quote:Op zondag 25 januari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel es bananenschil gerooktJa jaren geleden en las dat je er high van werd
Yep, sorry.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Willem Jozef en Spieker Jozef zijn dus 2 verschillende mensen.
Mijn ma heeft geen I-net dus dat scheelt, wat een leuk lampje overigensquote:Op zondag 25 januari 2009 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hop hop bong, naar bed nu, het is allang kinderbedtijd geweest (en straks logt je mama in
).
dus amstel (malt) opdrinken en naar boven + lampje aan!
[ afbeelding ]
goerdemorrege ovregens![]()
Haha ja die zag ik ook, dus Soury moet wegquote:
wa hadde de dan gedag, peterquote:Op zondag 25 januari 2009 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Willem Jozef en Spieker Jozef zijn dus 2 verschillende mensen.
Ik ben gelukkig doofquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel es bananenschil gerooktJa jaren geleden en las dat je er high van werd
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha ja die zag ik ook, dus Soury moet weg
Nou, ik vind die Spieker ook wel scherp en origineel.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wa hadde de dan gedag, peter?
Tja Google wil blijkbaar geen muizen op het Netquote:
Geen idee yoh !!!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat verhaal kende ik ook, nooit gedaan. Maar het ging toch alleen om die draadjes?
je hebt gelijk peter:quote:Op zondag 25 januari 2009 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik vind die Spieker ook wel scherp en origineel.
Dus ik dacht: Misschien is het een statement.
De boel ging plat.... Ik zat op scherpquote:Op zondag 25 januari 2009 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
tamme zooi hier![]()
gistertjes hing er zowaar een relletje in de lucht, moest die dennie weer zo nodig een film kijken op z'n computer
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee yoh !!!Had die schil gepield
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hebt gelijk peter:
welkom spieker
Poppers oei snoei.... Die vind ik soms nog wel es lekkerquote:Op zondag 25 januari 2009 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahahaahah!
Ik heb een keer met een vriendinnetje in 2 dagen een flesje poppers leeggesnoven, omdat je er tien seconden een lachkick van kreeg. We bewaarden het in onze ettui op school.![]()
Ik zou niet te snel met iets komen, het zou toch zonde zijn als zoiets briljants verpest wordt door haast.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een leuke grap bedacht.
Iets met verwarring tussen bankdrukken (wat je op een sportschool kan doen), en op de bank drukken (poepen op een bank).
Ik ga nu nadenken over een leuke uitwerking hiervan, maar over het gegeven ben ik al behoorlijk tevreden.
haha, ik ook wel een beetje. what a cold kermis was datquote:Op zondag 25 januari 2009 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
De boel ging plat.... Ik zat op scherp
Kan je dat tweede woordje nu in die laatste zin nog ff (binnen 5 minuten) editten.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou niet te snel met iets komen, het zou toch zonde zijn als zoiets briljants verpest wordt door haast.
Sorry, heb gedronken en ben niet meer toerekeningsvatbaar.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
lekker simpel, kom er maar in. ik ben helemaal klaar voor een virtuele steniging, hondenbeffer. pak muh
en drankbukkenquote:Op zondag 25 januari 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Iets met verwarring tussen bankdrukken (wat je op een sportschool kan doen), en op de bank drukken (poepen op een bank).
Ik ga nu nadenken over een leuke uitwerking hiervan, maar over het gegeven ben ik al behoorlijk tevreden.
Nah we hebben alleen dat flesje gedaan. We kochten het bij een smerig winkeltje.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Poppers oei snoei.... Die vind ik soms nog wel es lekker
Je kan natuurlijk een wc-rolhouder aan de driezitsbank gaan schroeven.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook gedronken/zopen maar wél toerekeningsvatbaar, maybe door de halfwaardetijd van de Diazepam, die ik gisteren heb ingenomenquote:Op zondag 25 januari 2009 01:32 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Sorry, heb gedronken en ben niet meer toerekeningsvatbaar.
good for you, mthrfckrquote:Op zondag 25 januari 2009 01:32 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Sorry, heb gedronken en ben niet meer toerekeningsvatbaar.
Ja, en dan een jolig onderschrift als "Voor bankdrukken hoef ik de deur niet meer uit".quote:Op zondag 25 januari 2009 01:34 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk een wc-rolhouder aan de driezitsbank gaan schroeven.
Krijg je zo'n opgeblazen gevoel van.quote:
Of "Hier moet je gewoon schijt aan hebben"quote:Op zondag 25 januari 2009 01:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en dan een jolig onderschrift als "Voor bankdrukken hoef ik de deur niet meer uit".
jeetje bong, waarom die diazepam?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb ook gedronken/zopen maar wél toerekeningsvatbaar, maybe door de halfwaardetijd van de Diazepam, die ik gisteren heb ingenomen
WJ kap nou eens met die foto's van mij te plaatsen!quote:
Ssssssssst . . . .quote:Op zondag 25 januari 2009 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
(effe met je kloon communiceren om het echt te laten lijken)
Maar dan zit de bankdrukgrap er niet meer in.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Of "Hier moet je gewoon schijt aan hebben"
Soms slaapproblemen, en als ik niet hoef te werken kan ik het gebruiken maar zwaar is het wel....quote:Op zondag 25 januari 2009 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jeetje bong, waarom die diazepam?
Poppers is homozooi.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah we hebben alleen dat flesje gedaan. We kochten het bij een smerig winkeltje.
Toen hadden we later eens een snipperdagje in Amsterdam, en toen dachten we: tof, ja poppers!
Dus wij zo een winkel in, en wij vragen: heeft u ook poppers?
Ja zegt die man, staat er een heeeel rek met allemaal verschillende soorten.
Welke we wilden?
Ja euh, weten wij veel, die andere winkel had maar 1 soort. We willen graag die waar je stoned van wordt.
Dus kochten we een flesje, probeerden het, en werden toen paranoide dat we misschien wel verkeerde hadden gekocht en hebben het toen in de gracht gegooit.![]()
Nooit meer gebruikt.
moet je op dat flessie gaan zitten "papa, mag ik weer op het flessie plaatsnemen?"quote:Op zondag 25 januari 2009 01:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Krijg je zo'n opgeblazen gevoel van.
Ja dat hoorde ik ook pas later.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Poppers is homozooi.![]()
Snuiven op het moment supreme
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
WJ kap nou eens met die foto's van mij te plaatsen!![]()
Aloha![]()
Dus uh............ vertel.quote:
Ik heb ergens nog een flesje liggen.. Verstopt voor dat ik het ziekenhuis in ging. (wilde niet dat iemand dat vond) En kan het niet meer vinden. Mag ook niet meer verkocht worden hoor, maar ja de betere sexshops hebben het wel . Maar is best cool tijdens jeweetwelquote:
cosyquote:Op zondag 25 januari 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
WJ kap nou eens met die foto's van mij te plaatsen!![]()
Aloha![]()
Zat naar Dalziel en Pscoe te kijken. Deze keer vanuit Amsterdam. Althans het openluchtmuseumgedeelte.
Ooooo........quote:
Hahahahaha dat dacht ik ook.. Lekkere rel in de maak .. POEF Einde oefeningquote:Op zondag 25 januari 2009 01:41 schreef Coos het volgende:
Als APK nu maar niet net als gisteren de server kapot komt blaffen.
Wat een goed :"mijn drugsverleden"-verhaal.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah we hebben alleen dat flesje gedaan. We kochten het bij een smerig winkeltje.
Toen hadden we later eens een snipperdagje in Amsterdam, en toen dachten we: tof, ja poppers!
Dus wij zo een winkel in, en wij vragen: heeft u ook poppers?
Ja zegt die man, staat er een heeeel rek met allemaal verschillende soorten.
Welke we wilden?
Ja euh, weten wij veel, die andere winkel had maar 1 soort. We willen graag die waar je stoned van wordt.
Dus kochten we een flesje, probeerden het, en werden toen paranoide dat we misschien wel verkeerde hadden gekocht en hebben het toen in de gracht gegooit.![]()
Nooit meer gebruikt.
Bankdrukken . . . . Goed voor een slechte stoelgang !quote:Op zondag 25 januari 2009 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dan zit de bankdrukgrap er niet meer in.
En dat was juist mijn kern.
Had net een zakje nootjes opengemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahaha dat dacht ik ook.. Lekkere rel in de maak .. POEF Einde oefening
Ik ben homoquote:
quote:
Gelukkig heb je een skyleren bankstel.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
Het was toch leuker toen het in mijn hoofd zat.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn vriend op msn verrot gescholden. Vandaar dat ik nu op FOK zit op zaterdagquote:Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Had net een zakje nootjes opengemaakt.
kutspulquote:Op zondag 25 januari 2009 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soms slaapproblemen, en als ik niet hoef te werken kan ik het gebruiken maar zwaar is het wel....
gerrut! exile on hoofdstraat ben goedquote:Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een goed :"mijn drugsverleden"-verhaal.![]()
Van grote hoeveelheden nootmuskaat schijn je trouwens ook lijp in je knar te worden. Heb me er nooit toe kunnen zetten.![]()
O, dat geloof ik zomaar!! Ik wordt wat opgefokt van nootmuskaat. Echt waar!! Laatst had ik ergens per ongeluk wat teveel nootmuskaat op gedaan. Na een uurtje was ik helemaal hyper.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Van grote hoeveelheden nootmuskaat schijn je trouwens ook lijp in je knar te worden. Heb me er nooit toe kunnen zetten.![]()
aah, ik heb die "aai over de bol" smiley niet, barbamamma will do?:quote:Op zondag 25 januari 2009 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend op msn verrot gescholden. Vandaar dat ik nu op FOK zit op zaterdag
Het is wel lekker om een heel zware kater een beetje mee te verzachten.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kutspul. 1 keer gevreten toen ik extreem liefdesverdiet had (ze ging vreemd; ongelooflijk
), anyways, door die shit droomde ik dat ze steeds waarneembaar was in een glazen stad (door de 'wanden' heen) maar voor me wegliep en toch ook lokte. gelijk nadat ik dat ding slikte sliep ik, dat wel
Je moet dat msn d'r ook afgooien.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend op msn verrot gescholden. Vandaar dat ik nu op FOK zit op zaterdag
Teveel nootmuskaat op een paddo moet je ook niet doen . . .quote:Op zondag 25 januari 2009 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dat geloof ik zomaar!! Ik wordt wat opgefokt van nootmuskaat. Echt waar!! Laatst had ik ergens per ongeluk wat teveel nootmuskaat op gedaan. Na een uurtje was ik helemaal hyper.
Ja ik reageer nogal sensitive op drugs.
Of was het omdat ik gefaald had en La Cuisine?
Zolang je het met mate (net zoals alcohol) gebruikt (en eigenlijk alle middelen zegmaar) is er niet veel aan de hand, nu heb ik zelf een vorm van Autisme en dat brengt ook angsten spanningen etc. te weeg wat mij kan belemmeren in sommige situaties, daarom heb ik hiervoor gekozen, geen gewoon middel maar het helpt wel om mijn hoofd te legen en ook heb ik soms Clusterhoofdpijn wat ook weer met stress etc. te maken heeft (denk ik) dus al met al toch voor de benzo gegaanquote:Op zondag 25 januari 2009 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kutspul. 1 keer gevreten toen ik extreem liefdesverdiet had (ze ging vreemd; ongelooflijk
), anyways, door die shit droomde ik dat ze steeds waarneembaar was in een glazen stad (door de 'wanden' heen) maar voor me wegliep en toch ook lokte. gelijk nadat ik dat ding slikte sliep ik, dat wel
Watjesquote:Op zondag 25 januari 2009 01:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet qua hoofdpijn, maar qua semi-paniekaanvalletjes.
Maar ik heb had maar eentje op msnquote:Op zondag 25 januari 2009 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet dat msn d'r ook afgooien.![]()
Zó lekker rustig.
ik wil niets meer met jou te maken hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou precies dus dat, wij dachten dat het gewoon drugs was![]()
Tot iemand zei...poppers? Dat is toch voor homo's?
@ Soury, het gaat wel om 11 jaar geleden he? Ik denk dat ik 18 was, want we gingen in die tijd vaak naar Amsterdam, met onze ovBij onze school in de buurt was een winkeltje. Daar verkochten ze van alles. Snoep (kindersuprise eieren
) tabak, sexfilms, en speeltjes, poppers, speelgoed, enzv.
En in Amsterdam zijn we gewoon een sexshop inglopen omdat we toen al wisten dat je het daar kon vinden.
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hallo FOK!malloten
Nog beetje gezellig hier?
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
Het was toch leuker toen het in mijn hoofd zat.![]()
[ afbeelding ]
Wikipedia: bovenmatig gebruik van nootmuskaat kan hallucinaties veroorzaken. Men vermoedt dat dit berust op een in vivo (in het lichaam) omzetting van myristicine naar MMDA (3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine).quote:Op zondag 25 januari 2009 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dat geloof ik zomaar!! Ik wordt wat opgefokt van nootmuskaat. Echt waar!! Laatst had ik ergens per ongeluk wat teveel nootmuskaat op gedaan. Na een uurtje was ik helemaal hyper.
huh?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil niets meer met jou te maken hebben
Hoi LSquote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hallo FOK!malloten
Nog beetje gezellig hier?
okee, da's flink klote. sterkte met de koppijn (als ie weer toeslaat).quote:Op zondag 25 januari 2009 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zolang je het met mate (net zoals alcohol) gebruikt (en eigenlijk alle middelen zegmaar) is er niet veel aan de hand, nu heb ik zelf een vorm van Autisme en dat brengt ook angsten spanningen etc. te weeg wat mij kan belemmeren in sommige situaties, daarom heb ik hiervoor gekozen, geen gewoon middel maar het helpt wel om mijn hoofd te legen en ook heb ik soms Clusterhoofdpijn wat ook weer met stress etc. te maken heeft (denk ik) dus al met al toch voor de benzo gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |