ja gister jarig geweestquote:
Haha ja dat heb ik ook vaak jaquote:Op zondag 25 januari 2009 17:13 schreef Mikkie het volgende:
Zojuist weer ondervonden waarom ik niet op m'n kamer moet gaan leren: op de bank in slaap gevallen en ruim anderhalf uur liggen pitten. Het was heerlijk, maar zo blijft m'n productiviteit natuurlijk wel rond het nulpunt
.
Ik ben ook voorstander van 'jezelf blijven', dus de toon in mijn mailtjes maakt dat vaak ook wel duidelijk en docenten kunnen dat, voor zover ik weet, wel waarderen. Maar mailen of iets bagger is, dat zou ik dan ook weer niet doenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moblo, je gaat toch geen docent mailen met de vraag of iets "bagger" is
? De tering, ik dacht dat ik teveel op FOK! zat
.
Ja okay, dat maakt vaak ook wel een verschil, welke docent het is. Met sommige docenten kan ik erg goed uit de voeten en dan kun je makkelijker een mailtje sturen dat wat informeler is dan bij andere docenten. Bij ons heb je ook een paar van die omhooggevallen lui die uit principe niet reageren als je niet met ´geachte professor´ oid begintquote:Op zondag 25 januari 2009 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
ach, of ik nu 'bagger' of 'ronduit slecht' gebruik tegenover 'niet aan de eisen van de gestelde richtlijnen die gegeven zijn.blablablabla'
ik doe liever het eerste eigenlijk en ik weet ook wel tegen wie ik het zeg, eigenlijk.
Tegen een andere docent had ik het anders geformuleerd, bijvoorbeeld tegen de DM docent of tegen die van OCTmaar deze kan dat wel hebben, iig van mij wel
Mmm, en dat terwijl een professor met hooggeleerde aangesproken dient te wordenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja okay, dat maakt vaak ook wel een verschil, welke docent het is. Met sommige docenten kan ik erg goed uit de voeten en dan kun je makkelijker een mailtje sturen dat wat informeler is dan bij andere docenten. Bij ons heb je ook een paar van die omhooggevallen lui die uit principe niet reageren als je niet met ´geachte professor´ oid begint!
theo maassen: ik noem mijn kind gewoon edelachtbarequote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja okay, dat maakt vaak ook wel een verschil, welke docent het is. Met sommige docenten kan ik erg goed uit de voeten en dan kun je makkelijker een mailtje sturen dat wat informeler is dan bij andere docenten. Bij ons heb je ook een paar van die omhooggevallen lui die uit principe niet reageren als je niet met ´geachte professor´ oid begint!
als ik met een hoop blabla iemand ga mailen waarvan ik weet dat die persoon daar ook niet op zit te wachten, ga ik dat echt niet doenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Formeel vs informeel taalgebruik heeft weinig te maken met "jezelf blijven".
Ah, nu ken ik je weer.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
ook niet als jij vindt dat je met docenten niet zo kunt pratendan heb je mooi pech
Een studiereis is dan ook niet vergelijkbaar met een normale lessituatie. Op studiereizen heb ik zo met docenten van me zitten zuipen en plat lopen ouwehoeren dat het bijna gênant was. Dat moet je kunnen scheiden van je studiequote:Op zondag 25 januari 2009 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
bij ons in de studiereis groep deden de docenten gewoon mee met kut dit en klote dat
noem het dan ook gewoon 'vakantie'quote:Op zondag 25 januari 2009 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een studiereis is dan ook niet vergelijkbaar met een normale lessituatie. Op studiereizen heb ik zo met docenten van me zitten zuipen en plat lopen ouwehoeren dat het bijna gênant was. Dat moet je kunnen scheiden van je studie.
You get the point, droplulquote:Op zondag 25 januari 2009 17:28 schreef Sander het volgende:
[..]
Mmm, en dat terwijl een professor met hooggeleerde aangesproken dient te worden
Maar dan betaalt de uni de reis nietquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
noem het dan ook gewoon 'vakantie'![]()
Dat is het inderdaad bijna welquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
noem het dan ook gewoon 'vakantie'![]()
die smilie van Ger ookquote:Op zondag 25 januari 2009 17:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja! Wilde hem straks nog ff terugmailen. Tof mên!
mijn studiereis bij Kunstgeschiedenis moest ik ook betalen, zelfquote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Sander het volgende:
[..]
Maar dan betaalt de uni de reis niet.
Helaas doen ze dat bij ons nooit hoor, of is dat bij jullie anders?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:36 schreef Sander het volgende:
[..]
Maar dan betaalt de uni de reis niet.
En dan blokhaken, vast om verwarring te voorkomenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die smilie van Ger ook
"Gaby moet helaas haar tanden in beide onderdelen zetten :-( "
En terug op de uni zijn het ineens totaal andere mensen ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een studiereis is dan ook niet vergelijkbaar met een normale lessituatie. Op studiereizen heb ik zo met docenten van me zitten zuipen en plat lopen ouwehoeren dat het bijna gênant was. Dat moet je kunnen scheiden van je studie.
Gerquote:Op zondag 25 januari 2009 17:39 schreef Sander het volgende:
[..]
En dan blokhaken, vast om verwarring te voorkomen.
Neu, dat niet. Sterker nog, de onderwijsdirecteur is al eens op mijn verjaardag geweest die ik in Samson vierdequote:Op zondag 25 januari 2009 17:40 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
En terug op de uni zijn het ineens totaal andere mensen ofzo?
That's the spiwitquote:Op zondag 25 januari 2009 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga me maar gewoon inschrijven voor die squashcompetitie denk ik, ik zie wel wat er van komt.
Mja, als ik het qua tijd niet ingepland krijg zie ik wel weer verder, en anders is het een mooie afwisseling van mijn dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |