Bij mij komen er niet voor publicatie geschikte herinneringen op.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:39 schreef raaavi het volgende:
[..]
van VROEGAH. denk even na !
Iets met een hek !

Geen idee Lies.. Raavi ken ik wel als user van fok maar waarvanquote:
 Ik spook nog wel es in andere topics

Zo lang ze dat aan de andere kant van de internetverbinging doen zal het mij worst wezen.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan is het zeker weer tijd voor PMS, dan gaan vrouwen ook een geurtje achterlaten.

Zoals DGK ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee Lies.. Raavi ken ik wel als user van fok maar waarvanIk spook nog wel es in andere topics

Nee bij mijn kledingstukken zijn dat soort labels er uit gerukt of geknipt. Ik kan daar niet tegen. Lijkt godverdomme wel of ze dat met metaal er in naaienquote:

Ietsje oudere puber nu danquote:Op zondag 25 januari 2009 02:43 schreef raaavi het volgende:
[..]

Soury word oud.
het was tevens een ander account.
wel zelfde naam
misschien een A meer

Ik nooit!quote:Op zondag 25 januari 2009 02:44 schreef Soury het volgende:
[..]

Welles ik betrap je regelmatigquote:

Dan lurken we in dezelfdequote:

ja, ik heb ook van die idiote boxers van bjornborgmegool gehad van een wicht. moet die dingen binnenste buuten dragen anders verwond ik mezelf door dat label. dat elastiek met die gozer z'n naam heb ik ff zwart gemaakt met een stift, overigens..quote:Op zondag 25 januari 2009 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bij mijn kledingstukken zijn dat soort labels er uit gerukt of geknipt. Ik kan daar niet tegen. Lijkt godverdomme wel of ze dat met metaal er in naaien

Die is van de aardbodem verdwenen ... Best mafquote:Op zondag 25 januari 2009 02:51 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien way to late maar hoe is het met Manu82? Ik heb dat verder gemist enzo

als lekker simpel z'n nummer pm-t, bel ik 'm ffuh. echtquote:Op zondag 25 januari 2009 02:51 schreef BONG4002 het volgende:

Ja die wordt dus vermist.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:51 schreef BONG4002 het volgende:

Ik heb net zijn account nog gecontroleerd maar idd is het erg stil, denk dat ie gewoon even FOK! wil laten voor wat het is om welke reden dan ook, niets aan de handquote:Op zondag 25 januari 2009 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is van de aardbodem verdwenen ... Best maf

Ja dat kan.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb net zijn account nog gecontroleerd maar idd is het erg stil, denk dat ie gewoon even FOK! wil laten voor wat het is om welke reden dan ook, niets aan de hand

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |