Ja, dat is om een of andere reden altijd zo'n gekut, niet normaal. Je denkt van: ff een vinkje verplaatsen van stereo naar 5.1, en die pc snapt wel wat ie moet doen. Maar nee hoor. Ik zit na iedere Windows-installatie weer een uur te kloten, en daarna blijf ik er maar angstvallig vanaf zodra het werkt. Maar soms veranderen de instellingen vanzelf weer, waardoor ik weer een uur kan gaan zoekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef mschol het volgende:
heeft eff geduurd maar ook m'n pc snapt nu dattie 5.1 audio naar reciever kan verzenden(en m'n reciever snapt op zijn beurt dattie dat ook netjes als 5.1 moet weergeven
)
HDMI is leuk, maar niet als het niet 100% lekker werkt
Ik merk eigenlijk ook geen verandering...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:48 schreef Cothen het volgende:
mogguh
Zie eerlijk gezegd niet eens een verschil
mja hijs nog niet perfect, maar daarvoor moet ik handleiding reciever gaan lezen..quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:15 schreef Bart het volgende:
Mogge
[..]
Ja, dat is om een of andere reden altijd zo'n gekut, niet normaal. Je denkt van: ff een vinkje verplaatsen van stereo naar 5.1, en die pc snapt wel wat ie moet doen. Maar nee hoor. Ik zit na iedere Windows-installatie weer een uur te kloten, en daarna blijf ik er maar angstvallig vanaf zodra het werkt. Maar soms veranderen de instellingen vanzelf weer, waardoor ik weer een uur kan gaan zoeken
Oh, misschien is dat het welquote:
Zo. Dat deed even pijn aan mijn ogenquote:
* Bart heeft wat zinnigs gezegd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef Cothen het volgende:
Misschien kan een van jullie nog iets zinnigs zeggen: Nieuw huis, nieuwe tv's... kortom: stress
Je ziet hier in DIG, dus we willen merk en type weten!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:41 schreef phluphy het volgende:
* phluphy ook.
Ik had er net afgelopen zondag één gekocht, vanuit mijn luie stoel.
Gisteravond reeds in gebruik genomen.
Ja, helemaalquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef phluphy het volgende:
Oh, nou niets spectaculairs of zo. We zijn niet zulke intensieve tv kijkers.
We hebben op de bovenverdieping een aparte tv kamer, waar de dvd speler en een surround dinges is geïnstalleerd. Daar kijken we films (hooguit 1 per week).
Maar we wilden eigenlijk in de woonkamer toch een (kleine) tv om even snel het journaal of af en toe een docu te kijken. Maar liever geen "meubelstuk", dus het is geworden: 32LG3000. LCD, 32", waar een mooi plekje aan de muur voor vrij was.
De prijzen vielen me overigens enorm mee, ik heb voor deze ¤ 378 betaald via een online-shop. In de winkel, en ook bij bol.com, was diezelfde tv een stuk duurder.
Beeld en geluid zijn prima.![]()
Zo, tevreden, meester Bart?
Nice die is ook best aardigquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo. Dat deed even pijn aan mijn ogen
Ik heb nu Boom, dat is wel lekker rustig met wolkjes enzo
Althans, dat hangt van het weer af, je moet een woonplaats instellen en dan pakt ie het weer aldaarIn Alkmaar wolkjes, maar in Maastricht sneeuw
Ik heb een talentquote:
Hoii..quote:
<3 <3!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:22 schreef mschol het volgende:
Wall-E op blu-ray overgekocht van m'n broer
Zou dat het zijn? Doorgaans gaan topics gewoon deaudt als ik erin post. met of zonder kudt spelling.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
door den oudt Hollandschen spellink!
Vond 't een hele leuke filmquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:22 schreef mschol het volgende:
Wall-E op blu-ray overgekocht van m'n broer
nah seal had ik inmiddels er al afgehaald om installatie mee te testenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vond 't een hele leuke film. Zo lief
En overgekocht van je broer? In Seal zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |