Ik heb ergens nog een flesje liggen.. Verstopt voor dat ik het ziekenhuis in ging. (wilde niet dat iemand dat vond) En kan het niet meer vinden. Mag ook niet meer verkocht worden hoor, maar ja de betere sexshops hebben het wel . Maar is best cool tijdens jeweetwelquote:
cosyquote:Op zondag 25 januari 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
WJ kap nou eens met die foto's van mij te plaatsen!![]()
Aloha![]()
Zat naar Dalziel en Pscoe te kijken. Deze keer vanuit Amsterdam. Althans het openluchtmuseumgedeelte.
Ooooo........quote:
Hahahahaha dat dacht ik ook.. Lekkere rel in de maak .. POEF Einde oefeningquote:Op zondag 25 januari 2009 01:41 schreef Coos het volgende:
Als APK nu maar niet net als gisteren de server kapot komt blaffen.
Wat een goed :"mijn drugsverleden"-verhaal.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah we hebben alleen dat flesje gedaan. We kochten het bij een smerig winkeltje.
Toen hadden we later eens een snipperdagje in Amsterdam, en toen dachten we: tof, ja poppers!
Dus wij zo een winkel in, en wij vragen: heeft u ook poppers?
Ja zegt die man, staat er een heeeel rek met allemaal verschillende soorten.
Welke we wilden?
Ja euh, weten wij veel, die andere winkel had maar 1 soort. We willen graag die waar je stoned van wordt.
Dus kochten we een flesje, probeerden het, en werden toen paranoide dat we misschien wel verkeerde hadden gekocht en hebben het toen in de gracht gegooit.![]()
Nooit meer gebruikt.
Bankdrukken . . . . Goed voor een slechte stoelgang !quote:Op zondag 25 januari 2009 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dan zit de bankdrukgrap er niet meer in.
En dat was juist mijn kern.
Had net een zakje nootjes opengemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahaha dat dacht ik ook.. Lekkere rel in de maak .. POEF Einde oefening
Ik ben homoquote:
quote:
Gelukkig heb je een skyleren bankstel.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
Het was toch leuker toen het in mijn hoofd zat.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn vriend op msn verrot gescholden. Vandaar dat ik nu op FOK zit op zaterdagquote:Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Had net een zakje nootjes opengemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |