Vals krengquote:Op zondag 25 januari 2009 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen..maar heb geen inspiratie
Het is half Duits Bong!!quote:
Bong toch, wat scherp! Jij hebt vast nog niet van de valiumpjes gesnoept vanavond.quote:
Caro heeft zojuist MSN verlaten en is naar bed.quote:
echt niet?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook gewoon zo, ik weet nooit iets om erin te zetten.
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook gewoon zo, ik weet nooit iets om erin te zetten.
Ik heb gezien het tijdstip bewust voor een laagdrempelige TT gekozen.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Caro heeft zojuist MSN verlaten en is naar bed.
Vetquote:Op zondag 25 januari 2009 02:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, nee anders zou de verslavingsfactor optreden, je moet minimaal 4 dagen of meer wachten tot de volgende dosisquote:Op zondag 25 januari 2009 02:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Bong toch, wat scherp! Jij hebt vast nog niet van de valiumpjes gesnoept vanavond.
mzzlquote:Op zondag 25 januari 2009 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gezien het tijdstip bewust voor een laagdrempelige TT gekozen.
Morgenochtend ziet ie vast vol.
Eigenlijk zouden we subsidie moeten krijgen! We houden zo toch een hoop mensen van de straat.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had een verhoogde bloeddruk toen ik vanmiddag fok opzochtquote:Op zondag 25 januari 2009 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik krijg altijd zo'n mini paniekaanvalletje als die lege titelbalk verschijnt.
En is ze er ook niet meer op haar 27-MC bakkie?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Slaap lekker Peter!quote:Op zondag 25 januari 2009 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gezien het tijdstip bewust voor een laagdrempelige TT gekozen.
Morgenochtend zit ie vast vol.
gewoon het wasvoorschrift van je trui of zo. beter dan: "[rls 63] kweetutniezogoehoed" gelulquote:Op zondag 25 januari 2009 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik krijg altijd zo'n mini paniekaanvalletje als die lege titelbalk verschijnt.
Ja herkenbaar.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een verhoogde bloeddruk toen ik vanmiddag fok opzocht
Ik heb af en toe even gekeken of ze er al weer waren. Maar door drukke bezigheden geen bloeddrukverschil.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een verhoogde bloeddruk toen ik vanmiddag fok opzocht
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gewoon het wasvoorschrift van je trui of zo. beter dan: "[rls 63] kweetutniezogoehoed" gelul
Sukkel dat weet je best ... Hoiquote:
werd al gespoild hierbovenquote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury! Lijstje!
![]()
Welkom!![]()
Je moet raden wat RLS is.
Zohóóó Lies jij ben enthousiastquote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury! Lijstje!
![]()
Welkom!![]()
Je moet raden wat RLS is.
Zekers !!!!quote:Op zondag 25 januari 2009 02:36 schreef raaavi het volgende:
[..]
werd al gespoild hierboven!
Hoi Soury, Kent je me nog?
heb je die film gezien : INTO THE WILD?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel een goed programma op Discovery. De laatste 24 uur van Janis Joplin.
Ik ruik ook een complot.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Zohóóó Lies jij ben enthousiast![]()
Zoek je een huis?
Gister nog in KPDquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pfff bohong!![]()
Dat moest ie raden!![]()
Oh nu word ik oud ... Hek tjaquote:Op zondag 25 januari 2009 02:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
........NEEEH
van VROEGAH. denk even na !
Iets met een hek !
Nou das beterquote:
NOPEquote:Op zondag 25 januari 2009 02:38 schreef raaavi het volgende:
[..]
heb je die film gezien : INTO THE WILD?
Bij mij komen er niet voor publicatie geschikte herinneringen op.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
van VROEGAH. denk even na !
Iets met een hek !
Geen idee Lies.. Raavi ken ik wel als user van fok maar waarvanquote:
Zo lang ze dat aan de andere kant van de internetverbinging doen zal het mij worst wezen.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan is het zeker weer tijd voor PMS, dan gaan vrouwen ook een geurtje achterlaten.
Zoals DGK ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee Lies.. Raavi ken ik wel als user van fok maar waarvanIk spook nog wel es in andere topics
Nee bij mijn kledingstukken zijn dat soort labels er uit gerukt of geknipt. Ik kan daar niet tegen. Lijkt godverdomme wel of ze dat met metaal er in naaienquote:
Ietsje oudere puber nu danquote:Op zondag 25 januari 2009 02:43 schreef raaavi het volgende:
[..]
![]()
Soury word oud.
het was tevens een ander account.
wel zelfde naam
misschien een A meer
Ik nooit!quote:Op zondag 25 januari 2009 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik spook nog wel es in andere topics
Welles ik betrap je regelmatigquote:
Dan lurken we in dezelfdequote:
ja, ik heb ook van die idiote boxers van bjornborgmegool gehad van een wicht. moet die dingen binnenste buuten dragen anders verwond ik mezelf door dat label. dat elastiek met die gozer z'n naam heb ik ff zwart gemaakt met een stift, overigens..quote:Op zondag 25 januari 2009 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bij mijn kledingstukken zijn dat soort labels er uit gerukt of geknipt. Ik kan daar niet tegen. Lijkt godverdomme wel of ze dat met metaal er in naaien
Die is van de aardbodem verdwenen ... Best mafquote:Op zondag 25 januari 2009 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien way to late maar hoe is het met Manu82? Ik heb dat verder gemist enzo
als lekker simpel z'n nummer pm-t, bel ik 'm ffuh. echtquote:Op zondag 25 januari 2009 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ja die wordt dus vermist.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb net zijn account nog gecontroleerd maar idd is het erg stil, denk dat ie gewoon even FOK! wil laten voor wat het is om welke reden dan ook, niets aan de handquote:Op zondag 25 januari 2009 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is van de aardbodem verdwenen ... Best maf
Ja dat kan.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb net zijn account nog gecontroleerd maar idd is het erg stil, denk dat ie gewoon even FOK! wil laten voor wat het is om welke reden dan ook, niets aan de hand
Hij is niet mijn favoriete user en ik heb er zelf ook al een paar keer aan gedacht om zijn nummer aan iemand te geven die ik vertrouw of zelf te bellen.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als lekker simpel z'n nummer pm-t, bel ik 'm ffuh. echt
Al vind ik het ook vreemd hoor, maargoed maybe heeft iemand een foto van hem, zodra die op het Tros programma Vermist opduikt, dan weet je zeker dat er iets niet kloptquote:
Wat zijn jou favo's behalve dit topic..quote:Op zondag 25 januari 2009 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
soms lurk ik bijna alles wat geen SC is
quote:
was ook niet van plan te bellen, misschien is er wel iemand dood of zo. belt opeens wj om te vragen of alles okidoki is..quote:Op zondag 25 januari 2009 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is niet mijn favoriete user en ik heb er zelf ook al een paar keer aan gedacht om zijn nummer aan iemand te geven die ik vertrouw of zelf te bellen.
Maar ik denk dat hij zijn reden er wel voor heeft om weg te blijven.
Denk niet dat je dan met telefoonnummers moet gaan gooien.
Verstandigquote:Op zondag 25 januari 2009 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is niet mijn favoriete user en ik heb er zelf ook al een paar keer aan gedacht om zijn nummer aan iemand te geven die ik vertrouw of zelf te bellen.
Maar ik denk dat hij zijn reden er wel voor heeft om weg te blijven.
Denk niet dat je dan met telefoonnummers moet gaan gooien.
FOK! is zoveel meer dan deze reeks, hoevaak ik op Google wel niet FOK! topics tegenkom als ik op een bepaald onderwerp zoek, dat onderstreept wel hoe groot FOK! niet is enzoquote:Op zondag 25 januari 2009 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zijn jou favo's behalve dit topic..
Onzin is wel leuk gaat daar wel hard maar sommige topics zijn geweldig !!. Klaagbaak lees ik vaak. Sho ook wel. En dan de lelijkste outfits of de onflateuse foto's. maar mijn favo is toch wel het Funda topic in Klussen&Wonen. Die is echt ff tijdsverdrijf. Maar ik heb ook de hele discussie gevolgd hier General chat over geloof.. Echt gaaf om te lezen
Funda!! Ik volg de fokstok om de 1 of andere reden ook graagquote:Op zondag 25 januari 2009 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zijn jou favo's behalve dit topic..
Onzin is wel leuk gaat daar wel hard maar sommige topics zijn geweldig !!. Klaagbaak lees ik vaak. Sho ook wel. En dan de lelijkste outfits of de onflateuse foto's. maar mijn favo is toch wel het Funda topic in Klussen&Wonen. Die is echt ff tijdsverdrijf. Maar ik heb ook de hele discussie gevolgd hier General chat over geloof.. Echt gaaf om te lezen
Er is maar één persoon die ik zijn gegevens toevertrouw, maar die heeft al te kennen gegeven om geen contact te zoeken, dus dan houdt het op.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was ook niet van plan te bellen, misschien is er wel iemand dood of zo. belt opeens wj om te vragen of alles okidoki is..
fuck him anyways
Nah die heeft een baby.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:00 schreef Coos het volgende:
Effe Lies uit het andere topic kwoten![]()
[..]
Mooiquote:
Je begint ergens he?? En dan wapper je verder. Sommige topics zijn zeer de moeite waardquote:Op zondag 25 januari 2009 03:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
FOK! is zoveel meer dan deze reeks, hoevaak ik op Google wel niet FOK! topics tegenkom als ik op een bepaald onderwerp zoek, dat onderstreept wel hoe groot FOK! niet is enzo
Bye Willemquote:
Ga jij eens naar bed, anders ligt Fok er straks weer uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:04 schreef APK het volgende:
Waarom hebben een hele zooi mods hun username veranderd
FOK! is de Verenigde Staten van I-netquote:Op zondag 25 januari 2009 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je begint ergens he?? En dan wapper je verder. Sommige topics zijn zeer de moeite waard
Geen flauw idee, zal wel een admin grap zijn dus fakequote:Op zondag 25 januari 2009 03:04 schreef APK het volgende:
Tja APK_TJEquote:Op zondag 25 januari 2009 03:04 schreef APK het volgende:
Lijkt mij niet, daar duurt het veel te lang voor.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
Geen flauw idee, zal wel een admin grap zijn dus fake
Bron?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, daar duurt het veel te lang voor.
Coos, nog twee glazen wijn en dan gaat fok! weer plat.
Pleur je die over die server?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Was voor een goed doel ofzo kon je je usernaam veranderen. Is langs me heen gegaan. Ik doe niet aan goede doelenquote:Op zondag 25 januari 2009 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, daar duurt het veel te lang voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |