Niveau ligt wel 10 keer lager.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:29 schreef evert het volgende:
deze partij is 10 keer leuker als van bijv. del porto-cilic, dat was een drama
Haha ..veel kijkplezierquote:
Eigenlijk toch wel raar dat ze nu nog een wedstrijd gaan starten, en dat allemaal voor de commercie.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
Tegen 23.30 local time de start lijkt me, dat komt redelijk in de buurt van die partij tegen Hewitt vorig jaar.
Ze hadden bij het ingaan van de derde set beter op de andere baan kunnen starten ja, had ze een uur gescheeld.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel raar dat ze nu nog een wedstrijd gaan starten, en dat allemaal voor de commercie.
Vreemd iddquote:Op zondag 25 januari 2009 12:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel raar dat ze nu nog een wedstrijd gaan starten, en dat allemaal voor de commercie.
En de toeschouwers hoeven er niet vroeg uit om te gaan werken ?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:01 schreef sven2345 het volgende:
Achja ze worden er goed voor betaald hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:07 schreef Nalbandian het volgende:Baggy
Deze is goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op Wimbledon was de helft al het stadion uitgezet.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik verwacht dat er straks weer met stoelen wordt gesmeten![]()
Damn ! wat een jostiefans
http://www.atdhe.net/quote:Op zondag 25 januari 2009 13:35 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Thanks. Toch maar een tientje betalen dan.
Euh...de wedstrijd is ook live te zien op Eurosportquote:Op zondag 25 januari 2009 13:35 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Thanks. Toch maar een tientje betalen dan.
Brr, dat was zo engquote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als er eentje flink door zijn/haar enkel gaat, moet ik elke keer weer denken aan die keer dat Stich door zijn enkel ging.
Het commentaar op Betfair vind ik altijd erg goed, daar gaat het me omquote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Euh...de wedstrijd is ook live te zien op Eurosport
http://www.rojadirecta.com/canal/australian_open_1.htmquote:Op zondag 25 januari 2009 13:58 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik dacht na de 1e set, djoko gaat hem vloeren maar daar ziet het er niet naar uit.
Als iemand zomaar puur spontaan uit het niets zin heeft om een link naar een livestream te geven dan moet hij/zij zich niet bezwaard voelen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Go Baggy! ~
Dokic door is leuk.Ik ga zo de Federer samenvatting even bekijken op de NOS. Het is om 14.15 uur zo ver daar.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
Baghdatis geen enkele winner in de eerste set!
Zelfs ik had er wel een gemaakt.
Kijk een stuk of tien posts boven je.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:58 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik dacht na de 1e set, djoko gaat hem vloeren maar daar ziet het er niet naar uit.
Als iemand zomaar puur spontaan uit het niets zin heeft om een link naar een livestream te geven dan moet hij/zij zich niet bezwaard voelen.
altijd fijn om iets te kiezen te hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Kijk een stuk of tien posts boven je.
Ik kende hem niet, bedankt voor de link (Ajax nu aan het kijken))quote:Op zondag 25 januari 2009 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
Kennen jullie deze site al: http://atdhe.net/ ? Ziet er goed uit allemaal! De tennislinks staan bovenaan. En het beeld is behoorlijk goed, zelfs als je het op volledig scherm zet.
Edit: hij was al genoemd.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik kende hem niet, bedankt voor de link (Ajax nu aan het kijken))
Bij mij ookquote:Op zondag 25 januari 2009 12:25 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had gisteren na het uitgaan nog even naar Del Potro gekeken, maar die vond ik als een dweil spelen.
Daarna in slaap gevallen op de bank en ik werd wakker toen Berdych twee sets voor kwam, dus mijn wederopstanding liep gelijk met die van Federer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |