Met Volendam - Roda draaide men veel Rowwen Heze...quote:Op zondag 25 januari 2009 20:46 schreef JeffreyADO het volgende:
Trouwens ik gun Volendam geen degradatie.
Was er vandaag heen, ze gingen bij de warming up Oh Oh Den Haag aanzetten. iig wel gastvriendelijk
mut ie nie hen bier drinkenquote:
De vatjes gingen aal al naar huisquote:
quote:
Moet De Graafschap eerst nog winnen van PSV of Vitesse uit bij Willem II, eerst zien...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef Espabilado het volgende:
Het is goed mogelijk dat na dit weekend feyenoord maar 2 punten van de degredatiestreep afstaat
Slechter dan Mathijs kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:01 schreef venomsnake het volgende:
Wat ben ik blij dat Fledderus niet meer bij Groningen speelt zeg.
Wie wel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:47 schreef Adelante het volgende:
Wat een kneus zeg, hij durft niet eens Humerto aan te kijken.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie wel?
Humberto's face is like a horror.
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:47 schreef Adelante het volgende:
Wat een kneus zeg, hij durft niet eens Humerto aan te kijken.
Been heeft gelijk: zwaar straffen die gast met een boete of terugzetten naar het tweede
VD Bergh werd gewisseld en was het daar overduidelijk niet mee eens. Hij gaf zijn vervanger geen hand, schold de trainer verrot en trapte een fles hard weg (raakte ie toch nog wat vanavondquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Er komen steeds mindermeer mensen naar Roda volgens mij.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Programma vandaag:
20:45 Ajax - SC Heerenveen
Hup Utrechtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:52 schreef Robinhoo het volgende:
hup ADO, Willem II, Volendam en Heerenveen
Wo 04-02-09 21:00 FC Groningen - NEC hup NECquote:
Groningen iets sterker, maar laatste pass is steeds niet goed.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:07 schreef TvhN het volgende:
Hoe verloopt de wedstrijd?
Zit op een kutstream te kijken. Wedstrijd golf wat op en neer volgens mij. Pedersen lijkt wel aardig te spelen. Maar zoals gezegd kutstream dus hapert hier en daar wat.quote:
Net als het veld: knollen op een zandbakquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:07 schreef TvhN het volgende:
Hoe verloopt de wedstrijd?
Neem aan dat je vandaag toch wel voor Vitesse bent? bij wijze van hóge uitzondering...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:58 schreef Stofje het volgende:
Hup NAC.
Ik ben voor jouw geluk, dus sowieso.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:20 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Neem aan dat je vandaag toch wel voor Vitesse bent? bij wijze van hóge uitzondering...
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben voor jouw geluk, dus sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Ik doe niet andersquote:
Ja maar jij bent Tong.quote:
Ok heb je gelijk inquote:
0-0 Niks meer en niks minder.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:37 schreef Kerol het volgende:
Net terug van werk, hoe verloopt Grunn?
Precies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Net als Berg in zijn eerste paar wedstrijden voor de FC.quote:
Beste mat van NL, door gloeilampen gekweektquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben voor jouw geluk, dus sowieso.
Maar om Matthijs er in te zetten ipv hem gewoon in het veld houden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:48 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, ergens begrijp ik het wel.
Pedersen was duidelijk nog niet fit. Speelde niet best imo.
Die gaat geen potten breken ben ik bang.quote:
Hebben de lampjes uit Eindhoven dat toch goed gedaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beste mat van NL, door gloeilampen gekweekt
Mjah.. Ik had hem gewisseld voor een spits uit jong Groningen denk ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:49 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar om Matthijs er in te zetten ipv hem gewoon in het veld houden.
Precies Kluin een kans geven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah.. Ik had hem gewisseld voor een spits uit jong Groningen denk ik.
Maar ik had Pedersen er ook uit gehaald. Die raakte geen pepernoot..
Ik zal deel 124 alvast klaarzettenquote:
Paul Matthijs TT.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zal deel 124 alvast klaarzetten
graag niks over vorige week in de TTquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zal deel 124 alvast klaarzetten
Maakte je dat op uit het verslag van Vitesselive? Of kijk je? Want die gasten zijn zó ontzettend vaag samen, heb wel door dat er een kans was en iets met Junker en Wolfswinkel, maar hoe en wat....geen ideequote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:06 schreef Espabilado het volgende:Junker op de lat en rebound met het hoofd net naast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |