quote:Op zondag 25 januari 2009 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
Of zal ik gewoon perongeluk mijn wekker vergeten te zetten, en een gat in de dag slapen?![]()
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel es bananenschil gerooktJa jaren geleden en las dat je er high van werd
Yep, sorry.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Willem Jozef en Spieker Jozef zijn dus 2 verschillende mensen.
Mijn ma heeft geen I-net dus dat scheelt, wat een leuk lampje overigensquote:Op zondag 25 januari 2009 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hop hop bong, naar bed nu, het is allang kinderbedtijd geweest (en straks logt je mama in
).
dus amstel (malt) opdrinken en naar boven + lampje aan!
[ afbeelding ]
goerdemorrege ovregens![]()
Haha ja die zag ik ook, dus Soury moet wegquote:
wa hadde de dan gedag, peterquote:Op zondag 25 januari 2009 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Willem Jozef en Spieker Jozef zijn dus 2 verschillende mensen.
Ik ben gelukkig doofquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel es bananenschil gerooktJa jaren geleden en las dat je er high van werd
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha ja die zag ik ook, dus Soury moet weg
Nou, ik vind die Spieker ook wel scherp en origineel.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wa hadde de dan gedag, peter?
Tja Google wil blijkbaar geen muizen op het Netquote:
Geen idee yoh !!!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat verhaal kende ik ook, nooit gedaan. Maar het ging toch alleen om die draadjes?
je hebt gelijk peter:quote:Op zondag 25 januari 2009 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik vind die Spieker ook wel scherp en origineel.
Dus ik dacht: Misschien is het een statement.
De boel ging plat.... Ik zat op scherpquote:Op zondag 25 januari 2009 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
tamme zooi hier![]()
gistertjes hing er zowaar een relletje in de lucht, moest die dennie weer zo nodig een film kijken op z'n computer
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee yoh !!!Had die schil gepield
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je hebt gelijk peter:
welkom spieker
Poppers oei snoei.... Die vind ik soms nog wel es lekkerquote:Op zondag 25 januari 2009 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahahaahah!
Ik heb een keer met een vriendinnetje in 2 dagen een flesje poppers leeggesnoven, omdat je er tien seconden een lachkick van kreeg. We bewaarden het in onze ettui op school.![]()
Ik zou niet te snel met iets komen, het zou toch zonde zijn als zoiets briljants verpest wordt door haast.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een leuke grap bedacht.
Iets met verwarring tussen bankdrukken (wat je op een sportschool kan doen), en op de bank drukken (poepen op een bank).
Ik ga nu nadenken over een leuke uitwerking hiervan, maar over het gegeven ben ik al behoorlijk tevreden.
haha, ik ook wel een beetje. what a cold kermis was datquote:Op zondag 25 januari 2009 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
De boel ging plat.... Ik zat op scherp
Kan je dat tweede woordje nu in die laatste zin nog ff (binnen 5 minuten) editten.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou niet te snel met iets komen, het zou toch zonde zijn als zoiets briljants verpest wordt door haast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |