Sterf eens een beetje, ik vind het een hendig leuk liedjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh die TT, wat een dolle jongen ben je toch!!!1
Ik bedacht me net ook dat ik die wel redelijk vaak maakte.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:09 schreef Adelante het volgende:
kap eens met die sterf opmerkingen, padlarf!
In elk geval erectiestoornissenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik eet zulks een zoute drop dat ik ervan ga zweten.
Van teveel drop krijg je tohc ook een andere bloeddruk en of hartkloppingen?
je ken er ook aan sterfenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ja, maar dan moet je wel kilo's ervan eten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ah, dus ik heb nog een marge.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel kilo's ervan eten.
Alsof je daar sneller dronken van zal worden.quote:
zo'n tampon in je reet werkt toch welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof je daar sneller dronken van zal worden.Echt zoeen middelbare school mythe.
Wehe, ik ken zo'n spastische kerel die zn glas niet kan vasthouden, dus die moet wel!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof je daar sneller dronken van zal worden.Echt zoeen middelbare school mythe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |