Van mijquote:Op maandag 26 januari 2009 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
voor mij of voor jou?
ik dacht dat ik linkerbuurman las
Gaat niet om het herkennen denk ik hè. Lijkt mij meer om de ijzige kou op dat moment en een paar uur stilzitten.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:44 schreef l3laster het volgende:
hehe hoop mensen die idd niet herkent willen worden :p
quote:
James Bond? Of wat bedoel jequote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef Gehannes het volgende:
Hoe bedoel je ik draag bond:
[ afbeelding ]
quote:
EEN BONDJASquote:Op maandag 26 januari 2009 16:40 schreef boskameel het volgende:
Een bondjas?
Palin?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:26 schreef Gehannes het volgende:
Hoe bedoel je ik draag bond:
[ afbeelding ]
quote:
dan heeft ze wel het verlies van zich af lopen etenquote:
Bond tegen het vloeken?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:38 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze een nogal grote bond jas aan heeft. Ten minste ik ga ervan uit dat het een bond jas is.
Wat is het nu?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik zal van jou is effe een bontjas maken.
JA! eindelijk een grote Photosynth.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:18 schreef FictionalFenna het volgende:
http://www.cnn.com/SPECIA(...)uguration/themoment/
Mwah, denk het niet.quote:
Wat is dat nou weer voor een onzin? Waarom zou ik iets niet kunnen downloaden _OMDAT_ het 2 GB is?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, denk het niet.
Is 2GB groot.
Dat ding is gaaf.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
Foto's gemaakt met deze camera?
[ afbeelding ]
Wow, da's idd vet jaquote:Op maandag 26 januari 2009 19:30 schreef jack4ya het volgende:
[..]
JA! eindelijk een grote Photosynth.
(Had de techniek een jaar terug al gezien, en vroeg me af wanneer het werkelijk gebruikt kon worden. Ja ik ben een nerd. Sosumi/)
Het is vast wel mogelijk, maar als ze dat beschikbaar maken kost hun dat nogal wat bandbreedte...quote:Op maandag 26 januari 2009 19:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin? Waarom zou ik iets niet kunnen downloaden _OMDAT_ het 2 GB is?
Ik zit hier goedverdomme toch heul niet meer met een 2400BAUD modem te koekeloeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |