Ik heb al 3 dagen geen koffie meer op...quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dagen geen koffie meer op...
Ik al ruim 20 jaar niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dagen geen koffie meer op...
30 zou ik ook wel kunnen halen, maar ja, toch 1x geprobeerd...1 slokje enquote:
dat heb ik met rivellaquote:Op zondag 25 januari 2009 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
30 zou ik ook wel kunnen halen, maar ja, toch 1x geprobeerd...1 slokje en
heb je iets gesnoven?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:09 schreef Pheno het volgende:
Zo, even op padipro inloggen en mijn abo verlengen
oh zeg dat danquote:
je weet dat we alleen een treinbordje gaan bekijken op de date he?quote:
Koffie. Seks gisteren nog.quote:
koffie alweer een uurtje terugquote:Op zondag 25 januari 2009 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koffie. Seks gisteren nog.
Oh wacht, TMI.
Ik zit me af te vragen of ik alsnog de instructor cursus ga doen. het is wel duur, en ik ga het e rniet uithalen denk ik. Dus ik laat het maar een jaartje even als divemaster, daarna ga ik wel kijken. Of de staatsloterij moet lief doen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef Muck het volgende:
[..]
oh zeg dat dan
[..]
je weet dat we alleen een treinbordje gaan bekijken op de date he?
mja, de staats mag ook weleens lief doen tegen mijquote:Op zondag 25 januari 2009 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen of ik alsnog de instructor cursus ga doen. het is wel duur, en ik ga het e rniet uithalen denk ik. Dus ik laat het maar een jaartje even als divemaster, daarna ga ik wel kijken. Of de staatsloterij moet lief doen.
Deze toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:12 schreef Muck het volgende:
je weet dat we alleen een treinbordje gaan bekijken op de date he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |