Sommige van die link zijn nog best ok eigenlijk. Liever echte mooie volle wenkbrauwen natuurlijk maar als je niks hebt dan snap ik die hairstroke tattoos nog wel.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:44 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mooie tatoowenkbrauwen...
Allemaal heeel goed gelukt...![]()
[ afbeelding ]
Hey dit IS veruit de beste brauw in dit topic.quote:
Zeg me dat dit make-up is!quote:
Die rechter is best leukquote:
Ik kleur ze ook altijd in omdat ik van nature een hap uit mn wenkbrauw hebquote:Op zondag 25 januari 2009 18:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze wat inkleuren is wel ok, met een beetje (een BEETJE!) poeder en zonder van die harde lijnen te maken. Maar eigenlijk ook alleen als je van jezelf lichte wenkbrauwen hebt, anders is het totaal onnodig.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Wat doe je als je wenkbrauwen verneukt zijn? Dan laat je permante make-up doen. Met de wenkbrauwen van het eerste meisje was niets mis. De ingreep heeft ze alleen maar lelijker gemaakt. De rest spreekt voor zich.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Met de wenkbrauwen van het eerste meisje was niets mis. De ingreep heeft ze alleen maar lelijker gemaakt.
Ik wil je niet beledigen, want je bent een hartstikke mooie meid, maar staan jouw wenkbrauwen niet iets te ver omhoog?quote:
Ik heb een erg groot stuk ooglid, en daardoor zitten mijn wenkbrauwen hoog. En het is erg makkelijk om over een ander wat te zeggen als je zelf geen foto's hebtquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:36 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen, want je bent een hartstikke mooie meid, maar staan jouw wenkbrauwen niet iets te ver omhoog?Ik moet altijd aan Star Trek en Vulcans denken als ik een foto van jou zie
![]()
Dit dus:
[ afbeelding ]
Sorry![]()
Die is wel stoer.quote:
Ah ok, maar ik bedoelde het ook heul niet gemeenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een erg groot stuk ooglid, en daardoor zitten mijn wenkbrauwen hoog. En het is erg makkelijk om over een ander wat te zeggen als je zelf geen foto's hebt
Haha sorry!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ah ok, maar ik bedoelde het ook heul niet gemeenVind je juist mooi! Foute keuze van mij om het in het Lelijke wenkbrauwen-topic te doen, want jouw wenkies zijn apart en niet lelijk!
Stoer van me hè, zonder foto![]()
Speciaal voor jou mijn bijna onzichtbare wenkies in fobo![]()
Tuurlijk is die stoer. Het is Jeffree Starquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:09 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Die is wel stoer.
Of dat over 40 jaar nog zo is, vraag ik me af. Maar het heeft wel wat.
Ken(de) ik nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:09 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Tuurlijk is die stoer. Het is Jeffree Star
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:23 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ken(de) ik niet.
Op andere foto's vind ik haar hem een stuk minder.
Wat photoshop wel niet kan doen;quote:Op zondag 25 januari 2009 18:01 schreef alors het volgende:
Dit zie ik ook zooo vaak
[ afbeelding ]
Hoe komen ze er in vredesnaam bij dat dát mooi is?
wat mij betreft nog iets teveel weggehaald, maar al stukken beter. gezicht lijkt er gelijk veel natuurlijker door.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:40 schreef Cristal het volgende:
[..]
Wat photoshop wel niet kan doen;
[ afbeelding ]]
Dit blijft de winnaarspost van dit topicquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de dochter van madonna toch? die heeft zelf ook zo'n wenkbrauwen en snor..quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 14:10 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat is de dochter van madonna toch? die heeft zelf ook zo'n wenkbrauwen en snor..
Als ze eens al dat overtollig haar weg zou halen zou het echt een mooi meisje zijn!
Het is een oude foto van Lourdes. Ze is inmiddels een pubermeisje.quote:Op maandag 5 april 2010 15:05 schreef Sc0tTy het volgende:
je zou zeggen met een ma als Madonna, dat ze er wel wat verzorgder uit zou zien
toch moet ik steeds weer aan die monobrow + snor denken.quote:Op maandag 5 april 2010 15:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het is een oude foto van Lourdes. Ze is inmiddels een pubermeisje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dat ook wel hoorquote:Op maandag 5 april 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
toch moet ik steeds weer aan die monobrow + snor denken.
Die gastquote:Op zondag 25 januari 2009 22:01 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Diana.123 het volgende:
Jakkes wat een lelijke wenkbrauwen. Ik heb van mezelf ook nauwelijks wenkbrauwhaar, dus teken ik ook. Maar met bruine potlood (niet zwart!) en niet van die rare afgebakende strakke strepen. Maar mooi en anatomisch correct.![]()
Ik heb helaas het geld nog niet (er voor over) om ze te laten tattoëren. Met de nieuwste hairstroketechniek kan het heel echt lijken, vaak nog mooier dan 'normale' wenkbrauwen.
Blijkbaar niet, want ze kijken allemaal erg verbaasd en ze plaatsen de foto's meestal zelf op Facebook, Hyves ed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:38 schreef CasJ het volgende:
Hebben die mensen nou echt niet door dat ze héél lelijk zijn...
sry maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:21 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Zo kan het ook
[ afbeelding ]
Ik vind het wel gaaf.
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:12 schreef Mylene het volgende:
Brandy's Dreadful Eyebrow Situation
[ afbeelding ]
Die dunne potlood-streepjes zijn echt walgelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:09 schreef Enfermera het volgende:
Ook een bijdrage van mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat die laatste bij haar foto zet: "Here's a pic from the summer. I'll have to take new ones soon for an update, but not too much has changed.
I'm aware that my brows are a bit thin, but I prefer them that way."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was 't weer voor vandaag
Getekende wenkbrauwen kunnen er ook heel mooi uit zien. (Bij mensen die gewoon amper wenkbrauwen van zichzelf hebben, of hele lichte). Mensen weten het alleen goed op te fokken :'Dquote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef waht het volgende:
[..]
Die dunne potlood-streepjes zijn echt walgelijk.Haar is altijd beter dan zo'n getekende wenkbrauw maar als het een getekende moet zijn dan liever iets dikker en een natuurlijke vorm.
Het kan mooi ja.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen kunnen er ook heel mooi uit zien. (Bij mensen die gewoon amper wenkbrauwen van zichzelf hebben, of hele lichte). Mensen weten het alleen goed op te fokken :'D
Nee dat was in, nu willen ze iedereen aan de gebleekte wenkbrauwen krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |