Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het eerste is erger. Maar dat lijkt me logisch.
Nee, lijkt mij niet. Iedereen kan elk moment worden opgepakt en worden verhoord. Dat is op zichzelf geen straf.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jawel, want blijkbaar kan je daarvoor worden opgepakt en worden verhoord.
Dat is erg genoeg, lijkt mij.
Ik geloof niet dat de politie iemand zomaar elke keer kan oppakken en verhoren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij niet. Iedereen kan elk moment worden opgepakt en worden verhoord.
Jawel, als ik gewoon ergens loop en wordt aangehouden, wordt verhoord en uiteindelijk weer in vrijheid wordt gesteld, dan zijn heel wat uren en dus een deel van mijn dag verprutst. Een straf.quote:Dat is op zichzelf geen straf.
Welnee. Een licht vermoeden dat er een strafbaar feit is gepleegd is elke keer genoeg.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de politie iemand zomaar elke keer kan oppakken en verhoren.
Dát is strafbaar.
Tsja, dan moet je maar niet zo dom doen. Erg vervelend voor je. Maar een straf in juridische zin is het niet. Eerder je burgerplicht.quote:Jawel, als ik gewoon ergens loop en wordt aangehouden, wordt verhoord en uiteindelijk weer in vrijheid wordt gesteld, dan zijn heel wat uren en dus een deel van mijn dag verprutst. Een straf.
Vreemd dat ze hiér plots wel dachten dat het om een strafbaar feit zou gaan, terwijl dezelfde uitspraken over een andere godsdienst algemeen geaccepteerd is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Welnee. Een licht vermoeden dat er een strafbaar feit is gepleegd is elke keer genoeg.
Het ging over "zomaar opgepakt worden".quote:[..]
Tsja, dan moet je maar niet zo dom doen. Erg vervelend voor je. Maar een straf in juridische zin is het niet. Eerder je burgerplicht.
Ja, vreemd inderdaad. Politiie heh.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vreemd dat ze hiér plots wel dachten dat het om een strafbaar feit zou gaan, terwijl dezelfde uitspraken over een andere godsdienst algemeen geaccepteerd is.
Nee, dus. Want die wordt er niet voor opgepakt.quote:Dus je vindt dergelijke uitspraken van Wilders dom, en een geval van "dom doen"?
De politie heeft nog procedures met betrekking tot aanhouding, verhoor etc.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Bij het ene kan je denken "oh, dat is een klein groepje mensen die zelf fout zitten", terwijl je de meerderheid en officiële instanties achter je hebt. Bij het andere zijn er officiële instanties tegen je, dus dan zit jij standaard al fout... als het uiteindelijk tussen het woord van een burger en een politieagent is, heeft de politieagent gelijk namelijk.
Nu wordt hij vervolgd, dus het was, in elk geval achteraf gezien, dom?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Lemmeb het volgende:
Nee, dus. Want die wordt er niet voor opgepakt.
Nee, ik denk het niet. Volgens mij vindt hij het stiekem prima dat hij hiervoor vervolgd wordt. Het toont zijn hele anti-islam punt juist aan en wakkert de discussie weer eens aan. Slim dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nu wordt hij vervolgd, dus het was, in elk geval achteraf gezien, dom?
Nou, daar is op FOK! anders weinig van te merken hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij openlijk kritiek uit op het jodendom hoef je niet direct te vrezen voor je veiligheid.
Dat is het grote verschil.
Joden hebben een iets dikkere huid.
Vanuit die optiek kunnen we ook zeggen dat de demonstrant "slim" was, aangezien hij werd aangehouden en hierdoor nationale media-aandacht kreeg met zijn punt van kritiek. Was dit niet gebeurd, dan had waarschijnlijk een handjevol mensen geweten dat je je zo niet uit kan laten en hoe hypocriet de gang van zaken dus eigenlijk is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Volgens mij vindt hij het stiekem prima dat hij hiervoor vervolgd wordt. Het toont zijn hele anti-islam punt juist aan en wakkert de discussie weer eens aan. Slim dus.
Dit is zo'n geval van: "kop ik win, munt jij verliest."quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nu wordt hij vervolgd, dus het was, in elk geval achteraf gezien, dom?
Ja, die demonstrant was slim, aangezien die het ook niet erg vond om meegenomen te worden. Jij schetste echter het beeld van iemand die dat wel erg zou vinden (uren van je tijd kwijt enzo), en die persoon zou dom zijn.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vanuit die optiek kunnen we ook zeggen dat de demonstrant "slim" was, aangezien hij werd aangehouden en hierdoor nationale media-aandacht kreeg met zijn punt van kritiek. Was dit niet gebeurd, dan had waarschijnlijk een handjevol mensen geweten dat je je zo niet uit kan laten en hypocriet dat dus eigenlijk is.
Ja, ik bekeek het even vanuit het "zonde van m'n tijd" perspectief.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, die demonstrant was slim, aangezien die het ook niet erg vond om meegenomen te worden. Jij schetste echter het beeld van iemand die dat wel erg zou vinden (uren van je tijd kwijt enzo), en die persoon zou dom zijn.
Bewijs:quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
'Sjeik heeft niets over geselen gezegd'
slap his wrist of zoiets....en in de context van zijn betoog was het eigenlijk luchthartig.quote:
Bedankt voor de link. Had ik nog niet gezien.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:25 schreef PDOA het volgende:
Deze man heeft gelijk:
http://www.dumpert.nl/med(...)the_netherlands.html
En uiteraard liegt Wilders nog de hele boel bij elkaar ook, allemaal voor zetels.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef Becel het volgende:
PVV maakt sprong in peiling
DEN HAAG - De PVV van Geert Wilders maakt zondag in de wekelijkse peiling van Maurice de Hond een sprong van drie zetels. Als er nu verkiezingen zouden zijn, zou de PVV uitkomen op twintig zetels, drie meer dan vorige week en elf meer dan nu in de Tweede Kamer.
D66 krijgt er een zetel bij en komt op zeventien, een meer dan vorige week. D66 heeft nu drie zetels in het parlement.
Verliezers deze week zijn de SP, de VVD en Rita Verdonk. SP en VVD verliezen een zetel, Verdonk twee. De SP komt daarmee uit op veertien zetels, elf minder dan het huidige zetelaantal. De VVD staat op twintig, twee minder dan bij de laatste verkiezingen. Verdonk, nu een eenmansfractie, staat op vier.
Verder zijn er geen wijzigingen in de peiling. Het CDA staat op 29 (41 in de Kamer), de PvdA op 27 (33), GroenLinks op tien (zeven) en ChristenUnie op vijf (zes). De SGP en de Partij voor de Dieren staan stabiel op twee, net als nu in de Kamer.
(ANP)
Bron Ad.nl
I told you . Precies wat Wilders nodig had. Lekker slim die Spong. Wil van Wilders af en hopla . Staan ze weer op 20 zetels xD
Je zit nu op Fok onder je Lemmeb account. Effe bij de les blijven pikmansquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:36 schreef Lemmeb het volgende:
Joden mag je best ongestraft afzeiken hoor. Het gebeurt immers dagelijks en op dit forum zelfs vrijwel elke tien minuten. Maar moslims afzeiken... nee, dan heb je echt een probleem.
quote:Op maandag 26 januari 2009 08:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je zit nu op Fok onder je Lemmeb account. Effe bij de les blijven pikmans
Doe niet zo zuur man. Wilders is een politicus en politici, van links tot rechts, liegen altijd. Overigens zie ik de hele leugen niet in die quote, maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En uiteraard liegt Wilders nog de hele boel bij elkaar ook, allemaal voor zetels.
Uiteindelijk is hij niets anders dan wat hij anderen verwijt, namelijk 'zo graag op het pluche willen blijven'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |