Hé. Jij hier.quote:
Fleske! Ja, ik dacht, laat ik ook es binnenvallen.quote:
Niet zo lillek doen.quote:
met je lapoquote:Op zondag 25 januari 2009 18:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fleske! Ja, ik dacht, laat ik ook es binnenvallen.
Jazeker!quote:
Nou, da's te zeggenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker!
Je hebt al aardig wat kilometers afgelegd in de eerste maand vh jaar??
Oh, okay.. Ghehe.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, da's te zeggenNa 4 dagen stond er al 1300+ op de teller. 2000 per maand leidt tot de score van afgelopen jaar, en die was naar mijn smaak toch behoorlijk teleurstellend.
Ik heb een DAGrecord van 1968 staan hoor, dus dit is echt zwaar on-boeiendquote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef JDude het volgende:
1947 al! Dat heb ik op de weg denk ik nog niet eens gehaald.
Hi. Hallo!quote:
Da's ongeveer net zo tof als mijn wegrecord van 3500 km. in 42 uur.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een DAGrecord van 1968 staan hoor, dus dit is echt zwaar on-boeiend
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's ongeveer net zo tof als mijn wegrecord van 3500 km. in 42 uur.
Ik fiets 30 km per week. Prima zat.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wel extreem ja
![]()
Ik had eigenlijk het idee dat mijn weekrecord van 5612 km ook nog wel wat voorstelde
quote:Op zondag 25 januari 2009 18:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je hebt geluk gehad
[url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/105678/-Boer-aan-stukken-gereten-door-tijger.html
dank jequote:Mooi plaatje wel
Dat rij ik met de auto ongeveerquote:Op zondag 25 januari 2009 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik fiets 30 km per week. Prima zat.
Laat ze er zelf overheen klimmenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr waren zelfs mensen die een hondje totaan de open omheining lieten gaan
[..]
dank je
Na even Googlemappen moet ik 't bijstellen tot 3400-en-een-beetje, maar tochquote:Op zondag 25 januari 2009 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat is wel extreem ja
![]()
Ik had eigenlijk het idee dat mijn weekrecord van 5612 km ook nog wel wat voorstelde
Gawd. Waar zou ik dan geweest zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:03 schreef JDude het volgende:
Na even Googlemappen moet ik 't bijstellen tot 3400-en-een-beetje, maar toch. Met z'n tweeën overigens, anders was ik dood geweest denk ik
.
Nog steeds naast hem?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gawd. Waar zou ik dan geweest zijn.
Gewoon, temidden van de paarse heidequote:Op zondag 25 januari 2009 19:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gawd. Waar zou ik dan geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat zou knap zijn geweest, ze was er niet bij.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:07 schreef qu63 het volgende:
Nog steeds naast hem?
Maar dan tussen 6 plankjes misschien..
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon, temidden van de paarse heideDan had ik niet zoveel op FOK gehangen. Dan had ik je nooit gemeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Is dat mijn schuld?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:13 schreef Kuukske het volgende:
Dan had ik niet zoveel op FOK gehangen.
Ja. Jij was zooeen SC geek.quote:
ach, cruise control aanquote:Op zondag 25 januari 2009 19:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Na even Googlemappen moet ik 't bijstellen tot 3400-en-een-beetje, maar toch. Met z'n tweeën overigens, anders was ik dood geweest denk ik
.
En jij nietquote:
En dan eventjes de oogjes dicht.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn geweest, ze was er niet bij.
Sindsdien wel ja.quote:
Juistem. Ik leidde toen nog mijn onbezonnen wilde Kuuksleven.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:16 schreef qu63 het volgende:
Maar dan ze gestorven van liefdesverdriet
Laat me raden, jullie kenden elkaar nog niet
Dus toen hadden we toe kunnen slaan!quote:Op zondag 25 januari 2009 19:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Juistem. Ik leidde toen nog mijn onbezonnen wilde Kuuksleven.
Te laat!quote:
Eigenlijk niet. Want toen had ik nog iets met een andere Fokker. Maar die hoefde niet per se ergens van te weten natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Want toen had ik nog iets met een andere Fokker. Maar die hoefde niet per se ergens van te weten natuurlijk.
Ik wel, Enschede - Amersfoort - Naarden-Bussumquote:Op zondag 25 januari 2009 19:20 schreef JDude het volgende:
Met de trein weet ik het niet precies eigenlijk. Arnhem-Deventer-Berlijn-Praag denk ik.
Met de trein is mijn top toch wel 400 km. per week.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:20 schreef JDude het volgende:
Met de trein weet ik het niet precies eigenlijk. Arnhem-Deventer-Berlijn-Praag denk ik.
Uit respect voor hem vertel ik dat niet.quote:
Wel zo netjes jaquote:Op zondag 25 januari 2009 19:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uit respect voor hem vertel ik dat niet.
Zo ben ik.quote:
Dat is dan weer niet netjesquote:
Geef toe. Je vindt me leukquote:Op zondag 25 januari 2009 19:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan had ik niet zoveel op FOK gehangen. Dan had ik je nooit gemeet.
Tuurlijk!quote:
Alleen omdat je mij nog nooit ontmoet hebtquote:
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alleen omdat je mij nog nooit ontmoet hebt
Ik heb meer mannelijke users nog niet ontmoet.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef qu63 het volgende:
Je mag iedereen leuk vinden hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb meer mannelijke users nog niet ontmoet.
Die andere 200.000 hoef je niet meer te ontmoeten na mijquote:Op zondag 25 januari 2009 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb meer mannelijke users nog niet ontmoet.
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die andere 200.000 hoef je niet meer te ontmoeten na mij
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mama riep iets over "dat doet je papa ook wel es"?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:14 schreef Ynske het volgende:
Staat een kindje naast me...
"OOOOOOOOOoooooooo, MAma, doen die nou????"
[ afbeelding ]
Of "dat zou mama ook wel eens willenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mama riep iets over "dat doet je papa ook wel es"?
Zoiets jaquote:
...like they do on the Discovery Channel.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:14 schreef Ynske het volgende:
Staat een kindje naast me...
"OOOOOOOOOoooooooo, MAma, doen die nou????"
[ afbeelding ]
Hond wegquote:Op zondag 25 januari 2009 20:19 schreef JDude het volgende:
[..]
...like they do on the Discovery Channel.
quote:
Er zitten er wel meer achter jouw botje aan. Honden zijn gewoon KUT en moeten WEG. Dat was hetquote:Op zondag 25 januari 2009 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou jongens. Die hond zit achter mijn botje aan. Snap het nou!
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zitten er wel meer achter jouw botje aan. Honden zijn gewoon KUT en moeten WEG. Dat was het
Dan moet je wel steeds na JD posten!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou jongens. Die hond zit achter mijn botje aan. Snap het nou!
Ik vind je nu ietsjepietsje minder lief hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zitten er wel meer achter jouw botje aan. Honden zijn gewoon KUT en moeten WEG. Dat was het
Dat geeft niet, dat heb je weleens. Komt wel goedquote:Op zondag 25 januari 2009 20:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind je nu ietsjepietsje minder lief hoor.
Gelukkig.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat geeft niet, dat heb je weleens. Komt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Slettebakquote:Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb je overigens ernstig lief Kuukie, dat weet je wel he?
Ja wat? Als ik jou wil nuecken ben je "opeens" getrouwdquote:
Zoet.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat? Als ik jou wil nuecken ben je "opeens" getrouwd
Ow nee, gaan we literair doen?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]Da's pas sinds een jaartje of 13 inderdaad
.
Ik heb een groot hart
mijn hart is zo groot
het wordt nog mijn dood
dit hart is zo groot
ik heb een groot hart
Nee mens. Niet natuurlijk.quote:
Hier en daar moet nog aan 'ons' geschaafd worden.quote:
JD eet wel zoet?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier en daar moet nog aan 'ons' geschaafd worden.
Frank Boeijenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow nee, gaan we literair doen?![]()
Zeg me dat het niet zo is
Koopzondag hequote:Op zondag 25 januari 2009 21:03 schreef es70 het volgende:
Jammer dat er zo onwijs veel mensen in de stad waren vandaag, net als ik een keer een vrije dag heb.
Jep!quote:
Dan moet je ook eigenlijk wel gek zijn hčquote:
Heb je verkering, een pracht van een meidquote:Op zondag 25 januari 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Over honderd jaar zijn jullie allemaal dood
En wij ook
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:16 schreef qu63 het volgende:
Bush verlaat het Witte Huis:
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op zondag 25 januari 2009 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je verkering, een pracht van een meid
Op een dag wordt ze lesbisch en dan ben je d'r kwijt
Lego in je kerstpakket?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Had ik hier laten zien wat er in mijn kerstpakket zat
.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Had ik hier laten zien wat er in mijn kerstpakket zat
.
[ afbeelding ]
Die had ik liever gehadquote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lego in je kerstpakket?Ik ook
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bummerquote:Op zondag 25 januari 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja
Been there, done that![]()
Huisgenotehad liever een meisje
![]()
Tsjechië?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja
Been there, done that![]()
Huisgenotehad liever een meisje
![]()
Ne, ik weet nietr waar ze nu woont. Maar het maakt ook niet echt uitquote:Op zondag 25 januari 2009 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Bummer. Maar is een huisgenote ook niet erg dichtbij
.
Ik Playmobil in de nieuwe bedrijfskleding dusquote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lego in je kerstpakket?Ik ook
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pavlina spreek ik nog steeds af en toe jaquote:
Ach, Romek was er heel blij meequote:
Gezelligquote:Op zondag 25 januari 2009 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pavlina spreek ik nog steeds af en toe ja![]()
quote:Loik majsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag alleen een gevuld truitje
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Het 'voordeel' van werken in een supermarkt: je weet van te voren al wat je gaat krijgen, namelijk alles wat niet liep het afgelopen jaar en nog niet weggegooid isquote:Op zondag 25 januari 2009 21:29 schreef Pheno het volgende:
Mijn kerstpakket is niet eens kerstigs. Was het maar lego. Nee, een pluim, met zo'n onpersoonlijk boodschap erbij
Ik had het nu over je spoilerquote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best een lekker koppie erop ook hoor
Wat nouquote:
Ja, super tietenquote:
Je viel op haar karakter, da's duidelijkquote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best een lekker koppie erop ook hoor
Had je maar meer meisjes moeten barenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat nou. Ik doe veel te vaak lief, mag best 's wat onaardiger
.
Daarna maak ik het toch weer goed.
Heb je de foto's nog?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, super tieten
Mag best gezegd gezegd wworden hoor
Nou, je zou er van staan kijken hoeveel ontzettend interessante dames eigenlijk gloeiend lekkere wijven zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 21:34 schreef es70 het volgende:
Je viel op haar karakter, da's duidelijk.
Nee, die heb ik weggegooid, ben je nou lekker?quote:
Whyquote:Op zondag 25 januari 2009 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je maar meer meisjes moeten baren
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die heb ik weggegooid, ben je nou lekker?![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, je zou er van staan kijken hoeveel ontzettend interessante dames eigenlijk gloeiend lekkere wijven zijn
Posten, sufkutquote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die heb ik weggegooid, ben je nou lekker?![]()
Pff wetende wat ik weet, denk ik dat ik het idd eens ben met jequote:Op zondag 25 januari 2009 21:38 schreef es70 het volgende:
Ik ben blij dat ik er daar maar één van heb.
Hoezoquote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff wetende wat ik weet, denk ik dat ik het idd eens ben met je
Die n00b heeft het in de ksc gepost, maar je ziet weer niets. Niet eens een webcam gehangen in de douchequote:
En ik kan me voorstellen dat je aan één zulke genoeg hebtquote:Op zondag 25 januari 2009 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoezo.
Doelde meer op het feit dat het (in huis) een bazige pikvin is...
Een bolle rug en een dikke trui, als ze geen tieten zou hebben zou het me ook niet verbazenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die n00b heeft het in de ksc gepost, maar je ziet weer niets. Niet eens een webcam gehangen in de douche
Ik hoop dat je beter fapmateriaal hebtquote:
Nee, ze heeft best dikke ballenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Een bolle rug en een dikke trui, als ze geen tieten zou hebben zou het me ook niet verbazen.
Dat hou ik voor mezelf en zo natuurijkquote:Op zondag 25 januari 2009 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beter fapmateriaal hebt.
quote:
Vooral doen, ik heb niks met vrouwenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hou ik voor mezelf en zo natuurijk
En hup, qu slaat het weer op zijn mobiel als wallpaper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |