Wat een goed :"mijn drugsverleden"-verhaal.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah we hebben alleen dat flesje gedaan. We kochten het bij een smerig winkeltje.
Toen hadden we later eens een snipperdagje in Amsterdam, en toen dachten we: tof, ja poppers!
Dus wij zo een winkel in, en wij vragen: heeft u ook poppers?
Ja zegt die man, staat er een heeeel rek met allemaal verschillende soorten.
Welke we wilden?
Ja euh, weten wij veel, die andere winkel had maar 1 soort. We willen graag die waar je stoned van wordt.
Dus kochten we een flesje, probeerden het, en werden toen paranoide dat we misschien wel verkeerde hadden gekocht en hebben het toen in de gracht gegooit.
Nooit meer gebruikt.

Bankdrukken . . . . Goed voor een slechte stoelgang !quote:Op zondag 25 januari 2009 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dan zit de bankdrukgrap er niet meer in.
En dat was juist mijn kern.

Had net een zakje nootjes opengemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahaha dat dacht ik ook.. Lekkere rel in de maak .. POEF Einde oefening

Ik ben homoquote:

quote:

Bij onze school in de buurt was een winkeltje. Daar verkochten ze van alles. Snoep (kindersuprise eieren
  Bij onze school in de buurt was een winkeltje. Daar verkochten ze van alles. Snoep (kindersuprise eieren   ) tabak, sexfilms, en speeltjes, poppers, speelgoed, enzv.
 ) tabak, sexfilms, en speeltjes, poppers, speelgoed, enzv. 

Gelukkig heb je een skyleren bankstel.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
Het was toch leuker toen het in mijn hoofd zat.
[ afbeelding ]

Ik heb mijn vriend op msn verrot gescholden. Vandaar dat ik nu op FOK zit op zaterdagquote:Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Had net een zakje nootjes opengemaakt.

kutspulquote:Op zondag 25 januari 2009 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soms slaapproblemen, en als ik niet hoef te werken kan ik het gebruiken maar zwaar is het wel....
 . 1 keer gevreten toen ik extreem liefdesverdiet had (ze ging vreemd; ongelooflijk
 . 1 keer gevreten toen ik extreem liefdesverdiet had (ze ging vreemd; ongelooflijk  ), anyways, door die shit droomde ik dat ze steeds waarneembaar was in een glazen stad (door de 'wanden' heen) maar voor me wegliep en toch ook lokte. gelijk nadat ik dat ding slikte sliep ik, dat wel
 ), anyways, door die shit droomde ik dat ze steeds waarneembaar was in een glazen stad (door de 'wanden' heen) maar voor me wegliep en toch ook lokte. gelijk nadat ik dat ding slikte sliep ik, dat wel  

gerrut! exile on hoofdstraat ben goedquote:Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een goed :"mijn drugsverleden"-verhaal.
Van grote hoeveelheden nootmuskaat schijn je trouwens ook lijp in je knar te worden. Heb me er nooit toe kunnen zetten.

O, dat geloof ik zomaar!! Ik wordt wat opgefokt van nootmuskaat. Echt waar!! Laatst had ik ergens per ongeluk wat teveel nootmuskaat op gedaan. Na een uurtje was ik helemaal hyper.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Van grote hoeveelheden nootmuskaat schijn je trouwens ook lijp in je knar te worden. Heb me er nooit toe kunnen zetten.

aah, ik heb die "aai over de bol" smiley niet, barbamamma will do?:quote:Op zondag 25 januari 2009 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend op msn verrot gescholden. Vandaar dat ik nu op FOK zit op zaterdag

Het is wel lekker om een heel zware kater een beetje mee te verzachten.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kutspul. 1 keer gevreten toen ik extreem liefdesverdiet had (ze ging vreemd; ongelooflijk
), anyways, door die shit droomde ik dat ze steeds waarneembaar was in een glazen stad (door de 'wanden' heen) maar voor me wegliep en toch ook lokte. gelijk nadat ik dat ding slikte sliep ik, dat wel

Je moet dat msn d'r ook afgooien.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend op msn verrot gescholden. Vandaar dat ik nu op FOK zit op zaterdag

Teveel nootmuskaat op een paddo moet je ook niet doen . . .quote:Op zondag 25 januari 2009 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dat geloof ik zomaar!! Ik wordt wat opgefokt van nootmuskaat. Echt waar!! Laatst had ik ergens per ongeluk wat teveel nootmuskaat op gedaan. Na een uurtje was ik helemaal hyper.
Ja ik reageer nogal sensitive op drugs.
Of was het omdat ik gefaald had en La Cuisine?

Zolang je het met mate (net zoals alcohol) gebruikt (en eigenlijk alle middelen zegmaar) is er niet veel aan de hand, nu heb ik zelf een vorm van Autisme en dat brengt ook angsten spanningen etc. te weeg wat mij kan belemmeren in sommige situaties, daarom heb ik hiervoor gekozen, geen gewoon middel maar het helpt wel om mijn hoofd te legen en ook heb ik soms Clusterhoofdpijn wat ook weer met stress etc. te maken heeft (denk ik) dus al met al toch voor de benzo gegaanquote:Op zondag 25 januari 2009 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kutspul. 1 keer gevreten toen ik extreem liefdesverdiet had (ze ging vreemd; ongelooflijk

Watjesquote:Op zondag 25 januari 2009 01:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet qua hoofdpijn, maar qua semi-paniekaanvalletjes.

Maar ik heb had maar eentje op msnquote:Op zondag 25 januari 2009 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet dat msn d'r ook afgooien.
Zó lekker rustig.

ik wil niets meer met jou te maken hebbenquote:Op zondag 25 januari 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou precies dus dat, wij dachten dat het gewoon drugs was
Tot iemand zei...poppers? Dat is toch voor homo's?
@ Soury, het gaat wel om 11 jaar geleden he? Ik denk dat ik 18 was, want we gingen in die tijd vaak naar Amsterdam, met onze ovBij onze school in de buurt was een winkeltje. Daar verkochten ze van alles. Snoep (kindersuprise eieren
) tabak, sexfilms, en speeltjes, poppers, speelgoed, enzv.
En in Amsterdam zijn we gewoon een sexshop inglopen omdat we toen al wisten dat je het daar kon vinden.

quote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hallo FOK!malloten
Nog beetje gezellig hier?
 Hoi LS
  Hoi LS

quote:Op zondag 25 januari 2009 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
Het was toch leuker toen het in mijn hoofd zat.
[ afbeelding ]

Wikipedia: bovenmatig gebruik van nootmuskaat kan hallucinaties veroorzaken. Men vermoedt dat dit berust op een in vivo (in het lichaam) omzetting van myristicine naar MMDA (3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine).quote:Op zondag 25 januari 2009 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dat geloof ik zomaar!! Ik wordt wat opgefokt van nootmuskaat. Echt waar!! Laatst had ik ergens per ongeluk wat teveel nootmuskaat op gedaan. Na een uurtje was ik helemaal hyper.

huh?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil niets meer met jou te maken hebben

Hoi LSquote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hallo FOK!malloten

okee, da's flink klote. sterkte met de koppijn (als ie weer toeslaat).quote:Op zondag 25 januari 2009 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zolang je het met mate (net zoals alcohol) gebruikt (en eigenlijk alle middelen zegmaar) is er niet veel aan de hand, nu heb ik zelf een vorm van Autisme en dat brengt ook angsten spanningen etc. te weeg wat mij kan belemmeren in sommige situaties, daarom heb ik hiervoor gekozen, geen gewoon middel maar het helpt wel om mijn hoofd te legen en ook heb ik soms Clusterhoofdpijn wat ook weer met stress etc. te maken heeft (denk ik) dus al met al toch voor de benzo gegaan

Ik werd er gek van. Als je je pc aanzette was het "ploink". Tuurlijk je kan blokkeren maar op een gegeven moment stond alles geblokkeerd. msn is meer voor mensen die vroeger de 27MC bakkies hadden.quote:

Thnx, ja hoop het niet maar door die benzo's zal de stress minder worden en ook de kans op een nieuwe clusterperiode (hoop ik)quote:Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, da's flink klote. sterkte met de koppijn (als ie weer toeslaat).

quote:Op zondag 25 januari 2009 01:57 schreef Soury het volgende:
Die korreltjes die op kadetten zitten. Die zwarte.. Dat schijnt ook drogerend te zijn dat stopte ze vroeger in soort van speen. Werd de baby lekker rustig... Gedver kom er niet op
 Maanzaad
 Maanzaad

Heb MSN er ook afgehaald, geen knipperende lampjes meer, en mensen die 'hoi' zeggen, en waarbij het 3 minuten duurt voordat er antwoord komt omdat ze 4 verschillende 'gesprekken' tegelijk voeren.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik werd er gek van. Als je je pc aanzette was het "ploink".

Hij is er nog hoor en ploinkt de oren van me hoofdquote:Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik werd er gek van. Als je je pc aanzette was het "ploink". Tuurlijk je kan blokkeren maar op een gegeven moment stond alles geblokkeerd. msn is meer voor mensen die vroeger de 27MC bakkies hadden.

it's alive! run for the hills!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hallo FOK!malloten

Dat heet maanzaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:57 schreef Soury het volgende:
Die korreltjes die op kadetten zitten. Die zwarte.. Dat schijnt ook drogerend te zijn dat stopte ze vroeger in soort van speen. Werd de baby lekker rustig... Gedver kom er niet op

Vandaar dat ik MSN hebquote:Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik werd er gek van. Als je je pc aanzette was het "ploink". Tuurlijk je kan blokkeren maar op een gegeven moment stond alles geblokkeerd. msn is meer voor mensen die vroeger de 27MC bakkies hadden.

Ja kloptquote:

Maanzaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:57 schreef Soury het volgende:

Die kan ik plukken als ik in de file staquote:Op zondag 25 januari 2009 02:01 schreef Coos het volgende:
En papaver is bij ons ook wel bekend als "de klaproos".

Vooruit dan maarquote:Op zondag 25 januari 2009 02:02 schreef SpiekerJozef het volgende:
Tabee allen, ik gaat een uurtje pitten.

latersquote:Op zondag 25 januari 2009 02:02 schreef SpiekerJozef het volgende:

Klaprozen mag je toch niet plukken?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan ik plukken als ik in de file sta

Slaap lekkerquote:Op zondag 25 januari 2009 02:02 schreef SpiekerJozef het volgende:

Ze zijn best mooi. Maar voordat je thuis ben zijn ze slap.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan ik plukken als ik in de file sta

quote:Op zondag 25 januari 2009 02:02 schreef SpiekerJozef het volgende:

Van wie nietquote:Op zondag 25 januari 2009 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klaprozen mag je toch niet plukken?

slaap lekker, klootzakquote:Op zondag 25 januari 2009 02:02 schreef SpiekerJozef het volgende:

Oihhh ja is dat zo.. Nou nu weet ik waaromquote:Op zondag 25 januari 2009 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klaprozen mag je toch niet plukken?

Ruig?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
Het ziet er wel ruig uit, dat maanzaad.
Maar dat kan ook door die lepel komen.
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 25 januari 2009 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij had zeker een 27mc-bakkie achter op je fiets, huh?

Weet ik veel? Het staat me zo bij dat ze beschermd waren ofzo, net als die sigaardingen.quote:

Ik snap het allemaal weer effe niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oihhh ja is dat zo.. Nou nu weet ik waarom

Nee volgens mij heb je gelijk. Maar dat dat papaver soort was wist ik nietquote:Op zondag 25 januari 2009 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik veel? Het staat me zo bij dat ze beschermd waren ofzo, net als die sigaardingen.
Maar ik kan het heel goed mis hebben.

Een rood kruisje in een wit vierkantje.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Ruig?
[ afbeelding ]
Da's pas ruig!

quote:Op zondag 25 januari 2009 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]

Er rijdt er hier nog een rond!!
en heeft nu ook een digitale camera
 dat lul je, echt?
  dat lul je, echt?

quote:Op zondag 25 januari 2009 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oihhh ja is dat zo.. Nou nu weet ik waarom

Ze kappen ze zelf welquote:Op zondag 25 januari 2009 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al. Het is gewoon een drugsverbod ipv bescherming van planten.
Stelletje smiechten!

Neehee echt niet. Als ik hem van de zomer zie dan maak ik een foto voor je.quote:

klap-boem, lekke band met je 27-mc-fietsiequote:Op zondag 25 januari 2009 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal weer effe niet.
Waarom mag je ze dan niet plukken en van wie niet?

Complottheoriequote:Op zondag 25 januari 2009 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al. Het is gewoon een drugsverbod ipv bescherming van planten.
Stelletje smiechten!

quote:Op zondag 25 januari 2009 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Neehee echt niet. Als ik hem van de zomer zie dan maak ik een foto voor je.
 ja, lachen, ga er dan ff op zitten met ronald op de stang

Please brief mequote:

quote:Op zondag 25 januari 2009 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Please brief me
Alles gaat weer aan me voorbij.
Of loop ik voor?

Ja, want meestal komt ie effe peepen op het naaktstrand.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]

Ja, 10 uur gewerkt, en net ff nach den Kino geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoe was je weekeinde so far und nog gearbeitet?

Wil jij de volgende doen.. Wellicht komt er een duveltje uit een doosjequote:Op zondag 25 januari 2009 02:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alvast de TR voor het volgende topic.
 . Maar is all yours
 . Maar is all yours  

the widow ligt een paar honder meter op je voor. alles komp goed, coosquote:Op zondag 25 januari 2009 02:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Please brief me
Alles gaat weer aan me voorbij.
Of loop ik voor?

Slaap lekker Caro!quote:Op zondag 25 januari 2009 02:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, 10 uur gewerkt, en net ff nach den Kino geweest.
En nu val ik om

quote:Op zondag 25 januari 2009 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil jij de volgende doen.. Wellicht komt er een duveltje uit een doosje. Maar is all yours

Nee, en je moet ook een bepaalde soort hebben, lees ik. De "slaapbol" (hoe ze toch aan die naam komen.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook nergens vinden. Ik dacht dat het een beschermde plantensoort was.
 )
 )  

okee, ik hoor de details wel over de webcam (van apk)quote:Op zondag 25 januari 2009 02:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, 10 uur gewerkt, en net ff nach den Kino geweest.
En nu val ik om

Komt vast helemaal goedquote:Op zondag 25 januari 2009 02:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, ik hoor de details wel over de webcam (van apk)
trusten prinseske

Hoop interesse ineens! Dus volgende zomer je balkonnetje vol en hopen op een onsje bruin?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en je moet ook een bepaalde soort hebben, lees ik. De "slaapbol" (hoe ze toch aan die naam komen.)
[ afbeelding ]

Nou ik doe het ook niet meer. (vind ik nu) Er is altijd wel wat te zeuren!quote:

Neu... moet ik maar niet in m'n buurt hebben hè.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoop interesse ineens! Dus volgende zomer je balkonnetje vol en hopen op een onsje bruin?

Ik denk bij iedere OP: "Dat kan ik beter".quote:Op zondag 25 januari 2009 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik doe het ook niet meer. (vind ik nu) Er is altijd wel wat te zeuren!
Of er staan haakjes verkeerd, of ik vergeet een letter, of ik ben niet consequent in hoofdlettergebruik, of mensen willen niet posten vanwege de TT.

Ik wil het wel doen..maar heb geen inspiratiequote:Op zondag 25 januari 2009 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik doe het ook niet meer. (vind ik nu) Er is altijd wel wat te zeuren!
Of er staan haakjes verkeerd, of ik vergeet een letter, of ik ben niet consequent in hoofdlettergebruik, of mensen willen niet posten vanwege de TT.

Dan doe je toch iets goéd!quote:Op zondag 25 januari 2009 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
of mensen willen niet posten vanwege de TT

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |