Lekker vaak naar de pleequote:
Das al heel wat, wij kregen niks bij de arena dan wat middelvingers.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef Houniet het volgende:
Dat zegt genoeg.
Dat had je vorige week ook niet. Ik ook niet overigens.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een goed gevoel over vanmiddag
Ik heb er juist wel een goed gevoel over. Ik ga voor de 1-3.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een goed gevoel over vanmiddag
quote:Het Uitvoerend Comité van de UEFA gaat vanaf donderdag in overleg met de onlangs opgerichte European Clubs' Association (ECA, de opvolger van de G14). Het doel van de bijeenkomst is om te onderzoeken of clubs bereidt zijn tot een salarisplafond te komen.
De UEFA wil met een voorstel komen dat de aangesloten 150 Europese clubs verplicht een 'maximaal percentage' van hun inkomsten uit te geven aan salarissen. Een exact percentage moet nog worden bepaald, maar in vier verschillende voorstellen wordt 51%, 55%, 60% of 70% genoemd.
Dat zou m best wel eens kunnen worden ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:26 schreef Dvm86 het volgende:
Steek
Wiel - Wiel - Vermaelen - Schilder
Gabri - Vertonghen
De Jong
Sulejmani - Suarez - Urby
Zoiets denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |