Na 5 hints had je het eindelijk doorquote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik zal van jou is effe een bontjas maken.
Doe je het alsnog fout 'Heel goed jonge' moet zijn: 'Heel goet jongen'quote:Op maandag 26 januari 2009 21:25 schreef jna het volgende:
[..]
Na 5 hints had je het eindelijk doorHeel goed jonge
You just have GOT to be kidding me...quote:Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe je het alsnog fout 'Heel goed jonge' moet zijn: 'Heel goet jongen'
Even de FAIL van het jaar quoten!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe je het alsnog fout 'Heel goed jonge' moet zijn: 'Heel goet jongen'
ze zeggen net dat het met een T is
van bondjas enzo
Gigapan system;quote:Op zondag 25 januari 2009 18:38 schreef OldJeller het volgende:
Met wat voor apparaat wordt een dergelijke foto gemaakt?
Tom *Scientology* Cruise.quote:
Dat zou heel knap zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef -0- het volgende:
Wie spot Balkenende?
'add to karretje'quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Gigapan system;
http://www.gigapansystems.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=GS&Product_Code=I-B1&Category_Code=GPI
JP was er niet, NL werd vertegenwoordigd door de ambassadeur. Het schijnt dat het niet gebruikelijk is om een afvaardiging van de regering te sturen bij zo'n inauguratie. (heb ik ook maar van horen zeggen..)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:36 schreef -0- het volgende:
[..]
Was die er niet ?
Ik denk dr zitten vast wel een stel buitenlandse leiders.
Dat is de landtong in Rozenburg. Inderdaad een mooie plek om zo'n foto te maken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef Gosseyn het volgende:
Bij de meeste digitale camera's krijg je een Foto Stitch programma erbij.
Deze foto is samen gesteld uit een 15-tal met een Canan EOS400D, 18-85 gemaakte foto's
Ze zijn zonder statief telkens gedraaid uit de hand genomen.
Het is de kop van de Noordzeeweg tegenover Hoek van Holland, afgelopen 10 januari en koud als de .....
Grootte is 6mb en afmeting 19084 * 843 (150 dpi) des te meer overlap hoe beter het resultaat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:45 schreef Smash-it het volgende:
Wow, wat een vette foto. Ik zit die celebs te zoeken, maar zie alleen Aretha en de andere politici (Al Gore, the Clintons enzo.)
Wél een Dr. Phil look-a-like:
[ afbeelding ]
Is dat daar bij Rozenburg?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef Gosseyn het volgende:
Bij de meeste digitale camera's krijg je een Foto Stitch programma erbij.
Deze foto is samen gesteld uit een 15-tal met een Canan EOS400D, 18-85 gemaakte foto's
Ze zijn zonder statief telkens gedraaid uit de hand genomen.
Het is de kop van de Noordzeeweg tegenover Hoek van Holland, afgelopen 10 januari en koud als de .....
Grootte is 6mb en afmeting 19084 * 843 (150 dpi) des te meer overlap hoe beter het resultaat.
[ afbeelding ]
Klik hem gewoon aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is dat daar bij Rozenburg?
Heb je 'm ook groter online?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |