quote:Een penis in erectie kan "breken" (knappen), omdat hij, in tegenstelling tot een slappe penis, niet buigt. Dit gebeurt wanneer de wand van het zwellichaam scheurt, bijvoorbeeld wanneer een man met te veel kracht "misstoot" of de partner te ruw bovenop de penis gaat zitten. Een of meer zwellichamen zullen knappen, wat met een knappend of scheurend geluid gepaard kan gaan. De penis zal krom komen te staan en de erectie verdwijnt. Op de plaats van de breuk ontstaat een zwelling. Bij zulke gevallen is het noodzakelijk snel naar een dokter te gaan.
Ah thanksquote:
Ik hoop niet dat Izzy dood gaat............quote:Op zondag 25 januari 2009 03:09 schreef Espabilado het volgende:
Deze aflevering was eindelijk weer beetje beter. EN eindelijk zijn we van danny af en gaat izzy hopelijk dood
Oh kut nu moet ik een nieuwe openen![]()
Grmbl.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
tvp nu wachten tot de volgende aflevering
Idd ik zat er net lekker in de afgelopen afleveringen.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
tvp nu wachten tot de volgende aflevering
in de volksmond noemen ze dat wel the bone in the penisquote:Op zondag 25 januari 2009 03:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah thanks
maar ze hebben het toch echt over een botwaarom zouden ze anders ook torres erbij halen?
haha, ja ze hebben het over een BONE(R)...quote:Op zondag 25 januari 2009 03:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah thanks
maar ze hebben het toch echt over een botwaarom zouden ze anders ook torres erbij halen?
Ach, medisch gezien klopt er zoveel niet in Grey'squote:Op zondag 25 januari 2009 03:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah thanks
Yup (helaas..)quote:Op zondag 25 januari 2009 12:18 schreef -Marlii- het volgende:
Volgende ep is pas de 5e niet waar? Met die crossover met PP?
en 't begon net weer helemaal leuk te wordenquote:
Dat weet ik jaquote:Op zondag 25 januari 2009 11:03 schreef emss het volgende:
[..]
haha, ja ze hebben het over een BONE(R)...
In het Engels wordt een erectie ook wel een boner genoemd, of een bone (I want to jump your bones).. anyway, maar dat wist je vast wel.
Oh, ok.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik reageerde niet op jou maar op iemand die zei dat de spoilertags niet gebruikt hoeven te worden![]()
Daar ben ik het wel mee eens. De rol die ze nu heeft is saai met Denny maar toch blijft Izzie wel leukquote:Op zondag 25 januari 2009 09:30 schreef marientje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Izzy dood gaat............
Ja, ik zat het me net af te vragen waar die gebleven was in de OP!quote:Op zondag 25 januari 2009 13:08 schreef TNA het volgende:
Ik heb dus een OP gemaakt voor deze reeks: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Grey%27s_Anatomy_USA
Nou ja, het is gewoon spreektaal tussen Grey en Callie, en omdat Grey het waarschijnlijk embarrassing vond om 'penis' te zeggen, hint ze naar een 'bone'. En Callie is er natuurlijk bij gehaald, omdat ze een goede vriendin is van Marc, en hem al eerder naakt gezien heeft. Ik neem aan dat ze niet willen dat het hele ziekenhuis dit te weten komt, vandaar dat ze haar vragen.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat weet ik ja
maar ik ging er vanuit dat ze in deze serie daar iets nauwkeuriger mee zouden zijnmaar zo onderling kun je dat eigenlijk best zeggen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |