Tering!! 5 Gulden?? Dat is toch zeker wel 33 knopen, 17 kralen en 6 spiegeltjes.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:37 schreef Rosbief het volgende:
Eens met de klacht, is verdomme bijna 5 gulden voor een zak die je in één keer leegvreet.
Tyfuslijers zijn hetquote:Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef NvM het volgende:
Het zijn vooral de rode M&M's die voor de prijsstijging gezorgd hebben. Je kunt het de overige kleuren niet kwalijk nemen!
Altijd weer die kut rooie...quote:Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef NvM het volgende:
Het zijn vooral de rode M&M's die voor de prijsstijging gezorgd hebben. Je kunt het de overige kleuren niet kwalijk nemen!
Altijd die Indianen.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef NvM het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was die door de rode rondjes gesmeekt werd om wereldheerschappij te begeren.quote:
Gepofte rijst.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:43 schreef optimusfunk het volgende:
die blauwe zijn toch met die koekjes-rotzooi erin?
Die crispydingen? Die zijn heerlijkquote:Op zondag 25 januari 2009 01:43 schreef optimusfunk het volgende:
die blauwe zijn toch met die koekjes-rotzooi erin?
Die smaken verre van hetzelfdequote:Op zondag 25 januari 2009 01:49 schreef IHVK het volgende:
Zoals altijd biedt Euroshopper weer de oplossing.![]()
Grote zak voor ¤1, nog wat.
... als Euroshopper hetzelfde zou smaken, dan zouden we inderdaad geen klacht hebben. Maar goed... M&M's zijn gewoon dusdanig lekker dat de alternatieven geen alternatief zijn.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:49 schreef IHVK het volgende:
Zoals altijd biedt Euroshopper weer de oplossing.![]()
Grote zak voor ¤1, nog wat.
Echte mannen proeven het verschil niet.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echte mannen proeven het verschil niet.
Pinda met chocolade eromheen is pinda met chocolade eromheen.![]()
* * mannelijke geluiden maakt
Heldquote:Op zondag 25 januari 2009 02:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... ja, maar het zijn nou juist die heerlijke E-stofjes in die M&M's die voor die extra lekkere smaaksensatie zorgen.
2,05 voor een zak M&M's.Ik denk dat ik de hele nacht niet zal kunnen slapen omdat ik me hier boos over maak!
Hoe halen die gekken het in hun hoofd!?
Het was verdomme al erg genoeg dat de Kruidvat Chocolade Kruidnoten niet meer gewoon 1 euro per zak kostte, maar opeens 1,20/1,40!!!
Ik beloof jullie dit: Wanneer ik straks via mijn staatsgreep de macht heb gegrepen in de gehele vrije westerse wereld, dan zorg ik ervoor dat M&M's gewoon weer een normale lage prijs zullen hebben! 1 euro per zak ofzo!
En voor de arme gezinnen 1 zak per week gratis! Wellicht 2.
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:58 schreef NvM het volgende:
Die blauwe zak heeft wel eens een zachte tussen al die knapperige zitten. Die is dan echt de duivel.
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:52 schreef KirkLazarus het volgende:
Als ik mijn staatsgreep voltooid heb krijgt iedereen GRATIS M&M's! Met uitzondering van arme gezinnen: die mogen sterven, dan is er meer M&M's voor ons elite!!!!
Als het dezelfde is als de Aldi variant, dan is het inderdaad veruit het beste alternatief.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:09 schreef elfzesendertig het volgende:
De Lidl versie van M&M's smaakt vrijwel hetzelfde als het origineel, is mijn ervaring
holy shitquote:Op zondag 25 januari 2009 17:22 schreef binairelul het volgende:
Moet je eens zo'n hele extra large zak opeten (1KG)
Laatst eens gegeten, ik schrok ervan hoe lekker ze waren. Zak was ook zo leeg. Sommige immitatieproducten zijn echt goed.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:09 schreef elfzesendertig het volgende:
De Lidl versie van M&M's smaakt vrijwel hetzelfde als het origineel, is mijn ervaring
Ja hequote:Op maandag 26 januari 2009 11:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Laatst eens gegeten, ik schrok ervan hoe lekker ze waren. Zak was ook zo leeg. Sommige immitatieproducten zijn echt goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |