dan heeft ze wel het verlies van zich af lopen etenquote:
Bond tegen het vloeken?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:38 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze een nogal grote bond jas aan heeft. Ten minste ik ga ervan uit dat het een bond jas is.
Wat is het nu?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik zal van jou is effe een bontjas maken.
JA! eindelijk een grote Photosynth.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef FictionalFenna het volgende:
http://www.cnn.com/SPECIA(...)uguration/themoment/
Mwah, denk het niet.quote:
Wat is dat nou weer voor een onzin? Waarom zou ik iets niet kunnen downloaden _OMDAT_ het 2 GB is?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, denk het niet.
Is 2GB groot.
Dat ding is gaaf.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
Foto's gemaakt met deze camera?
[ afbeelding ]
Wow, da's idd vet jaquote:Op maandag 26 januari 2009 19:30 schreef jack4ya het volgende:
[..]
JA! eindelijk een grote Photosynth.
(Had de techniek een jaar terug al gezien, en vroeg me af wanneer het werkelijk gebruikt kon worden. Ja ik ben een nerd. Sosumi/)
Het is vast wel mogelijk, maar als ze dat beschikbaar maken kost hun dat nogal wat bandbreedte...quote:Op maandag 26 januari 2009 19:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin? Waarom zou ik iets niet kunnen downloaden _OMDAT_ het 2 GB is?
Ik zit hier goedverdomme toch heul niet meer met een 2400BAUD modem te koekeloeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |