Genieten hoor. En wat dacht je van een fitte Roddick tegen Djoko of Baghdatisquote:Op zondag 25 januari 2009 11:04 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende ronde dus Federer-Del Potro, dat belooft wat.
Inderdaad!quote:Op zondag 25 januari 2009 11:04 schreef Mr-Sander het volgende:
Die vrouwenpartij is trouwens echt slo-pend. Ik wil gewoon Baghdatis-Đoković!
Doe maar, anders had ik nog ff kunnen doorslapenquote:
Dat wordt idd een stuk minder slapenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:05 schreef Wopper1 het volgende:
Tijd voor Baghdatis - Djokovic
[..]
Genieten hoor. En wat dacht je van een fitte Roddick tegen Djoko of Baghdatis![]()
.
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:05 schreef Wopper1 het volgende:
Tijd voor Baghdatis - Djokovic
[..]
Genieten hoor. En wat dacht je van een fitte Roddick tegen Djoko of Baghdatis![]()
.
Je hebt smaak !quote:
Echt wel !quote:Op zondag 25 januari 2009 11:11 schreef sven2345 het volgende:
Ik zie roddick niet echt een kans maken tegen djoko of baghdatis:P
Als het tennis begint gaat Eurosport naar het biathlon vrees ik (12.10).quote:Op zondag 25 januari 2009 11:13 schreef Bruce117 het volgende:
Wordt er nog ergens tennis uitgezonden ?
Ook heel mooi om te zienquote:Op zondag 25 januari 2009 11:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als het tennis begint gaat Eurosport naar het biathlon vrees ik (12.10).
Prachtige sport maar tijdens een Grand Slam mogen ze best een weekend vrij zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 11:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ook heel mooi om te zien
Maar daar zal wel niet iedereen het mee eens zijn
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:25 schreef sven2345 het volgende:
achjah eurosport zend biathlon alleen maar uit omdat het goedkoop is
Het was goedkoper geweest om het niet uit te zenden en om de AO uit te zenden, die rechten hebben ze immers al.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:28 schreef sven2345 het volgende:
daarmee bedoel ik...de uitzendrechten zijn goedkoop
En ik bedoel dat het een zeer populaire sport is in Europa.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:28 schreef sven2345 het volgende:
daarmee bedoel ik...de uitzendrechten zijn goedkoop
Inderdaad en dat is ook gewoon het geval.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
"Het ziet er niet allemaal zo geweldig atletisch uit bij Kleybanova", Kristie zegt eigenlijk gewoon dat ze te dik is natuurlijk.
Moet je toch even de 3e set afwachtenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
Voortmaken Dokic !
Moet op tijd Grunningen zien verliezen
Ik zie haar toch liever winnen dan Dokicquote:Op zondag 25 januari 2009 12:10 schreef qonmann het volgende:
Die Russin is ook geen aanwinst voor het damestennis, qua looks..
want?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie haar toch liever winnen dan Dokic
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:21 schreef Quoi het volgende:
Kolere, wat een saaie partij...........en dat duurt maar en duurt maar! Ik wil Djokovic!
Beide dames ogen niet fit en nemen 0 initiatief naar het net.....
Ga zelf maar even een uurtje tennissen, want dit kan ik niet meer aanzien.
Dokic een kutuitstraling heeft!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie haar toch liever winnen dan Dokic
Als er eentje flink door zijn/haar enkel gaat, moet ik elke keer weer denken aan die keer dat Stich door zijn enkel ging.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:45 schreef tong80 het volgende:
Die enkel klapte lekker dubbel zeg.
Toch schijnt het mee te vallen
7-6 voor Dokic in de derde set
Niveau ligt wel 10 keer lager.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:29 schreef evert het volgende:
deze partij is 10 keer leuker als van bijv. del porto-cilic, dat was een drama
Haha ..veel kijkplezierquote:
Eigenlijk toch wel raar dat ze nu nog een wedstrijd gaan starten, en dat allemaal voor de commercie.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:53 schreef Ambrosius het volgende:
Tegen 23.30 local time de start lijkt me, dat komt redelijk in de buurt van die partij tegen Hewitt vorig jaar.
Ze hadden bij het ingaan van de derde set beter op de andere baan kunnen starten ja, had ze een uur gescheeld.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel raar dat ze nu nog een wedstrijd gaan starten, en dat allemaal voor de commercie.
Vreemd iddquote:Op zondag 25 januari 2009 12:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel raar dat ze nu nog een wedstrijd gaan starten, en dat allemaal voor de commercie.
En de toeschouwers hoeven er niet vroeg uit om te gaan werken ?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:01 schreef sven2345 het volgende:
Achja ze worden er goed voor betaald hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:07 schreef Nalbandian het volgende:Baggy
Deze is goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op Wimbledon was de helft al het stadion uitgezet.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik verwacht dat er straks weer met stoelen wordt gesmeten![]()
Damn ! wat een jostiefans
http://www.atdhe.net/quote:Op zondag 25 januari 2009 13:35 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Thanks. Toch maar een tientje betalen dan.
Euh...de wedstrijd is ook live te zien op Eurosportquote:Op zondag 25 januari 2009 13:35 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Thanks. Toch maar een tientje betalen dan.
Brr, dat was zo engquote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als er eentje flink door zijn/haar enkel gaat, moet ik elke keer weer denken aan die keer dat Stich door zijn enkel ging.
Het commentaar op Betfair vind ik altijd erg goed, daar gaat het me omquote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Euh...de wedstrijd is ook live te zien op Eurosport
http://www.rojadirecta.com/canal/australian_open_1.htmquote:Op zondag 25 januari 2009 13:58 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik dacht na de 1e set, djoko gaat hem vloeren maar daar ziet het er niet naar uit.
Als iemand zomaar puur spontaan uit het niets zin heeft om een link naar een livestream te geven dan moet hij/zij zich niet bezwaard voelen.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Go Baggy! ~
Dokic door is leuk.Ik ga zo de Federer samenvatting even bekijken op de NOS. Het is om 14.15 uur zo ver daar.
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
Baghdatis geen enkele winner in de eerste set!
Zelfs ik had er wel een gemaakt.
Kijk een stuk of tien posts boven je.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:58 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik dacht na de 1e set, djoko gaat hem vloeren maar daar ziet het er niet naar uit.
Als iemand zomaar puur spontaan uit het niets zin heeft om een link naar een livestream te geven dan moet hij/zij zich niet bezwaard voelen.
altijd fijn om iets te kiezen te hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:20 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Kijk een stuk of tien posts boven je.
Ik kende hem niet, bedankt voor de link (Ajax nu aan het kijken))quote:Op zondag 25 januari 2009 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
Kennen jullie deze site al: http://atdhe.net/ ? Ziet er goed uit allemaal! De tennislinks staan bovenaan. En het beeld is behoorlijk goed, zelfs als je het op volledig scherm zet.
Edit: hij was al genoemd.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik kende hem niet, bedankt voor de link (Ajax nu aan het kijken))
Bij mij ookquote:Op zondag 25 januari 2009 12:25 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had gisteren na het uitgaan nog even naar Del Potro gekeken, maar die vond ik als een dweil spelen.
Daarna in slaap gevallen op de bank en ik werd wakker toen Berdych twee sets voor kwam, dus mijn wederopstanding liep gelijk met die van Federer.
Hey, dat moet ik vanavond nog zienquote:
Niemand zal de Wimbledonoverwinning van Ivanisevic ooit kunnen overtreffenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Baghdatis doet mij soms denken aan Ivanisevic, die was ook zo'n cultheld.
Baghdatis mag het racket van Ivanisevic nog niet bespannen, zeg. Misschien mag je hem over 10 jaar met Goran vergelijken als hij vijf GS finales heeft verloren alvorens er één te winnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Baghdatis doet mij soms denken aan Ivanisevic, die was ook zo'n cultheld.
Hier nog een.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:20 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Bij mij ook
Ik zette de TV aan en Federer won plotseling 3 sets
Hij bedoelt ook niet kwa prestaties...quote:Op zondag 25 januari 2009 15:54 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Baghdatis mag het racket van Ivanisevic nog niet bespannen, zeg. Misschien mag je hem over 10 jaar met Goran vergelijken als hij vijf GS finales heeft verloren alvorens er één te winnen.
Noemt ie Querreyquote:Op zondag 25 januari 2009 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bagdhatis heeft natuurlijk nog niets met cultheld te maken in de zin van och, hij doet het altijd wel leuk in Australie .....
In mijn ogen heeft hij niets wat hem een cultheld maakt.
Sam Querrey daarentegenOf Fabrice Santoro, al is dat meer gewoon een held
Een te lange, slungelige tiener uit Amerika die ondanks het voetenwerk van een olifant zichzelf naar de top-30 van de wereld serveert en zelfs op gravel prestaties neerzet.quote:
Dat verschilt per persoon, ik vind Querrey gewoon een kneusjequote:Op zondag 25 januari 2009 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bagdhatis heeft natuurlijk nog niets met cultheld te maken in de zin van och, hij doet het altijd wel leuk in Australie .....
In mijn ogen heeft hij niets wat hem een cultheld maakt.
Sam Querrey daarentegenOf Fabrice Santoro, al is dat meer gewoon een held
Donald komt wel terug!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, ik vind Querrey gewoon een kneusje.
Ik vind uit de top 100 Monfils, Gonzalez, Safin, Santoro, Spadea en Baghdatis culthelden.
Spadea, Santoro en Safin ben ik met je eensquote:Op zondag 25 januari 2009 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind uit de top 100 Monfils, Gonzalez, Safin, Santoro, Spadea en Baghdatis culthelden.
13-13 5e setquote:Op zondag 25 januari 2009 16:05 schreef Nalbandian het volgende:
Wanneer begint het matten eigenlijk?
Ik denk het ook ja!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan ze nu net zolang door totdat de wedstrijd is afgelopen, of zeggen ze bijvoorbeeld om 3 uur, we nokken ermee?
Ik heb ze wel eens tot 4:30 plaatselijke tijd zien doorspelen.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan ze nu net zolang door totdat de wedstrijd is afgelopen, of zeggen ze bijvoorbeeld om 3 uur, we nokken ermee?
Het is net 2 uur geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Jezus, het is bijna 3 uur in Australië
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, de reactie van Djokovic hoe hij brak naar *5-2. Wat een enge ogen heeft hij toch.
Dat is lang geleden jojoquote:
Idd, had ff geen tijd.quote:
Ik ga er binnenkort maar eens een herstart mee maken denk ik, maar dan een voetbalvariant o.i.d.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd, had ff geen tijd.
Heb je al een winnend systeem?
Klopt, middenin de nacht ook nog.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
Bohh ik wil echt graag Gonzalez (![]()
) - Nadal zien, maar dat komt vast 's nachts.
Toen ik zag dat jij hier had gepost wist ik dat het over Gonzalez zou gaanquote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
Op tijd opstaan. Komt eerder 's ochtends dan 's nachts.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
Even kijken:quote:Op zondag 25 januari 2009 19:52 schreef XL het volgende:
[..]
Op tijd opstaan. Komt eerder 's ochtends dan 's nachts.
quote:Op zondag 25 januari 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er nog meer Gonzalez aanhangers hier?
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk dat die partij van Monfils zo 3.5 uur kan duren. Half uur later gaat dan de volgende wedstrijd van start. Williams kan het ook aardig zwaar gaan krijgen dus ik zou eerder rond 7u verwacht. Half 7 misschien.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:54 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Even kijken:
1.00: Monfils - Simon
Dit zal wel een lange partij worden, denk ik? Daarna krijgen we:
4.00: Azarenka - Williams
Zal redelijk snel afgelopen zijn, gok ik zo. Dus ik denk dat Nadal rond 5.30 begint?
Jazeker! Geweldige forehand, en dan vooral z'n inside-outquote:Op zondag 25 januari 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er nog meer Gonzalez aanhangers hier?
Beetje vervelend eigenlijk dat eerst Serena nog komt, want ik wil Monfils-Simon wel graag zien en Nadal ookquote:Op zondag 25 januari 2009 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat die partij van Monfils zo 3.5 uur kan duren. Half uur later gaat dan de volgende wedstrijd van start. Williams kan het ook aardig zwaar gaan krijgen dus ik zou eerder rond 7u verwacht. Half 7 misschien.
Het mooie is dat hij er wel gruwelijke winners mee KAN slaan. Zie het MP tegen Gasquetquote:Op zondag 25 januari 2009 20:07 schreef Norrage het volgende:
Gonzalez is een held
Maar elke keer als ik zijn backhand zie moet ik huilen...maar dat is ook juist wel cool, dat maakt zijn forehand juist zo stoer omdat hij die dan elke keer gaat gebruiken en om zijn backhand gaat heenlopen
Australian open 2007 tegen Nadal won hij ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef XL het volgende:
Gonzo is hartstikke populair natuurlijk, maar met alleen een forehand kom je er niet tegen de top3. Ik vrees dus een korte wedstrijd met weinig spanning tegen Nadal.
Ik naar alle wedstrijden wel eigenlijk...ik ga hem proberen door te halen denk ik. Zit nu toch in dat ritme. Gisteren geen bal gezien dus dat gaan we nu maar inhalenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:14 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik kijk eigenlijk meer uit naar Murray - Verdasco
Eensquote:Op zondag 25 januari 2009 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik naar alle wedstrijden wel eigenlijk...ik ga hem proberen door te halen denk ik. Zit nu toch in dat ritme. Gisteren geen bal gezien dus dat gaan we nu maar inhalen
De affiches zijn prachtig in ieder geval:
Monfils-Simon
Twee defensieve spelers die beide een gigantisch loopvermogen hebben. Grinden tot je erbij neervalt gecombineerd met een flink aantal wonderballen verwacht ik. Ben van Simon bepaald geen fan maar denk dat het een mooie 4setter(Monfils!) gaat worden.
In driequote:Gonzo-Rafa
Lekker rammen naar elkaars mindere punten. Forehand van Nadal op de backhand van Gonzo en vice versa. Nadal is een stuk fitter nu, zeker na die marathon van Gonzo en is ook wat slimmer. Rafa in 3 of 4 verwacht ik.
Die spanjool is wel in vorm, desondanks Murray in 3 (waarvan 2 afgetekend)quote:Murray-Nando
contrast van stijlen. De slimme, tactische en vaak toch verdedigende Murray tegen het toch vaak blind aanvallen van Verdasco. Murray zal het niet makkelijk hebben tegen hem in deze vorm denk ik, hoewel hij wel zou moeten winnen. In 4 sets denk ik.
Blake glipt voor mij door het toernooi (ik zie weinig van hem), maar de pers is lyrisch. Tsonga wint deze week wel, maar niet overtuigend. Ook zeker niet altijd goed. Blake in 4quote:Blake-Tsonga
Twee mega aanvallende spelers en dat moet dus gewoon spektakel worden. Tsonga is imo de betere speler maar Blake maakt toch wel indruk deze week. Tsonga in 5.
Fotosjoppiequote:Op zondag 25 januari 2009 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
Niet zo gek dat Berdych het zo goed deed, kijk eens naar de schoenen:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of Blake weer zoveel mogelijkheden krijgt om zijn shots te maken.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:05 schreef Wopper1 het volgende:
Ik heb Blake nu al een paar wedstrijden gevolgd, maar hij staat bij vlagen echt gigantisch te spelen.
Gelukkig spelen ze in de avond pas, want dit kan weleens een geweldige kraker worden.
Slechte start voor Lemoine..4-6quote:Op zondag 25 januari 2009 23:45 schreef wimderon het volgende:
Zometeen om 0:00
Junior Girls' Singles - 1st Round
Quirine Lemoine(NED) vs. Sally Peers(AUS)
Om 1:00
Junior Boys' Singles - 1st Round
Hiroyasu Ehara(JPN)[9] vs. Justin Eleveld(NED)
1x Tsonga voor 1 van de Mathieu's gok ikquote:Op maandag 26 januari 2009 01:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Frankrijk wint binnen 5 jaar minstens 2 keer de Davis Cup, wauw wat een materiaal is daar
Mathieu, Monfils, Gasquet, Simon en Mathieu voor de singles en Llodra en Clement kunnen een aardig potje dubbelen. Dang
Laat die Mathieu maar zittenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Frankrijk wint binnen 5 jaar minstens 2 keer de Davis Cup, wauw wat een materiaal is daar
Tsonga, Monfils, Gasquet, Simon en Mathieu voor de singles en Llodra en Clement kunnen een aardig potje dubbelen. Dang![]()
Dat slicen is wel maf ja, maar verdedigen doet hij bijna altijd. Gewoon wachten op een kans.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:27 schreef kevin_ het volgende:
Wat zit die Monfils raar te slicen. Ga is aanvallend spelen..
Moet zo'n team ook uit 4 man bestaan? Llodra/Clement is natuurlijk een topteam maar het zou natuurlijk ideaal zijn als bijvoorbeeld Tsonga met Llodra zou kunnen dubbelen. Dat scheelt dan weer 1 persoon. Je zou dan kunnen kiezen voor een wat minder dubbelteam maar wel voor in ieder geval 3 top 15-spelers in de singlesquote:Op maandag 26 januari 2009 01:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tsonga, Gasquet, Llodra en Clement was het laatste Franse team.
Simon en Monfils zaten er nog niet bij, maar zijn pas vorig jaar op een constant topniveau gaan presteren ...
Ja jammer is dat. Monfils probeerde niet eens door zijn knieën te gaan net met zijn 2e servicequote:Op maandag 26 januari 2009 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Dat was gewoon dramatisch...echt inspelen wat ze staan te doen. 0,0 initiatief.
Ik vond het mooi, net doen alsof ze ergens op een bijbaantje aan het inslaan zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Dat was gewoon dramatisch...echt inspelen wat ze staan te doen. 0,0 initiatief.
en nu ineens de breakquote:Op maandag 26 januari 2009 01:36 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ja jammer is dat. Monfils probeerde niet eens door zijn knieën te gaan net met zijn 2e service.
Volgens mij mag je 5 spelers hebben ..... niet 100 % zekerquote:Op maandag 26 januari 2009 01:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet zo'n team ook uit 4 man bestaan? Llodra/Clement is natuurlijk een topteam maar het zou natuurlijk ideaal zijn als bijvoorbeeld Tsonga met Llodra zou kunnen dubbelen. Dat scheelt dan weer 1 persoon. Je zou dan kunnen kiezen voor een wat minder dubbelteam maar wel voor in ieder geval 3 top 15-spelers in de singles
En zijn eigen gewrichten ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:50 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zie dat Monfils af en toe de baan weer aan het bijschaven is.
en ik van jouw spellingquote:Op maandag 26 januari 2009 01:55 schreef kevin_ het volgende:
Ik wordt treurig van deze partij, ik zie het morgen wel.
againquote:Op maandag 26 januari 2009 02:04 schreef Ambrosius het volgende:
Hierom heb je dus niks aan Mesker, die moet nu doorhebben wat er aan de hand is, maar ze roept maar wat.
Wisntquote:Op maandag 26 januari 2009 02:08 schreef Szura het volgende:
Lemoine naar 5-3* en dus op weg naar winst
Je mag volgende keer best wachten totdat deze vol isquote:Op maandag 26 januari 2009 02:12 schreef Szura het volgende:
[Tennis] Australian Open Topic #7 - Franse broedermoord
Wellus!quote:Op maandag 26 januari 2009 02:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je mag volgende keer best wachten totdat deze vol is, op dit tijdstip gaat het niet zo heel snel natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |