ik krijg 56 euro terugquote:Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef Pheno het volgende:
Ik zag mijn jaarafschrift weer van het werk. Heerlijk weer drie gezinnen in de bijstand die blij zijn dat ik WEL werk
Waar staat dat bordje nou weer?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze toch?![]()
[ afbeelding ]
Niet half zo nieuw voor mij als een fatsoenlijke seksbeurt
Op Hoogezand-Sappemeer, nou goed??quote:
Oh, dit is gewoon mijn loonstaat hoor, dus loonbelasting er af en die shit.quote:
Laten invullen in voor het plebs!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dit is gewoon mijn loonstaat hoor, dus loonbelasting er af en die shit.
De belasting moet ik nog eens laten invullen als we alles bij elkaar hebben
laten invullen in?quote:
Eensch. Zelf doen, als je het laat doen mis je vaak toch allerlei aftrekposten. Je bent maar een nummer, en het wordt standaard ingevuld, anders kost het teveel tijd.quote:
Apart, dat is bij mij toch niet. Zoek dan een goede accountantquote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eensch. Zelf doen, als je het laat doen mis je vaak toch allerlei aftrekposten. Je bent maar een nummer, en het wordt standaard ingevuld, anders kost het teveel tijd.
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op Hoogezand-Sappemeer, nou goed??
Doaro dus
plebs doet online aangiftequote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
laten invullen in?
Het plebs gebruikt die stomme diskette, ik heb een accountant
En zeg eens, denkt jouw accountant aan alle aftrekposten? Kosten voor dieet, vervoerskosten voor doktersbezoek en ziekenhuisbezoek, premie voor de dela, huisapotheek (of hoger, indien te bewijzen), vaste aftrek voor chronisch ziekte, studiekosten... enz enz?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
laten invullen in?
Het plebs gebruikt die stomme diskette, ik heb een accountant
Oh ja, dat online gedeelte. Laat ik maar niets zeggen over hoe dat achter de schermen gegaan is....quote:
vertelquote:Op zondag 25 januari 2009 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat online gedeelte. Laat ik maar niets zeggen over hoe dat achter de schermen gegaan is....
Ja. Maar ik ken haar leermeester dan ook erg goedquote:Op zondag 25 januari 2009 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En zeg eens, denkt jouw accountant aan alle aftrekposten? Kosten voor dieet, vervoerskosten voor doktersbezoek en ziekenhuisbezoek, premie voor de dela, huisapotheek (of hoger, indien te bewijzen), vaste aftrek voor chronisch ziekte, studiekosten... enz enz?
Daar heb ik iets voor getekend. Helaas, dat mag ik nietquote:
ah, das jammerquote:Op zondag 25 januari 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb ik iets voor getekend. Helaas, dat mag ik niet
Eng issie he?quote:
waar zijn z'n flippers?quote:
Volgens mij vroeg que er omquote:
Op die kale kop!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, das jammer
[..]
Eng issie he?
[..]
waar zijn z'n flippers?
Als je een keer iin Amstelveen een foto van t bordje komt maken wil ik jouw vulpen ook wel even vast komen houden hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |