quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat heeft die ziggo dome met voetbal te maken?
Stadions #13 : Feyenoord naar de 80.000 zitplaatsen
quote:Behalve concerten zou de muziektempel in de toekomst ook plek moeten bieden aan evenementen als Holiday on Ice, een indoor voetbaltoernooi of grootschalige congressen.
Al gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AFC Ajax topic #1180: Heb jij Suarez al?
Nee, je krijgt geen ban als je een keertje met kanker scheldt.quote:
Hij doet het wel vaker. Vorige week kreeg ik ook al "kanker" naar me toe gesmeten door hem. Check de notes maar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen ban als je een keertje met kanker scheldt.
Offtopic en totaal niet grappigquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:41 schreef kevin6188 het volgende:
Drink er een op Been en kom ons volgende week weer vervelen ofzo.
Alsnog geen reden om een ban aan te vragen. Dat wordt alleen gedaan als iemand continue de sfeer verziekt of als iemand heftige dingen zegt. Niet na een paar keer kanker verspreid over een paar maanden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij doet het wel vaker. Vorige week kreeg ik ook al "kanker" naar me toe gesmeten door hem. Check de notes maar.
Gast, waarom steeds die vraag naar een ban?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sowieso een ban toch? Of mag "Kankerkneus" nu opeens weer wel?
Ah ok. Dan is dat duidelijk. Dan kan ik het woord ook af en toe gebruikenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet na een paar keer kanker verspreid over een paar maanden.
Ik werd om "debiel" al gebanned. "Kankerkneus" zou dan toch zeker een ban zijn?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast, waarom steeds die vraag naar een ban?
Van wat ik gemerkt hebt ging jij vaker over de schreef dan HeinekenAFCA.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik werd om "debiel" al gebanned. "Kankerkneus" zou dan toch zeker een ban zijn?
Wat zit je nou te zeuren?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ah ok. Dan is dat duidelijk. Dan kan ik het woord ook af en toe gebruiken
Nee, doe maar niet. Heb het in het topic gezet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar we mogen vanaf nu iedereen veredelde gymzaal dus in het stadiontopic posten?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen ban als je een keertje met kanker scheldt.
Kom je nou overal over janken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Offtopic en totaal niet grappig
Hoe vaak gaan jullie feedbacken, terwijl ik veel eerder benquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef sjimz het volgende:
Wie wordt de opvolger van Peter Boeve ?
Hoeveel van deze topics zijn nog nodig?
Omdat ik nu niet meer sneller kan zijn met modden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan jullie feedbacken, terwijl ik veel eerder ben.
Heeft een aparte status, krijgt ook kortere bans en zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja wanneer krijgt die tong een keer op zn flikker met al die bagger van hem.
En als iemand je dood verwenst?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsnog geen reden om een ban aan te vragen. Dat wordt alleen gedaan als iemand continue de sfeer verziekt of als iemand heftige dingen zegt. Niet na een paar keer kanker verspreid over een paar maanden.
Of als iemand dit soort idiote, uitlokkende posts gaat plaatsen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En als iemand je dood verwenst?
Lees het topic nog eens na zou ik zeggen. Het is nu wel genoeg gegaan over jouw "probleempje"quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En als iemand je dood verwenst?
Die post was op waarheid gebaseerd toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Of als iemand dit soort idiote, uitlokkende posts gaat plaatsen?
[..]
Jorien, flikker alsjeblieft een eind op. (Geen doodsverwensing).
er is om gelachen en weer overgegaan op de orde van de dag.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Het grote Feyenoord-topic #440: Met de sporen van Peter Bosz
Een troll lijkt mij?
Ik dacht even dat je mijn reacties ook had laten staan, maar die zijn dus ook verwijderd. 14.gifquote:
neu, die waren ook allemaal door het verwijderen van zijn posts, zinloos geworden he.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mijn reacties ook had laten staan, maar die zijn dus ook verwijderd. 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |