Hij is niet mijn favoriete user en ik heb er zelf ook al een paar keer aan gedacht om zijn nummer aan iemand te geven die ik vertrouw of zelf te bellen.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als lekker simpel z'n nummer pm-t, bel ik 'm ffuh. echt

Al vind ik het ook vreemd hoor, maargoed maybe heeft iemand een foto van hem, zodra die op het Tros programma Vermist opduikt, dan weet je zeker dat er iets niet kloptquote:

Wat zijn jou favo's behalve dit topic..quote:Op zondag 25 januari 2009 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
soms lurk ik bijna alles wat geen SC is

quote:

was ook niet van plan te bellen, misschien is er wel iemand dood of zo. belt opeens wj om te vragen of alles okidoki is..quote:Op zondag 25 januari 2009 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is niet mijn favoriete user en ik heb er zelf ook al een paar keer aan gedacht om zijn nummer aan iemand te geven die ik vertrouw of zelf te bellen.
Maar ik denk dat hij zijn reden er wel voor heeft om weg te blijven.
Denk niet dat je dan met telefoonnummers moet gaan gooien.

Verstandigquote:Op zondag 25 januari 2009 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is niet mijn favoriete user en ik heb er zelf ook al een paar keer aan gedacht om zijn nummer aan iemand te geven die ik vertrouw of zelf te bellen.
Maar ik denk dat hij zijn reden er wel voor heeft om weg te blijven.
Denk niet dat je dan met telefoonnummers moet gaan gooien.

FOK! is zoveel meer dan deze reeks, hoevaak ik op Google wel niet FOK! topics tegenkom als ik op een bepaald onderwerp zoek, dat onderstreept wel hoe groot FOK! niet is enzoquote:Op zondag 25 januari 2009 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zijn jou favo's behalve dit topic..
Onzin is wel leuk gaat daar wel hard maar sommige topics zijn geweldig !!. Klaagbaak lees ik vaak. Sho ook wel. En dan de lelijkste outfits of de onflateuse foto's. maar mijn favo is toch wel het Funda topic in Klussen&Wonen. Die is echt ff tijdsverdrijf. Maar ik heb ook de hele discussie gevolgd hier General chat over geloof.. Echt gaaf om te lezen

Funda!! Ik volg de fokstok om de 1 of andere reden ook graagquote:Op zondag 25 januari 2009 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zijn jou favo's behalve dit topic..
Onzin is wel leuk gaat daar wel hard maar sommige topics zijn geweldig !!. Klaagbaak lees ik vaak. Sho ook wel. En dan de lelijkste outfits of de onflateuse foto's. maar mijn favo is toch wel het Funda topic in Klussen&Wonen. Die is echt ff tijdsverdrijf. Maar ik heb ook de hele discussie gevolgd hier General chat over geloof.. Echt gaaf om te lezen
 Klaagbaak en onzin vind ik leuk. En R&P vind ik leuk.
 Klaagbaak en onzin vind ik leuk. En R&P vind ik leuk.  

Er is maar één persoon die ik zijn gegevens toevertrouw, maar die heeft al te kennen gegeven om geen contact te zoeken, dus dan houdt het op.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was ook niet van plan te bellen, misschien is er wel iemand dood of zo. belt opeens wj om te vragen of alles okidoki is..
fuck him anyways

Nah die heeft een baby.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:00 schreef Coos het volgende:
Effe Lies uit het andere topic kwoten
[..]
 En die woont hier om de hoek.
  En die woont hier om de hoek.   

Mooiquote:

Je begint ergens he?? En dan wapper je verder. Sommige topics zijn zeer de moeite waardquote:Op zondag 25 januari 2009 03:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
FOK! is zoveel meer dan deze reeks, hoevaak ik op Google wel niet FOK! topics tegenkom als ik op een bepaald onderwerp zoek, dat onderstreept wel hoe groot FOK! niet is enzo

Bye Willemquote:

Ga jij eens naar bed, anders ligt Fok er straks weer uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:04 schreef APK het volgende:
Waarom hebben een hele zooi mods hun username veranderd

FOK! is de Verenigde Staten van I-netquote:Op zondag 25 januari 2009 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je begint ergens he?? En dan wapper je verder. Sommige topics zijn zeer de moeite waard

Geen flauw idee, zal wel een admin grap zijn dus fakequote:Op zondag 25 januari 2009 03:04 schreef APK het volgende:

Tja APK_TJEquote:Op zondag 25 januari 2009 03:04 schreef APK het volgende:

Lijkt mij niet, daar duurt het veel te lang voor.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
Geen flauw idee, zal wel een admin grap zijn dus fake

Bron?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, daar duurt het veel te lang voor.
Coos, nog twee glazen wijn en dan gaat fok! weer plat.

Pleur je die over die server?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:08 schreef APK het volgende:
[..]

Was voor een goed doel ofzo kon je je usernaam veranderen. Is langs me heen gegaan. Ik doe niet aan goede doelenquote:Op zondag 25 januari 2009 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, daar duurt het veel te lang voor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |