Maar om Matthijs er in te zetten ipv hem gewoon in het veld houden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:48 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, ergens begrijp ik het wel.
Pedersen was duidelijk nog niet fit. Speelde niet best imo.
Die gaat geen potten breken ben ik bang.quote:
Hebben de lampjes uit Eindhoven dat toch goed gedaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beste mat van NL, door gloeilampen gekweekt
Mjah.. Ik had hem gewisseld voor een spits uit jong Groningen denk ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:49 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar om Matthijs er in te zetten ipv hem gewoon in het veld houden.
Precies Kluin een kans geven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah.. Ik had hem gewisseld voor een spits uit jong Groningen denk ik.
Maar ik had Pedersen er ook uit gehaald. Die raakte geen pepernoot..
Ik zal deel 124 alvast klaarzettenquote:
Paul Matthijs TT.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zal deel 124 alvast klaarzetten
graag niks over vorige week in de TTquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zal deel 124 alvast klaarzetten
Maakte je dat op uit het verslag van Vitesselive? Of kijk je? Want die gasten zijn zó ontzettend vaag samen, heb wel door dat er een kans was en iets met Junker en Wolfswinkel, maar hoe en wat....geen ideequote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:06 schreef Espabilado het volgende:Junker op de lat en rebound met het hoofd net naast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |