quote:Op zondag 25 januari 2009 01:58 schreef NvM het volgende:
Die blauwe zak heeft wel eens een zachte tussen al die knapperige zitten. Die is dan echt de duivel.
Op de een of andere manier zijn die in mijn AH nu met kortingssticker (waarom?!) en kon ik het niet latenquote:Op maandag 26 januari 2009 15:32 schreef Loohcs het volgende:
Ik koop altijd die grote zakken (400 gram dacht ik). Daar betaal ik ¤ 2,79 voor. Inderdaad best prijzig.
Dus omdat jij dom bent mag ik niet zeuren!?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:16 schreef phpmystyle het volgende:
Zeur toch niet, ik betaalde laatst 2,60 bij de praxis voor 250 gram M&M's.
Nee, jij hebt zo'n slecht betaalde baan dat jij dat soort dingen niet kan veroorloven. Conclusie pauper.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus omdat jij dom bent mag ik niet zeuren!?
Als je heel lang in de rij moet gaan staan wachten.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:19 schreef senderrr het volgende:
wie koopt er dan ook eten bij een bouwmarkt!
Geld is niet het probleem. Gaat meer om het principe dat de prijzen inmiddels zo erg zijn gestegen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij hebt zo'n slecht betaalde baan dat jij dat soort dingen niet kan veroorloven. Conclusie pauper.
Tjah dat is wel waar dat die prijzen schandalig hoog zijn maar je betaald ook voor de kwaliteit natuurlijk, je kan die M&M's natuurlijk niet vergelijken met die van de aldi of LIDL.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geld is niet het probleem. Gaat meer om het principe dat de prijzen inmiddels zo erg zijn gestegen.
50ct is niet veel, maar wel als je het moet dokken aan een oude trol met een schoteltje om even naar de wc te mogen.
Ik vergelijk ze ook niet met die van de LIDL of de Aldi, maar gewoon met de M&M's van circa 2 jaar geleden, die gewoon nog 1,35-140 per zak van 250 gram kostten.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah dat is wel waar dat die prijzen schandalig hoog zijn maar je betaald ook voor de kwaliteit natuurlijk, je kan die M&M's natuurlijk niet vergelijken met die van de aldi of LIDL.
Maar lieve schat er zijn de laatste jaren heel veel dingen gestegen, om nog maar te zwijgen van de euro. Kijk maar naar de gas olie (op dit moment eventjes goedkoop maar over een jaar weer kei duur) ook een goed voorbeeld is bij mij op school zakjes snoep kost 2 jaar geleden nog 50 cent nu 70 cent en soms nog meer, nuts en mars ook paar jaar geleden 50 cent nu soms een euro al!!.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze ook niet met die van de LIDL of de Aldi, maar gewoon met de M&M's van circa 2 jaar geleden, die gewoon nog 1,35-140 per zak van 250 gram kostten.
En dan kan het best prima kwaliteit zijn, en hartstikke lekker, en daar ben ik het allemaal helemaal mee eens (anders zou het me geen ruk schelen natuurlijk), maar een prijsverhoging van ongeveer 70-80ct binnen 2 jaar vind ik nogal veel voor een zakje snoep.
dudequote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef binairelul het volgende:
Moet je eens zo'n hele extra large zak opeten (1KG)
Gulden...quote:Op zondag 25 januari 2009 01:37 schreef Rosbief het volgende:
Eens met de klacht, is verdomme bijna 5 gulden voor een zak die je in één keer leegvreet.
dat dus.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef Bijou het volgende:
Ik ben nog geen merk tegengekomen met precies dezelfde smaak
Je vindt toch M&M's zo lekker, niet het huismerk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:37 schreef Chowi het volgende:
Wat zijn die M&M's nou beter dan de B-merk versies die er op de markt te vinden zijn? Dat je deze prijs belachelijk vindt, snap ik heel goed.
Maar als je die dingen zo lekker vindt, dan kun je toch net zo goed het huismerk nemen ofzo?
Bij de Lidl hebben ze Mr. Chocs, veel lekkerder dan de gele M&M's!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dus.
Heb al heel veel B-merken "m&m's" geproeft, maar er gaat niks boven de echte m&m's
En ik prefereer choco's.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:43 schreef Seneca het volgende:
Ik vind persoonlijk die W&W's altijd veel lekkerder
In wat voor kutland moet je wonen als de inflatie bijna 100% in 2 jaar isquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:47 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Bij de Lidl hebben ze Mr. Chocs, veel lekkerder dan de gele M&M's!
Ontopic: Ooit gehoord van inflatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |