Dat is helemaal niet de bedoeling hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk om te leven, dat er tig elleboogwerkers zijn die leven om te werken moeten zij weten.
Ik voorzie een redelijke hoeveelheid posts op FOK!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef Pheno het volgende:
Morgen eerst uitslapen tot 7 uur, daarna boodschappen doen, daarna mijn hoofd weer laten scheren en wat lamballen. En dan is het avondeten. Daarna komen ze hier een vergadering houden waar ik niets mee te maken heb, dus ga ik meer lamballen of zo.
Kortom, een enerverende dag morgen.
Ik verwacht er niet veel van. Meestal is dat onder werktijd. Ik kan niet 100% met alleen werk zijn, met afleiding doe ik vreemd genoeg veel meer op zo'n dag. Raar brein.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik voorzie een redelijke hoeveelheid posts op FOK!
Wazzup!!!!!!!!!!!quote:
De wat wekenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:41 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ben blij met de supertoeterweken. Jee, we worden steeds debieler gemaakt. Eerst die hamsterweken, nu weer dit soort onzin. Het zijn toch volwassen mensen die ze willen aanspreken?
De supertoeterweken. Zie ik net op tv.quote:
Jij bent er dus niet zo een die dan wel even 20 km omrijdt met de auto omdat bij die supermarkt de hagelslag 12 cent goedkoper is ?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De supertoeterweken. Zie ik net op tv.
Shoot me, ik kom bij de AH voor mijn niet verse producten, de rest haal ik bij poelier, groenteboer etc. Ik ga niet elke supermarktaf omdat iets daar een dubbeltje goedkoper is, dat kost me tijd.
Niks is up, gewoon achterin gaan zittenquote:
En dan niet beseffen dat de rit er naar toe op zijn minst tijd en/of benzine kostquote:Op zondag 25 januari 2009 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent er dus niet zo een die dan wel even 20 km omrijdt met de auto omdat bij die supermarkt de hagelslag 12 cent goedkoper is ?
Achterinquote:Op zondag 25 januari 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks is up, gewoon achterin gaan zitten
Nvr mindquote:
Ja, nou wil ik het weten ook!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nvr mindVerhaaltje van een groningse buschauffeur in Amerika... Ken je blijkbaar niet
Maar dat telt niet hequote:Op zondag 25 januari 2009 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan niet beseffen dat de rit er naar toe op zijn minst tijd en/of benzine kost
Bij hen niet. Ik heb geen benzinekosten, maar ik heb er helemaal geen zin in dat soort onzin.quote:
Nou ik post toch... dan ben ik er toch?quote:
Je kunt gewoon d eyoutube link in je reactie plaatsen, de kutsoftware doet de rest.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klik, want ik weet niet hoe ik hier youtubelinkjes post
+1 scherp.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou ik post toch... dan ben ik er toch?
Oh... Weet ik dat voor de volgende keerquote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt gewoon d eyoutube link in je reactie plaatsen, de kutsoftware doet de rest.
Gewoon vragen, we bijten niet. In het ergste geval moet je met een vulpen spelen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... Weet ik dat voor de volgende keer![]()
quote:
Whehequote:Op zondag 25 januari 2009 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon vragen, we bijten niet. In het ergste geval moet je met een vulpen spelen.
Ach, kom er meestal vanzelf wel achter... hoewel ik vind t leuk om me teen vulpen te spelenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon vragen, we bijten niet. In het ergste geval moet je met een vulpen spelen.
Zolang het niet op je kleren komt!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, kom er meestal vanzelf wel achter... hoewel ik vind t leuk om me teen vulpen te spelen
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je de inkt daarna wel weer bijgevuld?quote:
Ik heb nog steeds geen nieuwe inktpatronen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je de inkt daarna wel weer bijgevuld?
O h dear.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen nieuwe inktpatronen.
Gatver!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:05 schreef Pheno het volgende:
Hoeveel ik er daarvan al niet kapot heb geknaagd
Daar zijn ze voor!quote:
Passers en geodriehoeken in het systeemplafondje gooien was eerder mijn sport. Alleen was het lullig als zo'n passer weer naar beneden kwamquote:Op zondag 25 januari 2009 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de brugklas maakten we daar proppenschieters van!
Ik kauw ook op de achterkant!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die dingen zijn om mee te schrijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |