ik 't bijstellen tot 3400-en-een-beetje, maar toch. Met z'n tweeën overigens, anders was ik dood geweest denk ik
.
En jij nietquote:
En dan eventjes de oogjes dicht.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn geweest, ze was er niet bij.
Sindsdien wel ja.quote:
Juistem. Ik leidde toen nog mijn onbezonnen wilde Kuuksleven.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:16 schreef qu63 het volgende:
Maar dan ze gestorven van liefdesverdriet
Laat me raden, jullie kenden elkaar nog niet
Dus toen hadden we toe kunnen slaan!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Juistem. Ik leidde toen nog mijn onbezonnen wilde Kuuksleven.
Te laat!quote:
Eigenlijk niet. Want toen had ik nog iets met een andere Fokker. Maar die hoefde niet per se ergens van te weten natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Want toen had ik nog iets met een andere Fokker. Maar die hoefde niet per se ergens van te weten natuurlijk.
Ik wel, Enschede - Amersfoort - Naarden-Bussumquote:Op zondag 25 januari 2009 19:20 schreef JDude het volgende:
Met de trein weet ik het niet precies eigenlijk. Arnhem-Deventer-Berlijn-Praag denk ik.
Met de trein is mijn top toch wel 400 km. per week.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:20 schreef JDude het volgende:
Met de trein weet ik het niet precies eigenlijk. Arnhem-Deventer-Berlijn-Praag denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |