Boer!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Burp
Kijk naar de linknaam en weet dat het de Lounge was. Zonder faalhazen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom waren wij niet uitgenodigd voor die halve KSC-meet?
Dat was ik welquote:Op zondag 25 januari 2009 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom waren wij niet uitgenodigd voor die halve KSC-meet?
Je wilde/kon niet. Dat kan.quote:
Volgens mij was ze toen al met die tarzan bezig in de slaapkamer.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was er later ook evenik heb pavlina met de dikke tieten alleen niet gezien
Dan nog tel ik zo 3 KSC'ers, dus jullie hadden ons best mogen uitnodigen!quote:Op zondag 25 januari 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk naar de linknaam en weet dat het de Lounge was. Zonder faalhazen.
Wij hadden geen tijdquote:Op zondag 25 januari 2009 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog tel ik zo 3 KSC'ers, dus jullie hadden ons best mogen uitnodigen!
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je een keer iin Amstelveen een foto van t bordje komt maken wil ik jouw vulpen ook wel even vast komen houden hoor
Niet goed gekeken, die was er echt welquote:Op zondag 25 januari 2009 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was er later ook evenik heb pavlina met de dikke tieten alleen niet gezien
En dan kwamen jullie toch nietquote:Op zondag 25 januari 2009 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hele BBQ was op mijn kosten. Ik vraag dus wie ik wil. Loungies.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
betaal zelf je koffie dan maar in Diemquote:Op zondag 25 januari 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hele BBQ was op mijn kosten. Ik vraag dus wil ik wil. Loungies.
Nog vragen?
die was in dr kamer denk ik toen ik kwam was er pas heul laat remember?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed gekeken, die was er echt wel
Waar?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]En kijk mij nu net eens een mooie dame posten
Niks voor jou toevallig?
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
betaal zelf je koffie dan maar in Diem
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die was in dr kamer denk ik toen ik kwam was er pas heul laat remember?
Ja, best wel veel eigenlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hele BBQ was op mijn kosten. Ik vraag dus wie ik wil. Loungies.
Nog vragen?
Ja je was er pas laat idd.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die was in dr kamer denk ik toen ik kwam was er pas heul laat remember?
Trustequote:Op zondag 25 januari 2009 22:09 schreef Muck het volgende:
ik ben supergaar van het leren, verslagen maken en weet ik veel, dus de laptop gaat een tijdje uit![]()
Ja, wanneer organiseer je nou die KSC-BBQ waar we het vorige week over hadden?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hele BBQ was op mijn kosten. Ik vraag dus wie ik wil. Loungies.
Nog vragen?
Dat regelen we allemaal. Ik maak wel spiesjes. Kan ik mooi in de ochtend even maken. De dag ervoor naar de poelier om het vlees te halen en de groenteboer ook even lastig vallen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wanneer organiseer je nou die KSC-BBQ waar we het vorige week over hadden?
Nietquote:Op zondag 25 januari 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wanneer organiseer je nou die KSC-BBQ waar we het vorige week over hadden?
Dan is het maandagquote:Op zondag 25 januari 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
Wat zal morgen de reden zijn dat fok weer plat ligt?
Truste droomquote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
truste Muck
Ik ga zo ook naar bed. Truste allen dus
Slaap ze,quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
truste Muck
Ik ga zo ook naar bed. Truste allen dus
Je zou ook werk kunnen zoekenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef Pheno het volgende:
Morgen eerst uitslapen tot 7 uur, daarna boodschappen doen, daarna mijn hoofd weer laten scheren en wat lamballen. En dan is het avondeten. Daarna komen ze hier een vergadering houden waar ik niets mee te maken heb, dus ga ik meer lamballen of zo.
Kortom, een enerverende dag morgen.
Dat is voor het plebs.quote:
Laat Jan-Peter dit maar niet horen. Werken moet jequote:Op zondag 25 januari 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, waaromz ou ik 40+ uur gaan werken als ik ook met minder prima rond kan komen? Ben me gek, dan werk ik voor de belasting.
Ja, mij maakt het niet uit hoorquote:
Allemaal met droom meequote:Op zondag 25 januari 2009 22:35 schreef Pheno het volgende:
En waar zijn die andere ksc'ers? ook naar bed?
Bezig met nuttiger dngen dan KSCquote:Op zondag 25 januari 2009 22:35 schreef Pheno het volgende:
En waar zijn die andere ksc'ers? ook naar bed?
Ik werk om te leven, dat er tig elleboogwerkers zijn die leven om te werken moeten zij weten.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat Jan-Peter dit maar niet horen. Werken moet je
Kan dat op zondag? Zeker pr0n downloaden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |